Difference between revisions of "Advanced-Cpp/C2/Classes-And-Objects/Nepali"

From Script | Spoken-Tutorial
Jump to: navigation, search
(Created page with '{| border = 1 |'''Time''' |'''Narration''' |- | 00:01 |'''C++''' को '''Classes''' एण्ड '''Objects''' स्पोकन ट्युटोरियलमा स्व…')
 
 
Line 2: Line 2:
 
|'''Time'''
 
|'''Time'''
 
|'''Narration'''
 
|'''Narration'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:01
 
| 00:01
 
|'''C++''' को '''Classes''' एण्ड '''Objects''' स्पोकन ट्युटोरियलमा स्वागत छ
 
|'''C++''' को '''Classes''' एण्ड '''Objects''' स्पोकन ट्युटोरियलमा स्वागत छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:07
 
| 00:07
 
|यो ट्युटोरियलमा हामी सिक्ने छौं,,
 
|यो ट्युटोरियलमा हामी सिक्ने छौं,,
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:09
 
| 00:09
 
| '''Class'''
 
| '''Class'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:11
 
| 00:11
| '''Object'''
+
| '''Object''' '''Encapsulation''' र
|-
+
 
| 00:12
+
| '''Encapsulation''' र
+
 
|-
 
|-
 
| 00:14
 
| 00:14
 
| '''Data abstraction'''
 
| '''Data abstraction'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:16
 
| 00:16
 
| यसो गर्न हामी एउटा उदाहरण प्रयोग गर्नेछौं
 
| यसो गर्न हामी एउटा उदाहरण प्रयोग गर्नेछौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:20
 
| 00:20
 
|यो ट्युटोरियल रेकर्ड गर्न म प्रयोग गर्दैछुँ
 
|यो ट्युटोरियल रेकर्ड गर्न म प्रयोग गर्दैछुँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:23
 
| 00:23
 
|'''Ubuntu OS ''' संस्करण ११.१०
 
|'''Ubuntu OS ''' संस्करण ११.१०
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:28
 
| 00:28
 
|'''g++ कम्पाइलर ''' संस्करण ४.६.१
 
|'''g++ कम्पाइलर ''' संस्करण ४.६.१
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:32
 
| 00:32
 
|अब क्लासको परिचय सँगै सुरु गरौँ
 
|अब क्लासको परिचय सँगै सुरु गरौँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:36
 
| 00:36
 
|'''क्लास एउटा किवर्ड क्लास प्रयोग गरि सिर्जना गरिन्छ'''
 
|'''क्लास एउटा किवर्ड क्लास प्रयोग गरि सिर्जना गरिन्छ'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:39
 
| 00:39
 
|यसमा '''डाटा ''' र '''फंक्सनहरु''' रहन्छन
 
|यसमा '''डाटा ''' र '''फंक्सनहरु''' रहन्छन
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:42
 
| 00:42
 
|क्लासले '''कोड''' र '''डाटा''' हरु जोड्छ
 
|क्लासले '''कोड''' र '''डाटा''' हरु जोड्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:45
 
| 00:45
 
|क्लास भित्रको '''डाटा''' र '''फंक्सन''' हरुलाई क्लासको मेम्बर भनिन्छ
 
|क्लास भित्रको '''डाटा''' र '''फंक्सन''' हरुलाई क्लासको मेम्बर भनिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:51
 
| 00:51
 
|अब अब्जेक्टहरुमा जाउँ
 
|अब अब्जेक्टहरुमा जाउँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:53
 
| 00:53
 
|'''Object''' हरु भेरीएबलहरु हुन्
 
|'''Object''' हरु भेरीएबलहरु हुन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:55
 
| 00:55
 
|तिनीहरु एउटा '''क्लास''' को कपि हुन्
 
|तिनीहरु एउटा '''क्लास''' को कपि हुन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 00:58
 
| 00:58
 
|तिनीहरु प्रत्येकको '''बिशेषता''' र '''ब्यबहार''' हरु हुन्छन्
 
|तिनीहरु प्रत्येकको '''बिशेषता''' र '''ब्यबहार''' हरु हुन्छन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:01
 
| 01:01
 
|'''बिशेषता''' हरु '''डाटा''' एलिमेंटहरुको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
 
