Blender/C2/Types-of-Windows-Properties-Part-5/Assamese
From Script | Spoken-Tutorial
Types of Windows Properties Part 5
Time | Narration |
00:04 | নমস্কাৰ দৰ্শক সকল. ব্লেন্ডাৰ টিউটোৰিয়েলৰ শৃঙ্খলালৈ আপোনাক স্বাগতম। |
00:08 | এই টিউটোৰিয়েলটো ব্লেন্ডাৰ 2.59 ত প্রোপার্টিস উইন্ডো সম্পর্কে। |
00:15 | মই অনামিকা মেধী এই টিউটোৰিয়েলটো অনুবাদ কৰিছো। |
00:28 | টিউটোৰিয়েলটো দেখাৰ পিছত, প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ সম্পর্কে শিকিব; |
00:33 | প্রোপার্টিস উইন্ডোত Texture প্যানেল কি; |
00:38 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ Texture প্যানেলৰ বিভিন্ন সেটিংস কি? |
00:45 | আমি ধৰি লও যে আপোনি ব্লেন্ডাৰ ইন্টাৰফেসৰ মৌলিক উপাদান সম্পর্কে জানে। |
00:50 | নহলে আমাৰ আগৰ টিউটোৰিয়েল Basic Description of Blender Interface পড়ক। |
00:58 | প্রোপার্টিস উইন্ডো আমাৰ স্ক্রিনৰ সো ফালে অবস্থিত। |
01:04 | আমি প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ প্রথম কিছু প্যানেল আৰু সেটিংস আগৰ টিউটোৰিয়েলতেই দেখিছো। |
01:11 | এতিয়া প্রোপার্টিস উইন্ডোত পৰবর্তী প্যানেল চাও। |
01:14 | প্ৰথমে ভাল দেখাৰ আৰু বোঝাৰ বাবে, আমাৰ প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ আকাৰ এবাৰ সলাব লাগে। |
01:21 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ বাও প্রান্তত বাও ক্লিক কৰক, ধৰি থাকক আৰু বাও ফালে ড্রেগ কৰক। |
01:29 | এতিয়া বিকল্পবোৰ প্রোপার্টিস উইন্ডোত আৰু স্পষ্টৰুপে দেখিব পাৰি। |
01:34 | ব্লেন্ডাৰ উইন্ডোৰ আকাৰ কিভাবে পৰিবর্তন কৰে তাক শিকিবলৈ How to Change Window Types in Blender এই টিউটোৰিয়েলটো চাওক। |
01:45 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ উপৰৰ সাৰিলৈ যাওক। |
01:48 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ উপৰৰ সাৰিৰ Checkered Square আইকনত বাও ক্লিক কৰক। |
01:55 | এইটো হল Texture প্যানেল। ইয়াত আমি সক্রিয় অবজেক্টৰ সক্রিয় মেটেৰিয়ালত এটা Texture জুড়াবলৈ পাৰো। |
02:04 | Texture আইকনৰ ঠিক তলত, আমি প্রদর্শিত লিঙ্ক দেখিব পাৰো। Cube , White , Tex. |
