Difference between revisions of "Advanced-Cpp/C2/Static-Members/Assamese"

From Script | Spoken-Tutorial
Jump to: navigation, search
Line 1: Line 1:
 
{| border = 1
 
{| border = 1
| '''Time'''
+
| Time
| '''Narration'''
+
| Narration
 
|-
 
|-
 
| 00:01  
 
| 00:01  
| নমস্কাৰ দৰ্শক সকল. C++ ত static membersৰ স্পকেন টিউটোৰিয়েললৈ স্বাগতম.  
+
| নমস্কাৰ দৰ্শক সকল. C++ ত static membersৰ স্পকেন টিউটোৰিয়েললৈ স্বাগতম.  
  
 
|-
 
|-
Line 32: Line 32:
 
|-
 
|-
 
| 00:20  
 
| 00:20  
| '' 'উবুন্টু অপাৰেটিং সিস্টেম' '' সংস্কৰণ 11.10  
+
| উবুন্টু অপাৰেটিং সিস্টেম সংস্কৰণ 11.10  
  
 
|-
 
|-
 
| 00:24  
 
| 00:24  
| g++ compiler সংস্কৰণ  4.6.1  
+
| g++ compiler সংস্কৰণ  4.6.1  
  
 
|-
 
|-
Line 44: Line 44:
 
|-
 
|-
 
| 00:33  
 
| 00:33  
| প্রথম '' অবজেক্টটো '' নির্মিত হোৱাৰ আগতে Static variables ক শূন্যলৈ সক্রিয়া কৰা হয়..  
+
| প্রথম অবজেক্টটো  নির্মিত হোৱাৰ আগতে Static variables ক শূন্যলৈ সক্রিয়া কৰা হয়..  
  
 
|-
 
|-
 
| 00:39  
 
| 00:39  
|সমস্ট প্রোগ্রামৰ বাবে static variableৰ  মাত্ৰ  এটা প্রতিলিপিহে উপস্থিত থাকে.  
+
|সমস্ট প্রোগ্রামৰ বাবে static variableৰ  মাত্ৰ  এটা প্রতিলিপিহে উপস্থিত থাকে.  
  
 
|-
 
|-
Line 56: Line 56:
 
|-
 
|-
 
| 00:47  
 
| 00:47  
| ই প্রোগ্রাম শেষ হোৱালৈকে মেমৰিত থাকিব. 
+
| ই প্রোগ্রাম শেষ হোৱালৈকে মেমৰিত থাকিব.
  
 
|-
 
|-
Line 67: Line 67:
 
|-
 
|-
 
| 01.00  
 
| 01.00  
| এটা স্ট্যাটিক ফাংশন উপলব্ধ কৰিবৰ বাবে,  
+
| এটা স্ট্যাটিক ফাংশন উপলব্ধ কৰিবৰ বাবে,  
  
 
|-
 
|-
 
| 01:03  
 
| 01:03  
| classname :: (scope resolution operator) আৰু staticfunction();  
+
| classname :: (scope resolution operator) আৰু staticfunction();  
  
 
|-
 
|-
Line 91: Line 91:
 
|-
 
|-
 
| 01:24  
 
| 01:24  
| এইটো আমাৰ headerfile '' iostream '' '' হয়.  
+
| এইটো আমাৰ headerfile iostream   হয়.  
  
 
|-
 
|-
 
|01:27  
 
|01:27  
|ইয়াত আমি '' '' std namespace '' ব্যবহাৰ কৰিছো  
+
|ইয়াত আমি   std namespace ব্যবহাৰ কৰিছো  
  
 
|-
 
|-
 
| 01:31  
 
| 01:31  
| তাৰপিছত আমাৰ উচৰত  class statex 'আছে' ''.  
+
| তাৰপিছত আমাৰ উচৰত  class statex আছে .  
  