|'''बिशेषता''' हरु '''डाटा''' एलिमेंटहरुको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:06
 
| 01:06
 
|'''ब्यबहार''' मेथडस् नामक मेम्बर फंक्सनको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
 
|'''ब्यबहार''' मेथडस् नामक मेम्बर फंक्सनको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:10
 
| 01:10
 
|अब एउटा क्लासको लागि सिनट्याक्स हेरौं
 
|अब एउटा क्लासको लागि सिनट्याक्स हेरौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:14
 
| 01:14
 
|यहाँ, '''class''' एउटा क्लास परिभाषित गर्ने किवर्ड हो
 
|यहाँ, '''class''' एउटा क्लास परिभाषित गर्ने किवर्ड हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:18
 
| 01:18
 
|'''Class-name''' क्लासको नाम हो
 
|'''Class-name''' क्लासको नाम हो
 +
 
|-
 
|-
 
|01:21
 
|01:21
 
|'''पब्लिक,प्राइभेट र प्रोटेक्टेड ले तिनीहरुको पहुँच जनाउछन्
 
|'''पब्लिक,प्राइभेट र प्रोटेक्टेड ले तिनीहरुको पहुँच जनाउछन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:26
 
| 01:26
 
|र यहाँ हामीले डाटा मेम्बर र मेम्बर फंक्सनहरु पब्लिक, प्राइभेट र प्रोटेक्टेड  परिभाषित गरेका छौं
 
|र यहाँ हामीले डाटा मेम्बर र मेम्बर फंक्सनहरु पब्लिक, प्राइभेट र प्रोटेक्टेड  परिभाषित गरेका छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:34
 
| 01:34
 
|यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
 
|यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:37
 
| 01:37
 
|अब एउटा उदाहरण हेरौं
 
|अब एउटा उदाहरण हेरौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:39
 
| 01:39
 
|मैले पहिले नै एडिटरमा कोड टाइप गरिसकेको छुँ
 
|मैले पहिले नै एडिटरमा कोड टाइप गरिसकेको छुँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:42
 
| 01:42
 
|म यसलाई खोल्ने छुँ
 
|म यसलाई खोल्ने छुँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:44
 
| 01:44
 
|याद गरौँ, हाम्रो फाइलको नाम '''class hyphen obj dot cpp''' छ
 
|याद गरौँ, हाम्रो फाइलको नाम '''class hyphen obj dot cpp''' छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:50
 
| 01:50
 
|यो उदाहरणमा हामी क्लास प्रयोग गरि एउटा बर्गको क्षेत्रफल गणना गर्ने छौं
 
|यो उदाहरणमा हामी क्लास प्रयोग गरि एउटा बर्गको क्षेत्रफल गणना गर्ने छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:56
 
| 01:56
 
|अब म कोड वर्णन गर्दै छुँ
 
|अब म कोड वर्णन गर्दै छुँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 01:58
 
| 01:58
 
|''' iostream''' हाम्रो '''हेडर फाइल''' छ
 
|''' iostream''' हाम्रो '''हेडर फाइल''' छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:02  
 
| 02:02  
 
|यहाँ हामी '''std namespace''' प्रयोग गर्दै छौं
 
|यहाँ हामी '''std namespace''' प्रयोग गर्दै छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:06
 
| 02:06
 
|यो '''square''' नामक '''क्लास''' को घोषणा हो
 
|यो '''square''' नामक '''क्लास''' को घोषणा हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:10
 
| 02:10
 
|यहाँ मैले कुनै '''access specifier''' घोषणा गरेको छैन
 
|यहाँ मैले कुनै '''access specifier''' घोषणा गरेको छैन
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:14
 
| 02:14
 
|त्यसैले डिफल्टमा यो प्राइभेट हुन्छ
 
|त्यसैले डिफल्टमा यो प्राइभेट हुन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:17
 
| 02:17
 
|त्यसैले '''x''' भेरिएबल '''क्लास square''' को एउटा '''private''' मेम्बर हो
 
|त्यसैले '''x''' भेरिएबल '''क्लास square''' को एउटा '''private''' मेम्बर हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:22  
 
