KTurtle/C3/Programming-Concepts/Nepali
From Script | Spoken-Tutorial
Visual Cue | Narration |
---|---|
00.01 | नमस्कार सबैलाई |
00.03 | KTurtle को यो Programming concepts ट्युटोरीअल मा स्वागत छ |
00.08 | यो ट्युटोरीअलमा हामी कसरि |
00.12 | KTurtle मा प्रोग्राम लेख्ने |
00.15 | युजर इन्पुट राख्न भ्यारीएबल प्रयोग गर्ने |
00.18 | प्रिन्ट कमाण्ड प्रयोग गरि क्यानभास मा प्रिन्ट गर्ने |
00.22 | कुनै लाइन मा कमेन्ट गर्ने भनि सिक्नेछौं |
00.24 | ट्युटोरीअल रेकर्ड गर्न म उबुन्टु लिनक्स ओएस संस्करण ११.१० र केटर्टल ०.८.१ बिटा संस्करण प्रयोग गर्दैछु |
00.37 | हामी यो मान्छौं कि तपाई लाई केटर्टल मा कम गर्ने आधारभूत ज्ञान छ |
00.43 | यदि छैन भने सान्दर्भिक ट्युटोरीअल को लागि हाम्रो वेबसाइटमा हेर्नुहोला http://spoken-tutorial.org |
00.49 | अगाडी बढ्नु पहिले हामी KTurtle को आधारभूत जानकारी बारेमा चर्चा गर्नेछौं |
00.55 | क्यानभास मा देखाईएको "Turtle" लाई called "sprite" भनिन्छ |
01.00 | "Sprite" एउटा सानो चित्र हो जो स्क्रीन वरिपरी घुम्छ जस्तै कर्सर एउटा इस्प्राइट हो |
01.10 | "spritehide" कमान्डले क्यानभास बाट Turtle लाई लुकाउछ |
01.15 | "spriteshow"कमान्डले यदि Turtle लुकेको छ भने देखाउछ |
01.21 | "clear"कमान्डले क्यानभासको सबै चित्र हरु मेट्छ |
01.27 | KTurtle मा, |
01.29 | "$ "चिन्ह भ्यारीएबल राख्ने भाँडो हो |
01.34 | "*"(asterisk) दुई नम्बर हरु गुणा गर्न प्रयोग गरिन्छ |
01.41 | "^"(caret)ले नम्बर को गुणा बढाउछ |
01.45 | "#"(hash) चिन्ह पछी लेखिएको हरफ लाई कमेन्ट मानिन्छ |
01.50 | "sqrt" फंक्सन ले कुनै पनि नम्बर को square root दिन्छ |
01.58 | अब नयाँ KTurtle एप्लिकेसन खोलौं |
02.02 | Dash home >> Media Apps क्लिक गरौँ |
02.07 | टाइप भित्र , एजुकेसन छानौं र KTurtle |
02.13 | KTurtle एप्लिकेसन खुल्छ |
02.20 | हामी टर्मिनल प्रयोग गरेर पनि KTurtle खोल्न सक्छौं |
02.24 | टर्मिनल खोल्न एकैचोटी CTRL+ALT+T थिच्नुहोस |
02.30 | KTurtle टाइप गरि इन्टर थिच्नुहोस, KTurtle एप्लिकेसन खुल्छ |
02.41 | म कोड टाइप गर्नेछु र बर्णन गर्नेछु |
02.46 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्नेछु, यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
02.55 | #program to find square of a number इन्टर थिच्नुहोस |
03.15 | "#" चिन्ह ले यो पछाडी भएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
03.19 | यसको मतलब प्रोग्राम रङ गर्दा, यो लाइन चल्दैन |
03.29 | reset |
03.30 | रिसेट कमान्डले टर्टल लाई यसको साबिक को स्थान मा राखिदिन्छ |
03.38 | दोहोरो उद्धरण भित्र $i= ask, i को लागि एउटा नम्बर इन्टर गरि OK क्लिक गर्नुहोस |
03.58 | "$i"युजर इन्पुट भण्डार गर्ने भ्यारीएबल हो |
04.03 | “ask” कमान्डले भ्यारीएबलमा भण्डार गर्न युजर इन्पुट माग्छ, इन्टर थिच्नुहोस |
04.11 | “fontsize” इस्पेस 28 |
04.17 | fontsize ले प्रिन्ट ले प्रयोग गर्ने फन्ट को साइज मिलाउछ |
04.20 | फन्टसाइज ले नम्बर इन्पुट लिन्छ र पिक्जल मिलाउछ |
04.27 | print $i*$i |
