Blender/C2/Types-of-Windows-Properties-Part-3/Assamese
From Script | Spoken-Tutorial
Time | Narration |
00:05 | নমস্কাৰ দৰ্শক সকল. ব্লেন্ডাৰ টিউটোৰিয়েলৰ শৃঙ্খলালৈ আপোনাক স্বাগতম। |
00:09 | এই টিউটোৰিয়েলটো ব্লেন্ডাৰ 2.59 ত প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ সম্পর্কে। |
00:16 | এই টিউটৰিয়েলটো অনামিকা মেধীৰ দ্ৱাৰা অনুবাদ কৰা হৈছে। |
00:28 | এই টিউটোৰিয়েলটো দেখাৰ পিছত, আমি প্রোপার্টিস উইন্ডো সম্পর্কে শিকিম; |
00:35 | প্রোপার্টিস উইন্ডোত Object Constraints Panel, Modifiers Panel আৰু Object Data Panel কি; |
00:44 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ Object Constraints Panel, Modifiers Panel আৰু Object Data Panel ইয়াৰ বিভিন্ন সেটিংস কি? |
00:57 | আমি ধৰি লও যে আপোনি ব্লেন্ডাৰ ইন্টাৰফেসৰ মৌলিক উপাদান সম্পর্কে জানে। |
01:01 | নহলে আমাৰ আগৰ টিউটোৰিয়েল Basic Description of the Blender Interface পড়ক। |
01:10 | প্রোপার্টিস উইন্ডো আমাৰ স্ক্রিনৰ সো ফালে অবস্থিত। |
01:16 | আমি প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ প্রথম চাৰিটা প্যানেল আৰু তাৰ সেটিংস, পূর্ববর্তী টিউটোৰিয়েলতেই দেখা পাইছো। |
01:23 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ পৰবর্তী প্যানেল চাও। ভাল দেখাৰ আৰু বোঝাৰ বাবে, আমাৰ প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ আকাৰ এবাৰ সলাব লাগিব। |
01:33 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ বাও প্রান্তত বাও ক্লিক কৰক, ধৰি থাকক আৰু বাও ফালে ড্রেগ কৰক। |
01:43 | এতিয়া আমি বিকল্পবোৰ প্রোপার্টিস উইন্ডোত আৰু স্পষ্টৰুপে দেখিব পাৰো। |
01:47 | ব্লেন্ডাৰ উইন্ডোৰ আকাৰ কিভাবে পৰিবর্তন কৰে তাক শিকিবলৈ আমাৰ How to Change Window Types in Blender টিউটোৰিয়েলটো চাওক। |
01:57 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ উপৰৰ সাৰিলৈ যাওক। |
02:03 | Chain আইকনত বাও ক্লিক কৰক। এইটো হল Object Constraints প্যানেল। |
02:12 | Add Constraints ত বাও ক্লিক কৰক। এই মেনুত বিভিন্ন অবজেক্ট কন্সট্রেন্টসৰ সূচী আছে। |
02:19 | ইয়াত কন্সট্রেন্টসৰ তিনটা মুখ্য ধৰন আছে - Transform, Tracking আৰু Relationship. |
02:31 | Copy location কন্সট্রেন্ট ইয়াৰ ব্যবহাৰ এটা বস্তুৰ স্থানক কপি কৰা আৰু তাক অন্য বস্তুৰ বাবে সেট কৰিবলৈ কৰা হয়। |
02:38 | 3D ভিউলৈ যাওক। Lamp নির্বাচন কৰিবলৈ তাৰ উপৰত ৰাইট ক্লিক কৰক। |
02:45 | Object Constraints Panel লৈ উভতি যাওক। |
02:49 | Add Constraint ত বাও ক্লিক কৰক। |
02:52 | ট্রান্সফর্মৰ অধিনত copy location নির্বাচন কৰক। |
02:57 | Add Constraint মেনু বাৰৰ অধিনত এটা নতুন প্যানেল প্রদর্শিত হয়। |