| 02:22  
 
|यो '''public specifier''' हो
 
|यो '''public specifier''' हो
 +
 
|-
 
|-
 
|02:25
 
|02:25
 
|फंक्सन '''area''' एउटा '''public''' फंक्सन हो
 
|फंक्सन '''area''' एउटा '''public''' फंक्सन हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:28
 
| 02:28
 
|र यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
 
|र यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
 +
 
|-
 
|-
 
|02:31
 
|02:31
 
|अब एक्सेस स्पेसीफायरहरुको बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 
|अब एक्सेस स्पेसीफायरहरुको बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:36
 
| 02:36
 
| '''Public specifier'''
 
| '''Public specifier'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:39
 
| 02:39
 
| '''public''' स्पेसीफायरले '''data''' '''class''' भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न दिन्छ
 
| '''public''' स्पेसीफायरले '''data''' '''class''' भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न दिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:44
 
| 02:44
 
|एउटा '''public''' मेम्बर प्रोग्राममा जहाँ पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ
 
|एउटा '''public''' मेम्बर प्रोग्राममा जहाँ पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:49  
 
| 02:49  
 
| '''Private specifier'''
 
| '''Private specifier'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:51
 
| 02:51
 
| '''private''' घोषणा गरिएका मेम्बरहरु '''class''' बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
 
| '''private''' घोषणा गरिएका मेम्बरहरु '''class''' बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
 +
 
|-
 
|-
 
| 02:57
 
| 02:57
 
|''Private''' मेम्बरहरु '''class''' को मेम्बरहरुले मात्र प्रयोग गर्न सकिन्छ
 
|''Private''' मेम्बरहरु '''class''' को मेम्बरहरुले मात्र प्रयोग गर्न सकिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:03
 
| 03:03
 
|  '''Protected specifier'''
 
|  '''Protected specifier'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:05
 
| 03:05
 
|'''Protected''' मेम्बरहरु '''class''' बाहिरबाट प्रयोग गर्न सकिदैन
 
|'''Protected''' मेम्बरहरु '''class''' बाहिरबाट प्रयोग गर्न सकिदैन
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:10
 
| 03:10
 
|तिनीहरु एउटा '''derived''' '''class''' ले प्रयोग गर्न सकिन्छ
 
|तिनीहरु एउटा '''derived''' '''class''' ले प्रयोग गर्न सकिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:13
 
| 03:13
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन फर्कौं
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:16
 
| 03:16
 
|यहाँ स्टेटमेन्टमा ''' class''' नेमहरु छन्
 
|यहाँ स्टेटमेन्टमा ''' class''' नेमहरु छन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:21
 
| 03:21
 
|''' स्कोप रिजोलुसन अपरेटर''' र ''' फंक्सनको नाम'''
 
|''' स्कोप रिजोलुसन अपरेटर''' र ''' फंक्सनको नाम'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:25
 
| 03:25
 
|हामीले यो अपरेटर प्रयोग गर्नैपर्छ
 
|हामीले यो अपरेटर प्रयोग गर्नैपर्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:27
 
| 03:27
 
| यसले फंक्सन '''area''' एउटा ग्लोबल फंक्सन नभएको जनाउँछ
 
| यसले फंक्सन '''area''' एउटा ग्लोबल फंक्सन नभएको जनाउँछ
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:33
 
| 03:33
 
|यो '''square''' क्लासको मेम्बर फंक्सन हो
 
|यो '''square''' क्लासको मेम्बर फंक्सन हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:36
 
| 03:36
 
|यहाँ हामीले एउटा आर्गुमेंट, '''int a''' पठाएका छौं
 
|यहाँ हामीले एउटा आर्गुमेंट, '''int a''' पठाएका छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:40
 
| 03:40
 
|अब '''स्कोप रिजोलुसन अपरेटर''' को बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 
|अब '''स्कोप रिजोलुसन अपरेटर''' को बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:46
 
| 03:46
 
|यो नदेखिएका '''डाटा''' हरु उपयोग गर्न प्रयोग गरिन्छ
 
|यो नदेखिएका '''डाटा''' हरु उपयोग गर्न प्रयोग गरिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:49
 
| 03:49
 
|सोहि नामको भेरिएबल वा फंक्सन प्रयोग गर्न हामी स्कोप रिजोलुसन अपरेटर प्रयोग गर्छौं '''::'''
 