02:14 | ইয়াৰ মানে এই যে কিউব হল সক্রিয় অবজেক্ট। White কিউবৰ সক্রিয় মেটেৰিয়াল। |
02:23 | Tex হল বগা মেটেৰিয়ালৰ সক্রিয় টেক্সচাৰ। ইয়াত তিনি ধৰনৰ টেক্সচাৰ আছে - |
02:32 | Material Textures, World Textures আৰু Brush Textures. |
02:38 | Material Textures সম্পর্কে শিকিম। |
02:42 | World Textures আৰু Brush Textures পৰবর্তী টিউটোৰিয়েলত শিকিম। |
02:49 | এইটো হল texture slot বাক্স। ডিফল্টৰুপে, এটা টেক্সচাৰ সক্রিয় মেটেৰিয়ালৰ বাবে সক্ষম। এইটো নীলা ৰং দ্বাৰা চিন্হাঙ্কিত। |
03:00 | চিন্হাঙ্কিত টেক্সচাৰ পৰা দূৰত সো ফালে check বাক্সত বাও ক্লিক কৰক। এতিয়া টেক্সচাৰ নিষ্ক্রিয় হৈ গৈছে। |
03:11 | Check বাক্সত আকৌ এবাৰ বাও ক্লিক কৰক। এইটো এবাৰ অক্ষম হৈ গৈছে। চেক বাক্সৰ আগত এটা vertical scroll বাৰ আছে। |
03:25 | Vertical scroll ত বাও ক্লিক কৰি ধৰি ৰাখক। মাউসক তলৰ ফালে টানি আনক। |
03:32 | এতিয়া আপোনি বর্তমান(current) মেটেৰিয়ালৰ বাবে texture slots দেখিব পাৰিব। |
03:38 | প্রতিটো স্লটক checkered square দ্বাৰা উপস্থাপিত। |
03:44 | সক্রিয় টেক্সচাৰত পুনৰায় স্ক্রল কৰক। |
03:48 | টেক্সচাৰ স্লট বাক্সত টেক্সচাৰক উপৰ আৰু তললৈ ঘোৰাবলৈ বাবে up আৰু down অ্যাৰো ব্যবহৃত হয়। |
03:56 | down অ্যাৰোত বাও ক্লিক কৰক। সক্রিয় টেক্সচাৰ দ্বিতীয় টেক্সচাৰ স্লটলৈ গতি কৰে। |
04:06 | up অ্যাৰোত বাও ক্লিক কৰক। সক্রিয় টেক্সচাৰ এবাৰ প্রথম স্লটলৈ গতি কৰে। |
04:15 | up আৰু down অ্যাৰোৰ তলত আৰু এটা black down অ্যাৰো আছে। |
04:20 | black down অ্যাৰোত বাও ক্লিক কৰক। এটা মেনু প্রদর্শিত হয়। |
04:26 | Copy Texture slot settings ত বাও ক্লিক কৰক। |
04:31 | বাক্সত দ্বিতীয় texture slot ত বাও ক্লিক কৰক। এইটো নীল ৰংত চিন্হাঙ্কিত। |
04:40 | black down অ্যাৰোত এবাৰ বাও ক্লিক কৰক। |
04:45 | Paste Texture slot settings ত বাও ক্লিক কৰক। |
04:49 | প্রথম টেক্সচাৰ সেটিংসৰ সমান, দ্বিতীয় টেক্সচাৰ স্লটত এটা নতুন টেক্সচাৰ প্রদর্শিত হয়। |
04:57 | স্লট বাক্সৰ তলত টেক্সচাৰ নেম বাৰৰ সো ফালে cross চিনহত বাও ক্লিক কৰক। |
05:07 | দ্বিতীয় টেক্সচাৰক অতৰুৱা গৈছে। ইয়াৰ সৈতে সেটিংসও গৈছে। |
05:15 | Plus চিনহৰ সৈতে এটা new বাটন প্রদর্শিত হয়। |