 
|-
 
|-
 
| 01:34  
 
| 01:34  
| ইয়াত আমাৰ উচৰত private হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা x নামৰ  non-static ভেৰিয়েবল আছে  
+
| ইয়াত আমাৰ উচৰত private হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা x নামৰ  non-static ভেৰিয়েবল আছে  
  
 
|-
 
|-
 
| 01:40  
 
| 01:40  
| তাৰপিছত আমাৰ উচৰত public হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা এটা static ভেৰিয়েবল sum আছে
+
| তাৰপিছত আমাৰ উচৰত public হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা এটা static ভেৰিয়েবল sum আছে
  
 
|-
 
|-
 
| 01:45  
 
| 01:45  
| এইটো হল আমাৰ  constructor statex.
+
| এইটো হল আমাৰ  constructor statex.
  
 
|-
 
|-
 
| 01:48  
 
| 01:48  
| ইয়াত আমি  sum বৃদ্ধি কৰিছো. 
+
| ইয়াত আমি  sum বৃদ্ধি কৰিছো.
  
 
|-
 
|-
 
| 01:52  
 
| 01:52  
| তাৰপিছত  sumৰ মান xত সঞ্চিত হয় .  
+
| তাৰপিছত  sumৰ মান xত সঞ্চিত হয় .  
  
 
|-
 
|-
 
| 01:55  
 
| 01:55  
| ইয়াত আমাৰ উচৰত  static function stat আছে.
+
| ইয়াত আমাৰ উচৰত  static function stat আছে.
  
 
|-
 
|-
 
| 01:58  
 
| 01:58  
| ইয়াত আমি  sum প্রিন্ট কৰিছো.
+
| ইয়াত আমি  sum প্রিন্ট কৰিছো.
  
 
|-
 
|-
Line 135: Line 135:
 
|-
 
|-
 
| 02:04  
 
| 02:04  
| ইয়াত আমি সংখ্যা x প্রিন্ট  কৰো.
+
| ইয়াত আমি সংখ্যা x প্রিন্ট  কৰো.
  
 
|-
 
|-
Line 143: Line 143:
 
|-
 
|-
 
| 02:10  
 
| 02:10  
|বিশ্বব্যাপী ভাবে static variable দিক্লেয়াৰ কৰিবলৈ আমি scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰো.  
+
|বিশ্বব্যাপী ভাবে static variable দিক্লেয়াৰ কৰিবলৈ আমি scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰো.  
 
|-
 
|-
 
| 02:15  
 
| 02:15  
| এটা '' static variable' উপলব্ধ কৰিবলৈ লিখক:
+
| এটা static variable উপলব্ধ কৰিবলৈ লিখক:
  
 
|-
 
|-
Line 153: Line 153:
 
|-
 
|-
 
| 02:26  
 
| 02:26  
| এতিয়া সংৰক্ষন খিনি sum ভেৰিয়েবললৈ নিয়ক. 
+
| এতিয়া সংৰক্ষন খিনি sum ভেৰিয়েবললৈ নিয়ক.
  
 
|-
 
|-
 
| 02:31  
 
| 02:31  
| ইয়াক '' '' '0'লৈ সক্রিয়া কৰা হয়.  
+
| ইয়াক  0লৈ সক্রিয়া কৰা হয়.  
  
 
|-
 
|-
Line 165: Line 165:
 
|-
 
|-
 
| 02:35  
 
| 02:35  
| ইয়াতে আমি '' statex ক্লাসৰ অবজেক্ট তৈয়াৰ কৰো.  
+
| ইয়াতে আমি statex ক্লাসৰ অবজেক্ট তৈয়াৰ কৰো.  
  
 
|-
 
|-
 
| 02:39  
 
| 02:39  
|  o1, o2 আৰু o3 হিসাবে  
+
| o1, o2 আৰু o3 হিসাবে  
  
 
|-
 
|-
 
| 02:42  
 
| 02:42  
| তাৰপিছত আমি '' o1, o2 আৰু o3 অবজেক্ট ব্যবহাৰ কৰি ফাংশন নম্বৰক কল কৰো.  
+
| তাৰপিছত আমি o1, o2 আৰু o3 অবজেক্ট ব্যবহাৰ কৰি ফাংশন নম্বৰক কল কৰো.  
  
 
|-
 
|-
 
| 02:49  
 
| 02:49  
| '' 'Static' '' ফাংশন '' 'stat' '' ইয়াতে ব্যবহাৰ কৰা হয়.  
+
| Static ফাংশন stat ইয়াতে ব্যবহাৰ কৰা হয়.  
  