|सोहि नामको भेरिएबल वा फंक्सन प्रयोग गर्न हामी स्कोप रिजोलुसन अपरेटर प्रयोग गर्छौं '''::'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 03:56
 
| 03:56
 
|मानौं '''local''' भेरिएबल र '''global''' भेरिएबलको नाम एकै छ
 
|मानौं '''local''' भेरिएबल र '''global''' भेरिएबलको नाम एकै छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:01
 
| 04:01
 
| '''local''' भेरिएबलको प्राथमिकता बढी हुन्छ
 
| '''local''' भेरिएबलको प्राथमिकता बढी हुन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:05
 
| 04:05
 
|हामी ग्लोबल भेरिएबल '''::'''(स्कोप रिजोलुसन अपरेटर) प्रयोग गरि उपयोग गर्न सक्छौं
 
|हामी ग्लोबल भेरिएबल '''::'''(स्कोप रिजोलुसन अपरेटर) प्रयोग गरि उपयोग गर्न सक्छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:10
 
| 04:10
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा फर्कौं
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:12
 
| 04:12
 
|यहाँ a को मान x मा भण्डार भएको छ
 
|यहाँ a को मान x मा भण्डार भएको छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:17
 
| 04:17
 
|अनि हामी वर्गको क्षेत्रफल फर्काउने छौं
 
|अनि हामी वर्गको क्षेत्रफल फर्काउने छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:20
 
| 04:20
 
|यहाँ x एउटा '''private''' मेम्बर हो
 
|यहाँ x एउटा '''private''' मेम्बर हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:22
 
| 04:22
 
|हामीले प्राइभेट प्यारामिटर उपयोग गर्न पब्लिक मेम्बर '''a'''प्रयोग गरेका छौं
 
|हामीले प्राइभेट प्यारामिटर उपयोग गर्न पब्लिक मेम्बर '''a'''प्रयोग गरेका छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:27
 
| 04:27
 
|'''private''' मेम्बरहरु जहिले पनि लुकेका हुन्छन्
 
|'''private''' मेम्बरहरु जहिले पनि लुकेका हुन्छन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:30
 
| 04:30
 
|यो हाम्रो '''मेन फंक्सन''' हो
 
|यो हाम्रो '''मेन फंक्सन''' हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:33
 
| 04:33
 
|यहाँ '''sqr''' '''class square''' को अब्जेक्ट हो
 
|यहाँ '''sqr''' '''class square''' को अब्जेक्ट हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:37
 
| 04:37
 
|यसरी हामी एउटा '''object''' सिर्जना गर्छौं
 
|यसरी हामी एउटा '''object''' सिर्जना गर्छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:40
 
| 04:40
 
|'''class-name ''' अनि '''object-name'''
 
|'''class-name ''' अनि '''object-name'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:43
 
| 04:43
 
|यहाँ '''object sqr ''' र एउटा (डट)'''. अपरेटर''' प्रयोग गरि हामी फंक्सन '''area ''' कल गर्छौं,  
 
|यहाँ '''object sqr ''' र एउटा (डट)'''. अपरेटर''' प्रयोग गरि हामी फंक्सन '''area ''' कल गर्छौं,  
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:50
 
| 04:50
 
|अनि हामी आर्गुमेंटमा 4 पठाउछौं
 
|अनि हामी आर्गुमेंटमा 4 पठाउछौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:53
 
| 04:53
 
|हामी x को मान 4 सेट गर्छौं
 
|हामी x को मान 4 सेट गर्छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 04:57
 
| 04:57
| | यो हाम्रो रिटर्न स्टेटमेन्ट हो
+
| यो हाम्रो रिटर्न स्टेटमेन्ट हो
 +
 
 
|-
 
|-
 
| 04:59
 
| 04:59
|अब '''Save''' मा क्लिक गरौँ
+
|अब '''Save''' मा क्लिक गरौँ अब प्रोग्राम एक्जिक्युट गरौँ
|-
+
 
| 05:00
+
|अब प्रोग्राम एक्जिक्युट गरौँ
+
 
|-
 
|-
 
| 05:03
 
| 05:03
 
|तपाईको किबोर्डको '''Ctrl, Alt र T ''' कीहरु एकैचोटी थिची टर्मिनल विन्डो जाउँ
 
|तपाईको किबोर्डको '''Ctrl, Alt र T ''' कीहरु एकैचोटी थिची टर्मिनल विन्डो जाउँ
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:11
 
