Blender/C2/Types-of-Windows-Properties-Part-2/Nepali
From Script | Spoken-Tutorial
Time | Narration |
00:04 | ब्लेडर ट्युटोरीअल को शृंखला मा स्वागत छ |
00:08 | यो ट्युटोरीअल ब्लेंडर २.५९को विन्डोको विशेषताको बारेमा रहेको छ |
00:15 | यो स्क्रिप्टमा मन्दिरा थापा को योगदान रहेको छ |
00:28 | यो ट्युटोरीअल हेरेपछि तपाई प्रोपर्टीज विन्डो के हो जन्नुहुनेछ; |
00:35 | प्रोपर्टीज विन्डो भित्रका सिन प्यानल, वर्ल्ड प्यानल र अब्जेक्ट प्यानल के हुन्; |
00:42 | प्रोपर्टीज विन्डो भित्रका सिन प्यानल, वर्ल्ड प्यानल र अब्जेक्ट प्यानल का विभिन्न सेटिंगहरु के हुन्; |
00:52 | म यो मान्दछु कि तपाइलाई ब्लेंडर इन्टरफेस को आधारभूत ज्ञान छ |
00:57 | यदि छैन भने कृपया हाम्रो - Basic Description of the Blender Interface ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
01:05 | प्रोपर्टीज विन्डो हाम्रो विन्डोको दायाँ पट्टि रहेको छ |
01:11 | हामीले पहिले नै प्रोपर्टीज विन्डोको पहिलो प्यानलको प्रोपर्टीज र सेटिंगहरु अगाडिको ट्युटोरीअलमा हेरेका छौं |
01:17 | अब प्रोपर्टीज विन्डोको अर्को प्यानल हेरौं |
01:21 | पहिले, हामीले प्रोपर्टीज विन्डोलाई राम्ररी देख्न ठुलो पार्न पर्छ |
01:27 | प्रोपर्टीज विन्डोको बायाँ किनारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस र थिची राखी बायाँतिर तान्नुहोस |
01:37 | अब हामी प्रोपर्टीज विन्डोका विकल्पहरु अझ राम्ररी देख्न सक्छौं |
01:42 | कसरी ब्लेंडर विन्डो सानो/ ठुलो गर्ने जान्न हाम्रो ट्युटोरीअल - How to Change Window Types in Blender हेर्नुहोला |
01:51 | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको दोस्रो आइकनमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो दृश्य प्यानल हो |
02:02 | Camera दृश्य रेंडर गर्न प्रयोग गरिने एक्टिभ क्यामेरा हो |
02:08 | Units ले दृश्यमा बस्तुको इकाई नाप्छ |
02:14 | यो ब्लेंडर मा एनिमेसन गर्दा एकदमै उपयोगी र महत्वपूर्ण हुन्छ |
02:20 | डिफल्टमा Units, none र degreesमा सेट हुन्छन |
02:26 | Metric मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, अब सबै दृश्यका बस्तुहरु मिटरमा नापिन्छ |
02:35 | Gravityमा हेर्नुहोस |
02:38 | याद गर्नुहोस कि ग्र्याभिटीको xyz इकाई मिटर पर सेकन्ड स्क्वारबदलिएको छ |
02:46 | हामीले ब्लेंडरमा फिजिक्स प्रयोग गरि बस्तुहरु एनिमेट गर्दा ग्र्याभीटि प्रयोगमा आउछ |
02:52 | त्यो हामी पछिको ट्युटोरीअल मा हेर्नेछौं |
02:56 | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको तेस्रो आईकनमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
03:03 | यो World panelहो, यहाँ हामी ब्लेंडरको वर्ल्ड सेटिंग वा पृष्ठभूमि सेटिंग बदल्न सक्छौं |
03:12 | Blend Skyमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, प्रिभ्यु gradient रंगमा बदल्छ |
03:21 | तर 3D भ्यू उस्तै देखिन्छ, त्यसैले हामी पृष्ठभूमिको रंग साच्चिकै बदलिएको छ/छैन कसरि थाहा पाउछौं? |
03:30 | एक्टिभ क्यामेर भ्यू रेंडर गर्न F12 थिच्नुहोस |
03:36 | अब हामी फेरिएको पृष्ठभूमि देख्न सक्छौं |
03:40 | रेंडर डिस्प्ले बन्द गर्नुहोस |
03:46 | जेनिथ कलरमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस , menuबाट एउटा रंग छान्नुहोस्, म सेतो छान्दैछु |
03.58 | अब पृष्ठभूमि कालो र सेतो gradient सहित रेंडर हुन्छ |
04:03 | World panelका अन्य सेटिंगहरु - Ambient Occlusion, environment lighting, Indirect lighting, Gather, Mist, Starsहुन् |
04:21 | यी सेटिंगहरु हामी पछिको ब्लेंडरमा लाइटिंग ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं |
04:29 | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको चौथो आइकनमा लेफ क्लिक गर्नुहोस |
04:37 | यो Object प्यानल हो , यसमा एक्टिभ बस्तुको सेटिंग रहेको छ |
04:45 | डिफल्टमा,क्युब एक्टिभ बस्तु हो, त्यसैले यहाँ भएका सबै सेटिंगहरु क्युबको लागि हो |