 
|-
 
|-
 
| 02:52  
 
| 02:52  
|'ক্লাসৰ নাম আৰু scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰি
+
|ক্লাসৰ নাম আৰু scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰি
  
 
|-
 
|-
 
| 02:56  
 
| 02:56  
| ইয়াত আমি  static variable sum প্রিন্ট কৰো.  
+
| ইয়াত আমি  static variable sum প্রিন্ট কৰো.  
  
 
|-
 
|-
Line 193: Line 193:
 
|-
 
|-
 
| 03:03  
 
| 03:03  
| আমি প্রোগ্রামটো চলাও.  
+
| আমি প্রোগ্রামটো চলাও.  
  
 
|-
 
|-
Line 201: Line 201:
 
|-
 
|-
 
| 03:13  
 
| 03:13  
| কম্পাইল কৰাৰ বাবে
+
| কম্পাইল কৰাৰ বাবে
  
 
|-
 
|-
Line 213: Line 213:
 
|-
 
|-
 
| 03:28  
 
| 03:28  
| আউটপুট এনেধৰনে প্রদর্শিত হয়,  
+
| আউটপুট এনেধৰনে প্রদর্শিত হয়,  
  
 
|-
 
|-
Line 225: Line 225:
 
|-
 
|-
 
| 03:35  
 
| 03:35  
| Now static var sum is 3   
+
| Now static var sum is
  
 
|-
 
|-
Line 237: Line 237:
 
|-
 
|-
 
| 03:42  
 
| 03:42  
| ইয়াত, প্রথমে number এৰ  মান 0 হয় অর্থাৎ x   হল '' '0' ''.
+
| ইয়াত, প্রথমে number এৰ  মান 0 হয় অর্থাৎ x   হল 0 .
  
 
|-
 
|-
Line 245: Line 245:
 
|-
 
|-
 
| 03:53  
 
| 03:53  
|তাৰপিছত আমাৰ উচৰত '' '' 1 '' হিসাবে মান আছে অর্থাৎ x = 1' ''
+
|তাৰপিছত আমাৰ উচৰত  1 হিসাবে মান আছে অর্থাৎ x = 1
  
 
|-
 
|-
 
| 03:58  
 
| 03:58  
| দ্বিতীয় অবজেক্টে 1 হিসাবে মান দিয়ে.  
+
| দ্বিতীয় অবজেক্টে 1 হিসাবে মান দিয়ে.  
  
 
|-
 
|-
Line 257: Line 257:
 
|-
 
|-
 
| 04:05  
 
| 04:05  
| তাৰপিছত আমি stat  ফাংশন কল কৰো যিয়ে sumৰ মান দিয়ে.  
+
| তাৰপিছত আমি stat  ফাংশন কল কৰো যিয়ে sumৰ মান দিয়ে.  
  
 
|-
 
|-
 
| 04:10  
 
| 04:10  
| Result is sum. 
+
| Result is sum.
  
 
|-
 
|-
 
| 04:13  
 
| 04:13  
| ইয়াত সমষ্টি টো বৃদ্ধি হয় আৰু x ত সংৰক্ষণ হয় .
+
| ইয়াত সমষ্টি টো বৃদ্ধি হয় আৰু x ত সংৰক্ষণ হয় .
  
 
|-
 
|-
 
| 04:18  
 
| 04:18  
| সেয়ে, এইটোৱে '3' '' হিসাবে মান দিয়ে.
+
| সেয়ে, এইটোৱে 3 হিসাবে মান দিয়ে.
  
 
|-
 
|-
 
| 04:22  
 
| 04:22  
| সেয়ে আমাৰ চূড়ান্ত আউটপুট হয়.  
+
| সেয়ে আমাৰ চূড়ান্ত আউটপুট হয়.  
  
 
|-
 
|-
Line 281: Line 281:
 
|-
 
|-
 
| 04:28  
 
| 04:28  
| এতিয়া আমি '' 'O4""' হিসাবে ইয়াতে অন্য অবজেক্ট এটা  তৈয়াৰ কৰো.  
+
| এতিয়া আমি O4"" হিসাবে ইয়াতে অন্য অবজেক্ট এটা  তৈয়াৰ কৰো.  
  