03:05 | এই প্যানেলত copy location কন্সট্রেন্টৰ বাবে সেটিংস আছে। |
03:06 | আপোনি কি, কপি লোকেশন প্যানেলৰ বাও ফালে orange cube ইয়াৰ সৈতে এই বগা বাৰ দেখিছেনে? |
03:12 | এইটো হল Target bar. ইয়াত আমি আমাৰ target object ইয়াৰ নাম যোগ কৰো। |
03:21 | Target bar ত বাও ক্লিক কৰক। |
03:24 | তালিকাৰ পৰা cube নির্বাচন কৰক। |
03:29 | কপি লোকেশন কন্সট্রেন্টে কিউবৰ স্থান স্থানাঙ্কক কপি কৰি আৰু তাক লেম্পৰ উপৰত প্রয়োগ কৰক। |
03:37 | ফলত, ল্যাম্পে কিউবৰ স্থানলৈ গতি কৰে। |
03:42 | Copy location প্যানেলৰ উপৰৰ সো ফালৰ কোণত cross আইকনত বাও ক্লিক কৰক। |
03:50 | কন্সট্রেন্ট বন্ধ হৈ গৈছে। ল্যাম্পে নিজেৰ মূল স্থানলৈ উভতি যায়। |
03:58 | সেয়ে এইভাবে যি এটা object constraintএ কাম কৰে। |
04:02 | আমি পিছৰ টিউটোৰিয়েলত object constraints ইয়াৰ ব্যবহাৰ অনেক বাৰ কৰিম। |
04:07 | এতিয়াৰ বাবে, প্রোপার্টিস উইন্ডোত পৰবর্তী প্যানেললৈ যাওক। 3D view লৈ যাওক। |
04:16 | Cube নির্বাচন কৰিবলৈ ৰাইট ক্লিক কৰক। |
04:19 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ উপৰৰ সাৰিৰ পৰবর্তী আইকনত বাও ক্লিক কৰক। |
04:26 | এইটো হল Modifiers panel. |
04:29 | মডিফায়াৰে, নিজৰ মূল বৈশিষ্ট্য পৰিবর্তন নকৰাকে বস্তুক বিৰুপিত কৰে। আমি দেখাও। |
04:36 | Modifiers প্যানেললৈ উভতি যাওক। |
04:40 | ADD modifier ত বাও ক্লিক কৰক। ইয়াত তিনটা মুখ্য ধৰনৰ মডিফায়াৰ আছে - Generate, Deform আৰু Simulate. |
04:54 | মেনুৰ তলৰ বাও কোনত Subdivision surface ত বাও ক্লিক কৰক। |
05:02 | কিউব এটা বিকৃত বললৈ সলনি হয়। ADD modifier মেনু বাৰৰ তলত এটা নতুন প্যানেল প্রদর্শিত হয়। |
05:10 | এই প্যানেলে সাবডিভিশন সাৰফেস মডিফায়াৰৰ বাবে সেটিংস দেখায়। |
05:16 | View 1 ত বাও ক্লিক কৰক। আপোনাৰ কীবোর্ডত 3 লিখক আৰু এন্টাৰ কী টিপক। |
05:25 | এতিয়া কিউবটো এটা বল বা গোলকৰ নিচিনা দেখাত হয়। |
05:28 | আমি পিছৰ টিউটোৰিয়েলত সাবডিভিশন সাৰফেস মডিফায়াৰ সম্পর্কে বিষদভাবে শিকিম। |
05:35 | সাবডিভিশন সাৰফেস প্যানেলৰ উপৰৰ সো ফালে কোণত cross আইকনত বাও ক্লিক কৰক। |
05:43 | মডিফায়াৰ বন্ধ হৈ গৈছে। কিউব নিজৰ মূল আকাৰত উভতি আহে। |
05:49 | সেয়ে মডিফায়াৰে কিউবৰ মূল বৈশিষ্ট্য পৰিবর্তন নকৰে। |
05:54 | আমি পিছৰ টিউটোৰিয়েলত অন্যান্য মডিফায়াৰ সম্পর্কে বিষদভাবে শিকিম। |
05:59 | প্রোপার্টিস উইন্ডোৰ উপৰৰ সাৰিৰ inverted triangle আইকনত বাও ক্লিক কৰক। |
06:07 | এইটো হল Object Data প্যানেল। |
06:10 | নির্বাচিত ছেদচিহ্নৰ এটা সমূহ দল কৰিবলৈ Vertex groups ব্যবহাৰ কৰা হয়। |
06:15 | Vertex groups ইয়াৰ ব্যবহাৰ কিভাবে কৰে, তাক আমাৰ আৰু উন্নত টিউটোৰিয়েলত চাম। |
06:22 | Shape keys ইয়াৰ ব্যবহাৰ এডিট মোডত থকা বস্তু অ্যানিমেট কৰিবলৈ কৰা হয়। |