| 05:11
 
|कम्पाइल गर्न टाइप गरौँ, '''g++ space class hyphen obj dot cpp space hyphen o space class'''
 
|कम्पाइल गर्न टाइप गरौँ, '''g++ space class hyphen obj dot cpp space hyphen o space class'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:20
 
| 05:20
 
| '''Enter''' थिचौं
 
| '''Enter''' थिचौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:22
 
| 05:22
 
|टाइप गरौँ, '''./class'''(डट स्ल्याश क्लास)
 
|टाइप गरौँ, '''./class'''(डट स्ल्याश क्लास)
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:24
 
| 05:24
| '''Enter''' थिचौं
+
| '''Enter''' थिचौं आउटपुट यस्तो देखिन्छ:  
|-
+
 
|05:25
+
|आउटपुट यस्तो देखिन्छ:  
+
 
|-
 
|-
 
| 05:28
 
| 05:28
 
|'''Area of the square is 16'''
 
|'''Area of the square is 16'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:30
 
| 05:30
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन: फर्कौं
 
|अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन: फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:35
 
| 05:35
 
|अहिले सम्म हामीले सिक्यौं
 
|अहिले सम्म हामीले सिक्यौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:37
 
| 05:37
 
|एउटा '''क्लास''' मा संयुक्त रुपमा डाटा र '''फंक्सन''' हरु
 
|एउटा '''क्लास''' मा संयुक्त रुपमा डाटा र '''फंक्सन''' हरु
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:41
 
| 05:41
 
|'''Class''' एउटा एकल युनिट हो
 
|'''Class''' एउटा एकल युनिट हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:44
 
| 05:44
 
|जसमा तिनीहरुको प्रयोग गर्ने डाटा र फंक्सनहरु समुहकृत हुन्छन्
 
|जसमा तिनीहरुको प्रयोग गर्ने डाटा र फंक्सनहरु समुहकृत हुन्छन्
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:49
 
| 05:49
 
|यो तरिकालाई ''' Encapsulation''' भनिन्छ
 
|यो तरिकालाई ''' Encapsulation''' भनिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:53
 
| 05:53
 
|अनि हामीले '''private ''' र ''' public ''' मेम्बरहरु सहितको क्लास हेर्यौं
 
|अनि हामीले '''private ''' र ''' public ''' मेम्बरहरु सहितको क्लास हेर्यौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 05:59
 
| 05:59
 
|'''private '''डाटा लुकेको हुन्छ
 
|'''private '''डाटा लुकेको हुन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:02
 
| 06:02
 
|यो '''class''' भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
 
|यो '''class''' भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:05
 
| 06:05
 
|यो तरिकालाई '''Data abstraction''' भनिन्छ
 
|यो तरिकालाई '''Data abstraction''' भनिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:09
 
| 06:09
 
| '''interface''' देख्न सकिन्छ तर कार्यान्वयन भने देखिदैन
 
| '''interface''' देख्न सकिन्छ तर कार्यान्वयन भने देखिदैन
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:14
 
| 06:14
 
|यसरी हामी ट्युटोरियलको अन्त्यमा आएका छौं
 
|यसरी हामी ट्युटोरियलको अन्त्यमा आएका छौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:17
 
| 06:17
 
|अब हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 
|अब हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:19
 
| 06:19
|संक्षेपमा हेर्दा,
+
|संक्षेपमा हेर्दा,यो ट्युटोरियलमा हामीले सिक्यौं
|-
+
 
| 06:20
+
|यो ट्युटोरियलमा हामीले सिक्यौं
+
 
|-
 
|-
 
| 06:23
 
| 06:23
|Encapsulation
+
|Encapsulation Data Abstraction
|-
+
 
| 06:24
+
|Data Abstraction
+
 
|-
 
|-
 
| 06:25
 
| 06:25
 
|'''Private''' मेम्बरहरु
 
|'''Private''' मेम्बरहरु
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:27
 
| 06:27
 
| int x;
 