05:20 | new বাটনত বাও ক্লিক কৰক। দ্বিতীয় টেক্সচাৰ স্লটত এটা নতুন টেক্সচাৰ প্রদর্শিত হয়। |
05:29 | নতুন টেক্সচাৰ যোগ কৰাৰ এইটো আৰু এটা উপায়। |
05:34 | লক্ষ্য কৰক, কিভাবে দ্বিতীয় টেক্সচাৰৰ বাও ফালে checkered square ভিন্ন চিত্রলৈ সলনি হৈ গৈছে। |
05:42 | তলত এটা preview উইন্ডো প্রদর্শিত হয়। এইটোৱে সক্রিয় টেক্সচাৰৰ প্রিভিউ প্রদর্শন কৰে। |
05:49 | এই টেক্সচাৰৰ নাম সলাওক। |
05:53 | স্লট বক্সৰ তলত texture name বাৰত বাও ক্লিক কৰক। |
05:57 | আপোনাৰ কীবোর্ডত Bump লিখক আৰু enter কী টিপক। |
06:05 | নেম বাৰৰ বাঁওফালে checkered square ত বাও ক্লিক কৰক। এইটো Texture মেনু। |
06:12 | সীনত ব্যবহৃত সকলো টেক্সচাৰ ইয়াত সূচিবদ্ধ আছে। |
06:18 | নেম বাৰৰ তলত type বাৰ আছে। ডিফল্টৰুপে, সকলো নতুন টেক্সচাৰে Clouds texture প্রদর্শন কৰে। |
06:28 | Clouds ত বাও ক্লিক কৰক। এইটো হল Type মেনু। |
06:35 | ইয়াত ব্লেন্ডাৰ দ্বাৰা সমর্থিত সকলো ধৰনৰ টেক্সচাৰ সূচিবদ্ধ আছে। Wood, Voxel data, voronoi, ইত্যাদি। |
06:48 | টেক্সচাৰৰ ধৰন নির্বাচন কৰিবলৈ তাৰ উপৰত মাত্ৰ বাও ক্লিক কৰক। এতিয়াৰ বাবে আমি Clouds texture ৰাখিছো। |
06:58 | এইটো হল texture preview উইন্ডো। ইয়াত তিনটা ডিসপ্লে বিকল্প আছে। |
07:05 | Texture.ডিফল্ট ৰুপে এই ডিসপ্লে সর্বদা নির্বাচিত। |
07:10 | Material ত বাও ক্লিক কৰক। এইটোৱে মেটেৰিয়ালৰ উপৰত টেক্সচাৰৰ প্রিভিউ দেখায়। |
07:19 | Both ত বাও ক্লিক কৰক। যতনেকি নামৰ পৰা বোঝা যায় যে, উভয় টেক্সচাৰ আৰু মেটেৰিয়াল ডিসপ্লে এতিয়া আশে পাশে দৃশ্যমান। |
07:30 | Show Alpha ত বাও ক্লিক কৰক। এতিয়া টেক্সচাৰ স্বচ্ছ হৈ গৈছে। |
07:38 | এইটো গ্লাছ বা পানীৰ নিচিনা মেটেৰিয়ালৰ বাবে ব্যবহৃত হয়। |
07:44 | Show Alpha ত এবাৰ বাও ক্লিক কৰক। |
07:51 | পিছৰ সেটিং হল Influence. |
07:53 | বিকল্পবোৰে টেক্সচাৰক মেটেৰিয়ালৰ মুখ্য চাৰিটা ক্ষেত্রত প্রভাবিত কৰিবলৈ সাহায্য কৰে। |
08:01 | Diffuse, Shading, Specular আৰু Geometry. ডিফল্টৰুপে, Diffuse ৰ অধিনত Color সক্রিয় হয়। |
08:22 | Color বাৰৰ বাঁওফালে check বাক্সত বাও ক্লিক কৰক। Color এতিয়া নিষ্ক্রিয় হৈ গৈছে। |
08:30 | 'Texture colorএ এতিয়া Material Diffuse color ক আৰু প্রভাবিত নকৰে। |