04:54 | Transform ले एक्टिभ बस्तुको स्थान, रोटेसन र इकाई दिन्छ |
05:04 | लोकेसनमा X 0मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 1 टाइप गर्नुहोस र इन्टर थिच्नुहोस |
05:14 | क्युब १ युनिटले x अक्षमा अघि बढ्छ |
05:20 | यसरी हामी अब्जेक्ट प्यानल एक्टिभ बस्तु सार्न, रोटेट र स्केल गर्न प्रयोग गर्न सक्छौं |
05:28 | यो ब्लेंडर मा किफ्रेम एनिमेट गर्दा एकदमै उपयोगी हुन्छ |
05:35 | 3ड भ्युको Camera मा राइट क्लिक गर्नुहोस |
05:40 | याद राख्नुहोस कि कसरी अब्जेक्ट प्यानलको ट्रांस्फर्म भित्रको स्थान, रोटेसन र स्केलको इकाई बदलिन्छ |
05:50 | यी सेटिंगहरु छानिएको क्यामेराको लागि हो |
05:55 | अर्को सेटिंग Relationsहो, यहाँ हामी हाम्रो एक्टिभ बस्तुको लागि layer र parent छान्न सक्छौं |
06:07 | लेयर मुनिको second square मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, अब क्यामेरा देखिदैन |
06:13 | बास्तवमा, यो दोस्रो लेयरमा सारिएको छ, लेयर नदेखिने भएकोले क्यामेरा पनि देखिदैन |
06:23 | 3D भ्युको तल्लो बायाँ कुनाको View मा जानुहोस, खोल्नलाई menuमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
06:32 | show all layersछान्नुहोस्, 3D भ्युमा क्यामेरा फेरी देख्न सकिन्छ |
06:42 | लेयर एउटा दृश्यमा धेरै बस्तुहरु संग काम गर्दा धेरै उपयोगी हुन्छ |
06:50 | अब्जेक्ट प्यानलको Relations मुनिको Parent मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
06:55 | Parent, 3D एनिमेसन सफ्टवेरमा प्रयोग गरिने सबै भन्दा महत्वपुर्ण साधन हो |
07:03 | हामी, ब्लेंडरको एनिमेसन ट्युटोरीअलमा यो धेरै प्रयोग गर्ने छौं |
07:10 | क्युब छान्नुहोस्, |
07:13 | क्यामेरा, क्युबमा प्यारेन्टेड भएको छ |
07:16 | क्युब मूल बस्तु हो भने क्यामेरा त्यसको अंश जस्तो हो, यसको मतलब के हो हेरौं |
07:24 | 3D भ्युमा क्युब छान्न राइट क्लिक गर्नुहोस |
07:28 | निलो ह्यान्डलमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, र तपाइको माउस थिची राखी माथि र तल गर्नुहोस |
07:36 | क्यामेरा क्युबसंगै माथि र तल गर्छ |
07:44 | क्युबको नयाँ स्थान पक्का गर्न स्क्रिन मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
07:51 | 3D भ्युमा Cameraलाई राइट क्लिक गर्नुहोस, अब अब्जेक्ट प्यानलको Parent मा जानुहोस |
08:02 | Parentमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, तपाइको किबोर्डबाट Backspaceथिच्नुहोस र इन्टर गर्नुहोस |
08:11 | अब क्यामेरा क्युबमा प्यारेंटेड छैन |
08:15 | यो आफ्नो 3D भ्युको मूल स्थानमा फर्कन्छ भने क्युब नयाँ स्थानमा नै रहन्छ |
08:22 | यसको मतलब प्यारेंटिंगले चाइल्ड बस्तुको मूल ट्रांस्फार्म सेटिंग बदल्दैन |
08:29 | यसरी हामीले यो ट्युटोरीअलमा प्रोपर्टीज विन्डोको scene panel, world panel र Object panelको चर्चा गरेउ |
08:39 | बाकी प्यानलहरु अर्को ट्युटोरीअलमा चर्चा गरिनेछ |
08:45 | अब, एउटा ब्लेंड फायल बनाउनुहोस, दृश्यको इकाई मेट्रिकमा बदल्नुहोस |
08:52 | वर्ल्ड रंगलाई ब्लेंड आकाशे निलो र कालो मा बदल्नुहोस |
08:58 | यो ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट ओस्कार ले बनाएको हो र यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी को सहयोग रहेको छ |
09:08 | यो सम्बन्धि थप जानकारी तलका लिंकहरुमा उपलब्ध रहेका छन
oscar.iitb.ac.in र spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro |
09:28 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट- |
09:30 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रयोग गरि कार्यशाला हरु संचालन गर्छ |
09:33 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र पनि प्रदान गर्छ |
09:38 | बिस्तृत जानकारी को लागि कृपया
contact@spoken-tutorial.org सम्पर्क गर्नुहोला |
09:45 | सहभागी हुनुभएकोमा धन्यवाद |
09:47 | र कारखाना नेपालबाट म मन्दिरा बिदा हुदैछु, नमस्कार! |