04.36 | print $i*$i ले हिसाब गर्छ र नम्बर को इस्क्वेर प्रिन्ट गर्छ , इन्टर थिच्नुहोस |
04.45 | spritehide |
04.48 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
04.53 | अब प्रोग्राम रङ गरौँ |
04.56 | एडिटर मा कोड चलाउन टूलबार मा भारको Run बटन क्लिक गर्नुहोस |
05.03 | यसले कार्यको गरि हरुको सूची देखाउछ |
05.07 | Full speed(no highlighting and inspector) |
05.10 | Full speed,
slow, slower, slowest र step-by-step |
05.17 | म अब slow गति मा चलाउदै छु |
05.21 | एउटा "input bar" देखापर्छ |
05.23 | अब i मा १५ इन्पुट गरौँ र OK क्लिक गर्नुहोस |
05.29 | '15'को square = '225' क्यानभास मा देखाईएको छ |
05.35 | अब प्रोग्राम बाट कुनै नम्बर को n गुणा पाउन सिकौं |
05.42 | म संग पहिले नै टेक्स्ट एडिटर मा प्रोग्राम छ |
05.46 | म टेक्स्ट एडिटर बाट प्रोग्राम कपि गरि KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्छु |
05.56 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र प्रोग्राम KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्नुहोस |
06.03 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्नेछु |
06.07 | प्रोग्राम को बर्णन गर्नेछु |
06.09 | # चिन्ह ले यो पछी लेखिएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
06.13 | reset कमाण्ड ले Turtle लाई साबिक स्थान मा लैजान्छ |
06.18 | $i र $n मा युजर इन्पुट भण्डार गरिन्छ |
06.25 | “ask”कमान्डले भ्यारीएबलमा भण्डार गर्न पर्ने युजर इन्पुट माग्छ |
06.31 | fontsize 28ले प्रिन्ट ले प्रयोग गरेको फन्ट साइज मिलाउछ |
06.37 | फन्टसाइज ले नम्बर लिएर पिक्सल को मिलाउछ |
06.43 | print ($i^$n) हिसाब गर्छ र नम्बर को n गुणा प्रिन्ट गर्छ |
06.52 | spritehideले टर्टल लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
06.57 | अब प्रोग्राम रन गरौँ |
07.00 | अब i मा ‘5’ इन्टर गरौँ र ok गरौँ |
07.05 | n मा ४ इन्टर गरौ र ok क्लिक गरौँ
5^4=625 क्यानभासमा देखाईएको छ |
07.18 | अब "sqrt" फंक्सन प्रयोग गरि कुनै नम्बर को square root निकालौं |
07.27 | म कोड एडिटर बाट कपि गरि KTurtle's एडिटर मा पेस्ट गर्नेछु |
07.35 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र तपाई को KTurtle एडिटर मा प्रोग्राम कपि गर्नुहोस |
07.43 | म प्रोग्राम टेक्स्ट जूम गर्दै छु जसले गर्दा यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
07.49 | अब कोड को बर्णन गरौँ |
07.52 | # चिन्ह ले यो भन्दा पछाडी भएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
07.57 | resetकमान्डले Turtle लाई साबिक स्थान मा लान्छ |
08.02 | $i युजर इन्पुट भण्डार गर्ने भ्यारीएबल हो |
08.07 | fontsize 28 ले प्रिन्ट मा प्रयोग भएको साइज मिलाउछ |
08.12 | print sqrt $i ले कुनै नम्बर को square root प्रिन्ट गर्छ |
08.19 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
08.24 | अब म प्रोग्राम रङ गर्दैछु |
08.28 | अब i मा '169' इन्टर गरौँ र ok क्लिक गरौँ |
08.34 | 169 को square रुट = 13,क्यानभास मा देखाईएको छ |
08.39 | फेरी रङ गरौँ |