 
|-
 
|-
 
| 04:34  
 
| 04:34  
| আমি 'object o4 'ব্যবহাৰ কৰি  ফাংশন number কল কৰো.
+
| আমি object o4 ব্যবহাৰ কৰি  ফাংশন number কল কৰো.
  
 
|-
 
|-
 
| 04:43  
 
| 04:43  
| 'Saveত ক্লিক কৰক  
+
| Saveত ক্লিক কৰক  
  
 
|-
 
|-
Line 297: Line 297:
 
|-
 
|-
 
| 04:48  
 
| 04:48  
| এৰো কী দুবাৰ টিপক.  
+
| এৰো কী দুবাৰ টিপক.  
  
 
|-
 
|-
 
| 04:51  
 
| 04:51  
| আকৌ এৰো কী দুবাৰ টিপক.  
+
| আকৌ এৰো কী দুবাৰ টিপক.  
  
 
|-
 
|-
Line 308: Line 308:
 
|-
 
|-
 
| 04:57  
 
| 04:57  
| Now static var sum is 4. 
+
| Now static var sum is 4.  
  
 
|-
 
|-
 
| 05:00  
 
| 05:00  
|যিহেতু চতূৰ্থ অবজেক্ট নির্মিত হয়.  
+
|যিহেতু চতূৰ্থ অবজেক্ট নির্মিত হয়.  
 
|-
 
|-
 
| 05:03  
 
| 05:03  
| ইয়াতে এই টিউটোৰিয়েল সমাপ্ত হল.  
+
| ইয়াতে এই টিউটোৰিয়েল সমাপ্ত হল.  
  
 
|-
 
|-
 
| 05:06  
 
| 05:06  
| স্লাইডৰলৈ উভতি আহো. 
+
| স্লাইডৰলৈ উভতি আহো.
  
 
|-
 
|-
 
| 05:08  
 
| 05:08  
| আমি সংক্ষেপ কৰো .  
+
| আমি সংক্ষেপ কৰো .  
  
 
|-
 
|-
Line 355: Line 355:
 
|-
 
|-
 
| 05:23  
 
| 05:23  
| এটা ক্লাছ তৈয়াৰ কৰক যিয়ে static variable দিক্লেয়াৰ কৰে.
+
| এটা ক্লাছ তৈয়াৰ কৰক যিয়ে static variable দিক্লেয়াৰ কৰে.
  
 
|-
 
|-
Line 379: Line 379:
 
|-
 
|-
 
| 05:41  
 
| 05:41  
| স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্ৰকল্পৰ দলটিয়ে 
+
| স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্ৰকল্পৰ দলটিয়ে 
  