| int x;
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:29
 
| 06:29
|'''Public''' फंक्सनहरु
+
|'''Public''' फंक्सनहरु int area(int);
|-
+
 
| 06:30
+
| int area(int);
+
 
|-
 
|-
 
| 06:32
 
| 06:32
|'''Classes'''
+
|'''Classes''' class square
|-
+
 
| 06:33
+
|class square
+
 
|-
 
|-
 
| 06:35
 
| 06:35
 
|अब्जेक्ट सिर्जना गर्न
 
|अब्जेक्ट सिर्जना गर्न
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:37
 
| 06:37
 
|'''square sqr;'''
 
|'''square sqr;'''
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:39
 
| 06:39
 
| '''object''''''sqr dot area();'''  प्रयोग गरि फंक्सन कल गर्न
 
| '''object''''''sqr dot area();'''  प्रयोग गरि फंक्सन कल गर्न
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:43
 
| 06:43
|कार्यको रुपमा
+
|कार्यको रुपमा दिएको वृतको परिधि निकाल्न एउटा प्रोग्राम लेख्नुहोस्
|-
+
 
| 06:44
+
|दिएको वृतको परिधि निकाल्न एउटा प्रोग्राम लेख्नुहोस्
+
 
|-
 
|-
 
| 06:49
 
| 06:49
 
| तलको लिंकमा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोस्
 
| तलको लिंकमा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोस्
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:52
 
| 06:52
 
|यसले स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टको सार दिन्छ
 
|यसले स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टको सार दिन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 06:55
 
| 06:55
 
|यदि तपाईसँग राम्रो ब्याण्डविड्थ छैन भने डाउनलोड गरि हेर्न सक्नुहुन्छ
 
|यदि तपाईसँग राम्रो ब्याण्डविड्थ छैन भने डाउनलोड गरि हेर्न सक्नुहुन्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:00
 
| 07:00
 
|स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टले
 
|स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टले
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:02
 
| 07:02
 
|स्पोकन ट्युटोरियल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ
 
|स्पोकन ट्युटोरियल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:05
 
| 07:05
 
|अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ
 
|अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:09
 
| 07:09
 
|बिस्तृत जानकारीको लागि, कृपया contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नुहोस्
 
|बिस्तृत जानकारीको लागि, कृपया contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नुहोस्
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:16
 
| 07:16
 
|स्पोकन ट्युटोरियल टक टु अ टिचर प्रोजेक्टको एक भाग हो
 
|स्पोकन ट्युटोरियल टक टु अ टिचर प्रोजेक्टको एक भाग हो
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:20
 
| 07:20
 
|यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी, MHRD, भारत सरकारको सहयोग रहेको छ
 
|यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी, MHRD, भारत सरकारको सहयोग रहेको छ
 +
 