08:38 | Geometry লৈ যাওক। Normal ইয়াৰ আগতে check বাক্সত বাও ক্লিক কৰক। |
08:45 | এতিয়া টেক্সচাৰৰ Normalএ মেটেৰিয়ালৰ Geometry ক প্রভাবিত কৰে |
08:50 | আপোনি ফলাফলটো প্রিভিউ উইন্ডোত দেখিব পাৰিব। |
08:57 | প্রিভিউ গোলকৰ উপৰত চাৰিও ফালে মেঘবোৰ বাধা বিপত্তি হিসাবে আছে। |
09:06 | টেক্সচাৰে মেটেৰিয়ালৰ সৈতে কিভাবে ব্লেন্ড হয় তাক ব্লেন্ডে নিয়ন্ত্রণ কৰে। ডিফল্টৰুপে, এইটো Mix ৰুপে নির্ধাৰিত। |
09:15 | Mix ত বাও ক্লিক কৰক। এই menuএ ব্লেন্ডাৰ দ্বাৰা সমর্থিত সকলো টেক্সচাৰ ব্লেন্ডৰ ধৰনক সূচিবদ্ধ কৰে। |
09:25 | আপোনি কি গোলাপী ৰং RGB to intensity ইয়াৰ অধিনত দেখিব পাৰিছেনে? |
09:33 | এতিয়া এইটোৱে মেটেৰিয়াল ৰঙক প্রভাবিত কৰা নাই কাৰণ আমি ইন্ফ্লুয়েন্সৰ অধিনত কালাৰ বিকল্পক অক্ষম কৰি দিছো। |
09:44 | গোলাপী( pink ) ৰংত বাও ক্লিক কৰক। এটা color মেনু প্রদর্শিত হয়। |
09:48 | ইয়াত টেক্সচাৰৰ বাবে যিকোনো ৰঙ নির্বাচন কৰিব পাৰি। |
09:53 | এতিয়া এইটোক গোলাপী হিসাবে এৰি দিয়ক কাৰণ আমি টেক্সচাৰ কালাৰ ব্যবহাৰ কৰা নাই। |
10:00 | Bump mappingএ নির্ধাৰিত কৰে যে কিভাবে টেক্সচাৰৰ নৰমালে মেটেৰিয়ালৰ Geometry ক প্রভাবিত কৰে। |
10:09 | Default বম্প ম্যাপিং ইয়াৰ বর্তমান পদ্ধতি(method)। |
10:12 | Default ত বাও ক্লিক কৰক। এই মেনুএ বম্প ম্যাপিং ইয়াৰ বিভিন্ন পদ্ধতি সূচিবদ্ধ কৰে। |
10:19 | Best quality, Default, compatible আৰু original. |
10:34 | compatible ত বাও ক্লিক কৰক। বম্প ইন্ফ্লুয়েন্স বৃদ্ধি পায়। |
10:46 | পৰবর্তী সেটিং হল Clouds. ইয়াত ক্লাউড টেক্সচাৰৰ বাবে বিভিন্ন বিকল্প আছে। |
10:54 | Greyscaleএ টেক্সচাৰক গ্রেস্কেল মোডত প্রদর্শন কৰে। |
10:59 | colorত বাও ক্লিক কৰক। |
11:02 | এতিয়া প্রিভিউ উইন্ডোত টেক্সচাৰ, ৰঙৰ মিশ্রণত প্রদর্শিত হয়। |
11:09 | কিন্তু মেটেৰিয়ালৰ উপৰত ৰঙৰ কোনো প্রভাব নাই। |
11:16 | Noiseএ ক্লাউডস টেক্সচাৰৰ বিকৃতি নির্ধাৰণ কৰে। |
11:21 | Soft noise হল ডিফল্ট বিকৃতি। |
11:25 | এতিয়া Hard ত বাও ক্লিক কৰক। এতিয়া প্রিভিউ উইন্ডোএ ক্লাউডস টেক্সচাৰত গাঢ় কলা ৰুপৰেখা(outlines) দেখায়। |
11:36 | একেই সময়ত, মেটেৰিয়ালৰ উপৰত bumps গভীৰ হৈ যায়। এইটো হল Hard Noise |