 
|-
 
|-

Revision as of 15:43, 20 February 2017

Time Narration
00:01 নমস্কাৰ দৰ্শক সকল. C++ ত static membersৰ স্পকেন টিউটোৰিয়েললৈ স্বাগতম.
00:06 এই টিউটোৰিয়েলত আমি শিকিম,
00:09 Static keyoword.
00:10 Static variable
00:12 Static function
00:14 আমি এইটো এটা উদাহৰণ মাধ্যমেৰে কৰিম.
00:17 এই টিউটোৰিয়েলটো ৰেকর্ড কৰাৰ বাবে, আমি ব্যবহাৰ কৰিছো
00:20 উবুন্টু অপাৰেটিং সিস্টেম সংস্কৰণ 11.10
00:24 g++ compiler সংস্কৰণ 4.6.1
00:29 আমি staticৰ পৰিচয়ৰ সৈতে আৰম্ভ কৰো.
00:33 প্রথম অবজেক্টটো নির্মিত হোৱাৰ আগতে Static variables ক শূন্যলৈ সক্রিয়া কৰা হয়..
00:39 সমস্ট প্রোগ্রামৰ বাবে static variableৰ মাত্ৰ এটা প্রতিলিপিহে উপস্থিত থাকে.
00:44 সমস্ত অবজেক্টে সেই ভেৰিয়েবল বোৰক ভাগ কৰাব.
00:47 ই প্রোগ্রাম শেষ হোৱালৈকে মেমৰিত থাকিব.
00:52 Static functions
00:54 এটা স্ট্যাটিক ফাংশন কোনো অবজেক্টৰ উপৰত নির্ভৰ নকৰাকে নিজে নিজে মতা হয়.
01.00 এটা স্ট্যাটিক ফাংশন উপলব্ধ কৰিবৰ বাবে,
01:03 classname :: (scope resolution operator) আৰু staticfunction();
01:09 আমি স্ট্যাটিক memebersৰ উপৰত এটা উদাহৰণ চাও.
01:13 আমি ইতিমধ্যে এডিটৰত কোডটো টাইপ কৰিছো.
01:17 মন কৰক যে আমাৰ ফাইলৰ নাম static dot cpp হয়.
01:21 আমি এতিয়া কোডটো ব্যাখ্যা কৰো.
01:24 এইটো আমাৰ headerfile iostream হয়.
01:27 ইয়াত আমি std namespace ব্যবহাৰ কৰিছো
01:31 তাৰপিছত আমাৰ উচৰত class statex আছে .
01:34 ইয়াত আমাৰ উচৰত private হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা x নামৰ non-static ভেৰিয়েবল আছে
01:40 তাৰপিছত আমাৰ উচৰত public হিচাবে দিক্লেয়াৰ কৰা এটা static ভেৰিয়েবল sum আছে
01:45 এইটো হল আমাৰ constructor statex.
01:48 ইয়াত আমি sum বৃদ্ধি কৰিছো.
01:52 তাৰপিছত sumৰ মান xত সঞ্চিত হয় .
01:55 ইয়াত আমাৰ উচৰত static function stat আছে.
01:58 ইয়াত আমি sum প্রিন্ট কৰিছো.
02:01 তাৰপিছত আমাৰ উচৰত function number আছে.
02:04 ইয়াত আমি সংখ্যা x প্রিন্ট কৰো.
02:07 ক্লাছটো ইয়াত বন্ধ হয়.
02:10 বিশ্বব্যাপী ভাবে static variable দিক্লেয়াৰ কৰিবলৈ আমি scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰো.
02:15 এটা static variable উপলব্ধ কৰিবলৈ লিখক:
02:19 datatype classৰ নাম scope resolution operator আৰু static variable ৰ নাম.
02:26 এতিয়া সংৰক্ষন খিনি sum ভেৰিয়েবললৈ নিয়ক.
02:31 ইয়াক 0লৈ সক্রিয়া কৰা হয়.
02:33 এইটো আমাৰ main function হয়.
02:35 ইয়াতে আমি statex ক্লাসৰ অবজেক্ট তৈয়াৰ কৰো.
02:39 o1, o2 আৰু o3 হিসাবে
02:42 তাৰপিছত আমি o1, o2 আৰু o3 অবজেক্ট ব্যবহাৰ কৰি ফাংশন নম্বৰক কল কৰো.
02:49 Static ফাংশন stat ইয়াতে ব্যবহাৰ কৰা হয়.
02:52 ক্লাসৰ নাম আৰু scope resolution অপাৰেটৰ ব্যবহাৰ কৰি
02:56 ইয়াত আমি static variable sum প্রিন্ট কৰো.
03:00 আৰু এইটো আমাৰ ৰিটার্ন স্তেটমেন্ট হয়.
03:03 আমি প্রোগ্রামটো চলাও.
03:05 আপোনাৰ কীবোর্ডত একেলগে Ctrl, Alt আৰু T কি টিপি টার্মিনেল উইন্ডো খুলক.