|-
 
|-
 
| 07:26
 
| 07:26
 
|यस मिसन सम्बन्धि थप जानकारीको तलको लिंकमा उपलब्ध छ
 
|यस मिसन सम्बन्धि थप जानकारीको तलको लिंकमा उपलब्ध छ
 +
 
|-
 
|-
 
|07:31
 
|07:31

Latest revision as of 15:58, 10 March 2017

Time Narration
00:01 C++ को Classes एण्ड Objects स्पोकन ट्युटोरियलमा स्वागत छ
00:07 यो ट्युटोरियलमा हामी सिक्ने छौं,,
00:09 Class
00:11 Object Encapsulation
00:14 Data abstraction
00:16 यसो गर्न हामी एउटा उदाहरण प्रयोग गर्नेछौं
00:20 यो ट्युटोरियल रेकर्ड गर्न म प्रयोग गर्दैछुँ
00:23 Ubuntu OS संस्करण ११.१०
00:28 g++ कम्पाइलर संस्करण ४.६.१
00:32 अब क्लासको परिचय सँगै सुरु गरौँ
00:36 क्लास एउटा किवर्ड क्लास प्रयोग गरि सिर्जना गरिन्छ
00:39 यसमा डाटा फंक्सनहरु रहन्छन
00:42 क्लासले कोडडाटा हरु जोड्छ
00:45 क्लास भित्रको डाटाफंक्सन हरुलाई क्लासको मेम्बर भनिन्छ
00:51 अब अब्जेक्टहरुमा जाउँ
00:53 Object हरु भेरीएबलहरु हुन्
00:55 तिनीहरु एउटा क्लास को कपि हुन्
00:58 तिनीहरु प्रत्येकको बिशेषताब्यबहार हरु हुन्छन्
01:01 बिशेषता हरु डाटा एलिमेंटहरुको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
01:06 ब्यबहार मेथडस् नामक मेम्बर फंक्सनको माध्यमले परिभाषित गरिन्छ
01:10 अब एउटा क्लासको लागि सिनट्याक्स हेरौं
01:14 यहाँ, class एउटा क्लास परिभाषित गर्ने किवर्ड हो
01:18 Class-name क्लासको नाम हो
01:21 पब्लिक,प्राइभेट र प्रोटेक्टेड ले तिनीहरुको पहुँच जनाउछन्
01:26 र यहाँ हामीले डाटा मेम्बर र मेम्बर फंक्सनहरु पब्लिक, प्राइभेट र प्रोटेक्टेड परिभाषित गरेका छौं
01:34 यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
01:37 अब एउटा उदाहरण हेरौं
01:39 मैले पहिले नै एडिटरमा कोड टाइप गरिसकेको छुँ
01:42 म यसलाई खोल्ने छुँ
01:44 याद गरौँ, हाम्रो फाइलको नाम class hyphen obj dot cpp
01:50 यो उदाहरणमा हामी क्लास प्रयोग गरि एउटा बर्गको क्षेत्रफल गणना गर्ने छौं
01:56 अब म कोड वर्णन गर्दै छुँ
01:58 iostream हाम्रो हेडर फाइल
02:02 यहाँ हामी std namespace प्रयोग गर्दै छौं
02:06 यो square नामक क्लास को घोषणा हो
02:10 यहाँ मैले कुनै access specifier घोषणा गरेको छैन
02:14 त्यसैले डिफल्टमा यो प्राइभेट हुन्छ
02:17 त्यसैले x भेरिएबल क्लास square को एउटा private मेम्बर हो
02:22 यो public specifier हो
02:25 फंक्सन area एउटा public फंक्सन हो
02:28 र यसरी हामी क्लास बन्द गर्छौं
02:31 अब एक्सेस स्पेसीफायरहरुको बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
02:36 Public specifier
02:39 public स्पेसीफायरले data class भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न दिन्छ
02:44 एउटा public मेम्बर प्रोग्राममा जहाँ पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ
02:49 Private specifier
02:51 private घोषणा गरिएका मेम्बरहरु class बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
02:57 Private' मेम्बरहरु class को मेम्बरहरुले मात्र प्रयोग गर्न सकिन्छ
03:03 Protected specifier
03:05 Protected मेम्बरहरु class बाहिरबाट प्रयोग गर्न सकिदैन
03:10 तिनीहरु एउटा derived class ले प्रयोग गर्न सकिन्छ
03:13 अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन फर्कौं
03:16 यहाँ स्टेटमेन्टमा class नेमहरु छन्
03:21 स्कोप रिजोलुसन अपरेटर फंक्सनको नाम
03:25 हामीले यो अपरेटर प्रयोग गर्नैपर्छ
03:27 यसले फंक्सन area एउटा ग्लोबल फंक्सन नभएको जनाउँछ
03:33 यो square क्लासको मेम्बर फंक्सन हो
03:36 यहाँ हामीले एउटा आर्गुमेंट, int a पठाएका छौं
03:40 अब स्कोप रिजोलुसन अपरेटर को बारेमा थप जान्न हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