06:28 | আপোনি কি শেপ কীস বাক্সৰ( shape keys box) একেবাৰে সো ফালে plus sign দেখিছেনে? |
06:34 | ইয়াৰ ব্যবহাৰ বস্তুত নতুন শেপ কী যুক্ত কৰিবলৈ কৰা হয়। |
06:39 | Plus sign ত বাও ক্লিক কৰক। প্রথম কী হল Basis. |
06:50 | এই কীয়ে বস্তুৰ মূল আকাৰ সংৰক্ষণ কৰে, যাক আমি এনিমেট কৰিম। |
06:55 | এইবাবে, আমি এই কী সংশোধন কৰিব নোৱাৰো। |
06:58 | অন্য কী যুক্ত কৰিবলৈ plus sign ত আকৌ এবাৰ বাও ক্লিক কৰক। Key 1 হল প্রথম কী, যাক সংশোধন কৰা যাব পাৰে। |
07:10 | 3D view লৈ যাওক। |
07:13 | এডিট মোডত প্রবেশ কৰাৰ বাবে আপোনাৰ কীবোর্ডৰ tab টিপক। |
07:18 | কিউব পৰিমাপৰ বাবে S টিপক। মাউস টানি আনক। মাপ নিশ্চিত কৰিবলৈ বাও ক্লিক কৰক। |
07:29 | অবজেক্ট মোডলৈ উভতি যাবলৈ tab টিপক। |
07:33 | কিউব নিজৰ মূল আকাৰলৈ উভতি আহিছে। তেনেহলে স্কেলিং-ত কি ঘটিছে যি আমি এডিট মোডত কৰিছিলো? |
07:40 | অবজেক্ট ডেটা প্যানেলত Shape keys box লৈ উভতি যাওক। |
07:45 | Key 1 হল সক্রিয় কী আৰু blue দ্বাৰা চিন্হাঙ্কিত। |
07:50 | সো ফালে শেপ কী-ইয়াৰ মান আছে। এই মান সংশোধন কৰিব পাৰিব। |
07:57 | 0,000 মান-ত বাও ক্লিক কৰক। |
08:03 | আপোনাৰ কীবোৰ্ডত 1 লিখক আৰু enter কী টিপক। কিউব এতিয়া সৰু হয়। |
08:12 | আমি আগোৱাই যোৱাত অধিক শেপ কীস জুড়োৱা আৰু কিউব সংশোধন কৰিব পাৰো। |
08:17 | ব্লেন্ডাৰ টিউটোৰিয়েলৰ এই শৃঙ্খলাত এনিমেট কৰাৰ সময়ত আপোনি আমাক প্রায়েই শেপ কী ব্যবহাৰ কৰা দেখিব। |
08:26 | পৰবর্তী সেটিং হল UV texture. ইয়াৰ ব্যবহাৰ এটা বস্তুত জুড়িত টেক্সচাৰ সংশোধন কৰিবলৈ কৰা হয়। |
08:33 | আমি এইটো বিশদভাবে পৰবর্তী টিউটোৰিয়েলত চাম। |
08:38 | এতিয়া আপোনি আগোৱাই যাব পাৰিব আৰু এটা নতুন ফাইল বনাব পাৰিব; |
08:42 | কপি লোকেশন কন্সট্রেন্ট ব্যবহাৰ কৰি ল্যাম্পত কিউবৰ স্থান কপি কৰক; |
08:49 | সাবডিভিশন সাৰফেস মডিফায়াৰ ব্যবহাৰ কৰি, কিউবক এটা স্ফেয়াৰলৈ সলাওক আৰু শেপ কী ব্যবহাৰ কৰি কিউবক এনিমেট কৰক। |
09:00 | এই প্রকল্পটো আইসিটিৰ মাধ্যমেৰে জাতীয় শিক্ষা মিশন দ্বাৰা সমর্থিত। |
09:09 | ইয়াৰ উপৰত অধিক তথ্য নিম্ন লিঙ্কত উপলব্ধ oscar.iitb.ac.in আৰু spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro. |
09:30 | কথ্য টিউটোৰিয়েল প্রকল্প দলে, |
09:32 | কথ্য টিউটোৰিয়েল ব্যবহাৰ কৰি কর্মশালাৰ আয়োজন কৰে। |
09:35 | যোনে অনলাইন পৰীক্ষা পাস কৰে তেখেতলোকক প্রশংসাপত্র (সার্টিফিকেট) ও দিয়া হয়। |
09:40 | আৰো বিস্তাৰিত জানাৰ বাবে contact@spoken-tutorial.org ত যোগযোগ কৰক। |
09:47 | অংশগ্রহনৰ বাবে ধন্যবাদ। |
09:49 | এই টিউটৰিয়েলটো অনামিকা মেধীৰ দ্ৱাৰা অনুবাদ কৰা হৈছে। আই আই টি বম্বেৰ পৰা মই মৌচুমি মেধী এতিয়া আপোনাৰ পৰা বিদায় লৈছো। যোগ দানৰ বাবে ধনয়বাদ. |