08.42 | i मा 169 इन्टर गरौँ र ok मा क्लिक गरौँ |
08.49 | यदि हामीले नेगेटिभ नम्बर इन्टर गरेउ भने 'nan' देखाउछ जसको मतलब नम्बर हैन भन्ने हो |
08.56 | किनकि नेगेटिभ नम्बर को square रुट real नम्बर होइन |
09.02 | अब एउटा प्रोग्राम बाट क्युब रुट निकालौं |
09.08 | म प्रोग्राम एडिटर बाट KTurtleको एडिटर मा पेस्ट गर्दै छु |
09.19 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र प्रोग्राम तपाइको KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्नुहोस |
09.25 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्दैछु, त्यसैले यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
09.31 | म प्रोग्राम बर्णन गर्दैछु |
09.35 | # चिन्ह ले यसको पछी भएको लाइन लाई कमेन्ट गर्छ |
09.38 | ध्यान दिनुहोस कि यो एउटा लाइन को मात्र कमेन्ट हो |
09.42 | हरेक कमेन्ट एउटा # चिन्ह बाट सुरु हुन्छ |
09.48 | reset कमान्डले Turtleलाई साबिक स्थान राख्छ |
09.53 | $i र $Cभण्डार गर्न प्रयोग हुने भ्यारीएबल हुन |
09.59 | $C=($i)^(1/3) ले नम्बर को क्युब रुट दिन्छ |
10.07 | fontsize 28 ले प्रिन्ट ले प्रयोग गरेको साइज सेट गर्छ |
10.13 | print $C ले नम्बर को क्युब रुट प्रिन्ट गर्छ |
10.19 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
10.23 | अब प्रोग्राम रङ गरौँ |
10.27 | अब i मा 343 इन्टर गरौँ र OK क्लिक गरौँ |
10.34 | क्यानभास मा 343को क्युब रुट = 7 देखाईएको छ |
10.40 | यो संगै हामी यो ट्युटोरीअल को अन्त्यमा आइपुगेका छौं |
10.43 | संक्षेप मा हेरौं |
10.46 | यो ट्युटोरीअल मा हामीले यी कुरा सिकेउ |
10.49 | प्रोग्रमिंग ज्ञानहरु |
10.52 | sqrt फंक्सन को प्रयोग |
10.55 | प्रिन्ट कमाण्ड को प्रयोग |
10.57 | KTurtle एडिटर र क्यानभास प्रयोग गर्न |
11.02 | रुट कार्य, तपाई सामान्य प्रोग्रमिंग कमाण्डहरु प्रयोग गरि यी कुरा हरु पाउनुहोस् |
11.08 | नम्बर को क्युब |
11.11 | n गुणा रुट |
11.15 | यो लिंक मा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोला
http://spoken-tutorial.org/What is a Spoken Tutorial |
11.19 | यसरी स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट सकिन्छ |
11.22 | यदि तपाइको ब्याण्ड विड्थ राम्रो छैन भने डाउनलोड गर्नुहोस र हेर्नुहोस |
11.27 | स्पोकन प्रोजेक्ट टिम: |
11.29 | स्पोकन ट्युटोरीअल हरु प्रयोग गरि कार्यशाला हरु आयोजना गर्छ |
11.32 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ |
11.35 | बिस्तृत जानकारी को लागि contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नु होला |
11.44 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट, टक टू अ टिचर कार्यक्रम को एक हिस्सा हो |
11.48 | यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेशन थ्रूआईसिटी, एमएचआरडी, भारत सरकार को सहयोग रहेको छ |
11.55 | यो मिसन सम्बन्धि थप जानकारी यो वेबसाइट मा उपलब्ध छ
http://spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro |
11.59 | कारखाना नेपाल बाट म मन्दिरा बिदा हुदैछु,
सहभागिता को लागि धन्यवाद |