03:46 यो नदेखिएका डाटा हरु उपयोग गर्न प्रयोग गरिन्छ
03:49 सोहि नामको भेरिएबल वा फंक्सन प्रयोग गर्न हामी स्कोप रिजोलुसन अपरेटर प्रयोग गर्छौं ::
03:56 मानौं local भेरिएबल र global भेरिएबलको नाम एकै छ
04:01 local भेरिएबलको प्राथमिकता बढी हुन्छ
04:05 हामी ग्लोबल भेरिएबल ::(स्कोप रिजोलुसन अपरेटर) प्रयोग गरि उपयोग गर्न सक्छौं
04:10 अब हाम्रो प्रोग्राममा फर्कौं
04:12 यहाँ a को मान x मा भण्डार भएको छ
04:17 अनि हामी वर्गको क्षेत्रफल फर्काउने छौं
04:20 यहाँ x एउटा private मेम्बर हो
04:22 हामीले प्राइभेट प्यारामिटर उपयोग गर्न पब्लिक मेम्बर aप्रयोग गरेका छौं
04:27 private मेम्बरहरु जहिले पनि लुकेका हुन्छन्
04:30 यो हाम्रो मेन फंक्सन हो
04:33 यहाँ sqr class square को अब्जेक्ट हो
04:37 यसरी हामी एउटा object सिर्जना गर्छौं
04:40 class-name अनि object-name
04:43 यहाँ object sqr र एउटा (डट). अपरेटर प्रयोग गरि हामी फंक्सन area कल गर्छौं,
04:50 अनि हामी आर्गुमेंटमा 4 पठाउछौं
04:53 हामी x को मान 4 सेट गर्छौं
04:57 यो हाम्रो रिटर्न स्टेटमेन्ट हो
04:59 अब Save मा क्लिक गरौँ अब प्रोग्राम एक्जिक्युट गरौँ
05:03 तपाईको किबोर्डको Ctrl, Alt र T कीहरु एकैचोटी थिची टर्मिनल विन्डो जाउँ
05:11 कम्पाइल गर्न टाइप गरौँ, g++ space class hyphen obj dot cpp space hyphen o space class
05:20 Enter थिचौं
05:22 टाइप गरौँ, ./class(डट स्ल्याश क्लास)
05:24 Enter थिचौं आउटपुट यस्तो देखिन्छ:
05:28 Area of the square is 16
05:30 अब हाम्रो प्रोग्राममा पुन: फर्कौं
05:35 अहिले सम्म हामीले सिक्यौं
05:37 एउटा क्लास मा संयुक्त रुपमा डाटा र फंक्सन हरु
05:41 Class एउटा एकल युनिट हो
05:44 जसमा तिनीहरुको प्रयोग गर्ने डाटा र फंक्सनहरु समुहकृत हुन्छन्
05:49 यो तरिकालाई Encapsulation भनिन्छ
05:53 अनि हामीले private public मेम्बरहरु सहितको क्लास हेर्यौं
05:59 private डाटा लुकेको हुन्छ
06:02 यो class भन्दा बाहिर प्रयोग गर्न सकिदैन
06:05 यो तरिकालाई Data abstraction भनिन्छ
06:09 interface देख्न सकिन्छ तर कार्यान्वयन भने देखिदैन
06:14 यसरी हामी ट्युटोरियलको अन्त्यमा आएका छौं
06:17 अब हाम्रो स्लाइडमा फर्कौं
06:19 संक्षेपमा हेर्दा,यो ट्युटोरियलमा हामीले सिक्यौं
06:23 Encapsulation Data Abstraction
06:25 Private मेम्बरहरु
06:27 int x;
06:29 Public फंक्सनहरु int area(int);
06:32 Classes class square
06:35 अब्जेक्ट सिर्जना गर्न
06:37 square sqr;
06:39 object'sqr dot area();' प्रयोग गरि फंक्सन कल गर्न
06:43 कार्यको रुपमा दिएको वृतको परिधि निकाल्न एउटा प्रोग्राम लेख्नुहोस्
06:49 तलको लिंकमा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोस्
06:52 यसले स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टको सार दिन्छ
06:55 यदि तपाईसँग राम्रो ब्याण्डविड्थ छैन भने डाउनलोड गरि हेर्न सक्नुहुन्छ
07:00 स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टले
07:02 स्पोकन ट्युटोरियल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ
07:05 अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ
07:09 बिस्तृत जानकारीको लागि, कृपया contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नुहोस्
07:16 स्पोकन ट्युटोरियल टक टु अ टिचर प्रोजेक्टको एक भाग हो
07:20 यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी, MHRD, भारत सरकारको सहयोग रहेको छ
07:26 यस मिसन सम्बन्धि थप जानकारीको तलको लिंकमा उपलब्ध छ
07:31 यो ट्युटोरियलमा मन्दिरा थापाको योगदान रहेको छ

सहभागी हुनुभएकोमा धन्यवाद, नमस्कार

Contributors and Content Editors

Mandira, PoojaMoolya