03:13 কম্পাইল কৰাৰ বাবে
03:15 g++ স্পেচ static dot cpp স্পেচ hyphen o স্পেচ stat. Enter টিপক
03:24 ./stat (dot slash stat) টিপক. Enter টিপক
03:28 আউটপুট এনেধৰনে প্রদর্শিত হয়,
03:30 Number is: 0, 1, 2
03:33 Result is: 3
03:35 Now static var sum is 3
03:38 এতিয়া আমি আউটপুটটো ব্যাখ্যা কৰো:
03:39 আমি ৱিন্দোৰ মাপ পৰিবর্তন কৰো.
03:42 ইয়াত, প্রথমে number এৰ মান 0 হয় অর্থাৎ x হল 0 .
03:49 প্রথম অবজেক্টে 0 হিসাবে মান দিয়ে.
03:53 তাৰপিছত আমাৰ উচৰত 1 হিসাবে মান আছে অর্থাৎ x = 1
03:58 দ্বিতীয় অবজেক্টে 1 হিসাবে মান দিয়ে.
04:01 আৰু তৃতীয় অবজেক্টে 2 হিসাবে মান দিয়ে.
04:05 তাৰপিছত আমি stat ফাংশন কল কৰো যিয়ে sumৰ মান দিয়ে.
04:10 Result is sum.
04:13 ইয়াত সমষ্টি টো বৃদ্ধি হয় আৰু x ত সংৰক্ষণ হয় .
04:18 সেয়ে, এইটোৱে 3 হিসাবে মান দিয়ে.
04:22 সেয়ে আমাৰ চূড়ান্ত আউটপুট হয়.
04:25 Static var sum is 3.
04:28 এতিয়া আমি O4"" হিসাবে ইয়াতে অন্য অবজেক্ট এটা তৈয়াৰ কৰো.
04:34 আমি object o4 ব্যবহাৰ কৰি ফাংশন number কল কৰো.
04:43 Saveত ক্লিক কৰক
04:45 আমি সম্পাদনা কৰো.
04:48 এৰো কী দুবাৰ টিপক.
04:51 আকৌ এৰো কী দুবাৰ টিপক.
04:54 আপোনি দেখে যে Result is 4.
04:57 Now static var sum is 4.
05:00 যিহেতু চতূৰ্থ অবজেক্ট নির্মিত হয়.
05:03 ইয়াতে এই টিউটোৰিয়েল সমাপ্ত হল.
05:06 স্লাইডৰলৈ উভতি আহো.
05:08 আমি সংক্ষেপ কৰো .
05:10 এই টিউটোৰিয়েলত আমি শিকিলো,
05:12 static keyword.
05:13 Static variable
05:15 যেনে, static int sum;
05:18 Static function.
05:19 যেনে, static void stat()
05:22 এটা নিয়োগ হিসাবে
05:23 এটা ক্লাছ তৈয়াৰ কৰক যিয়ে static variable দিক্লেয়াৰ কৰে.
05:26 ভেৰিয়েবলটো হ্রাস কৰক.
05:29 আৰু মানটো প্রিন্ট কৰক.
05:31 স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্রকল্পৰ সম্পর্কে অধিক জানিবলৈ, লিঙ্কত উপলব্ধ ভিডিওটো চাওক ।
05:34 স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্ৰকল্পৰ সাৰাংশ ইয়াত আছে
05:37 যদি আপোনাৰ bandwidth ভাল নহয়, তেনেহ’লে ইয়াক ডাউনলোড কৰি চাব পাৰে।
05:41 স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্ৰকল্পৰ দলটিয়ে
05:44 স্পোকেন টিউটোৰিয়েল সহায়িকাৰে কৰ্মশালা আদি অনুষ্ঠিত কৰে.
05:47 এটা অনলাইন পৰীক্ষাত উত্তীৰ্ণ হোৱা সকলক প্ৰমাণ পত্ৰ প্ৰদান কৰে.
05:51 অধিক জানিবৰ বাবে, অনুগ্ৰহ কৰি contact@spoken-tutorial.org এই ঠিকনাত লিখক।
05:58 স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্ৰকল্প Talk to a Teacher প্ৰকল্পৰ এটা অংগ।
06:02 ই ভাৰত চৰকাৰৰ MHRDৰ ICTৰ মাধয়মেৰে ৰাস্ত্ৰীয় শিক্ষা মিছনৰ দ্ৱাৰা সমৰ্থিত হয়
06:08 এই মিশ্যন সম্পৰ্কত অধিক তথ্য spoken hyphen tutorial dot org slash NMEICT hyphen Intro ৱেবচাইটত পোৱা যাব।
06:13 এই পাঠটি মৌচুমী মেধিৰ দ্ৱাৰা যোগদান কৰ হৈছে. আই. আই. টী বম্বেৰ পৰা মই অনামিকা মেধী এতিয়া আপুনাৰ পৰা বিদায় লৈছো . যোগদানৰ বাবে ধন্যবাদ।

Contributors and Content Editors

Mousumi