11:47 | Basis হল ক্লাউডস টেক্সচাৰত নয়েসৰ আধাৰ বা উত্স। |
11:53 | Blender original ত বাও ক্লিক কৰক। ইয়াত Noise basis মেনু আছে। |
12:00 | এইটোৱে ব্লেন্ডাৰত নয়েস বেসিসৰ এটা সূচী প্রদর্শন কৰে। |
12:05 | Voronoi crackle ত বাও ক্লিক কৰক। আপোনি প্রিভিউ উইন্ডোত পৰিবর্তন দেখিব পাৰিব। |
12:14 | সেয়ে এইভাবে যি নয়েস বেসিসে ক্লাউড টেক্সচাৰক প্রভাবিত কৰে। |
12:21 | ক্লাউড টেক্সচাৰত Size, Nabla আৰু depth control হল নয়েসৰ বৈশিষ্ট্য। |
12:33 | প্ৰোপাৰ্টিচ প্যানেলৰ উপৰৰ সাৰিৰ শেষৰ দুটা আইকন হল Particles আৰু Physics. |
12:42 | এইটো আৰো উন্নত টিউটোৰিয়েলত চাম, যত আমি আমাৰ অ্যানিমেশনত Particles আৰু Physics ব্যবহাৰ কৰিম। |
12:50 | 3D ভিউলৈ যাওক। |
12:53 | ল্যাম্প নির্বাচন কৰিবলৈ ৰাইট ক্লিক কৰক। |
12:59 | প্রোপার্টিস প্যানেলৰ উপৰৰ সাৰিৰ আইকনৰ পৰিবর্তন লক্ষ্য কৰক। |
13:05 | কিছু আইকন প্রতিস্থাপিত হৈছে যত কিছু সাৰি গৈছে। |
13:10 | 3D ভিউত Camera ত ৰাইট ক্লিক কৰক। |
13:13 | প্রোপার্টিস প্যানেলৰ উপৰৰ সাৰিৰ আইকনৰ পৰিবর্তন লক্ষ্য কৰক। |
13:19 | প্রোপার্টিস উইন্ডোত টুলবোৰ গতিশীল আৰু 3D ভিউত সক্রিয় অবজেক্টৰ ধৰনৰ উপৰত নির্ভৰ কৰে। |
13:29 | ইয়াৰ সৈতেই আমাৰ টিউটোৰিয়েলৰ শেষলৈ আহিছো। |
13:34 | এতিয়া আপোনি আগোৱাই যাব পাৰিব আৰু এটা নতুন ফাইল বনাব পাৰিব; |
13:39 | কিউবত ক্লাউড টেক্সচাৰ যোগ কৰক আৰু ক্লাউড নয়েসৰ Size, Nabla আৰু Depth ইয়াৰ সৈতে কাম কৰক। |
13:49 | এই প্রকল্পটো ভাৰত সৰকাৰৰ ICT, MHRD ইয়াৰ জাতীয় শিক্ষা মিশন দ্বাৰা সমর্থিত। |
13:58 | ইয়াৰ উপৰত অধিক তথ্য নিম্ন লিঙ্কত উপলব্ধ oscar.iitb.ac.in আৰু spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro. |
14:19 | স্পোকেন টিউটোৰিয়েল প্রকল্প দলে, |
14:21 | টিউটোৰিয়েল ব্যবহাৰ কৰি কর্মশালাৰ আয়োজন কৰে। |
14:25 | অনলাইন পৰীক্ষা পাস কৰিলে প্রশংসাপত্র দিয়া হয়। |
14:31 | বিস্তাৰিত তথ্যৰ বাবে contact@spoken-tutorial.org ত ইমেল কৰক। |
14:36 | এই টিউটৰিয়েলটো অনামিকা মেধীৰ দ্ৱাৰা অনুবাদ কৰা হৈছে। |
14:38 | আই আই টি বম্বেৰ পৰা মই মৌচুমি মেধী এতিয়া আপোনাৰ পৰা বিদায় লৈছো। যোগ দানৰ বাবে ধনয়বাদ. |