Blender/C2/The-Blender-Interface/Nepali
From Script | Spoken-Tutorial
Revision as of 10:59, 15 July 2014 by Pratik kamble (Talk | contribs)
00:03 | ब्लेंडर ट्युटोरीअलको शृंखलामा स्वागत छ |
00:07 | यो ट्युटोरीअलमा ब्लेंडर २.५९ को इन्टरफेसको आधारभूत जानकारी रहेको छ |
00:15 | यो स्क्रिप्टमा मन्दिरा थापाको योगदान रहेको छ |
00:22 | यो ट्युटोरीअल हेरेपछि, हामी ब्लेंडर इन्टरफेस को विभिन्न विन्डोहरु को बारेमा जान्नेछों, |
00:29 | हरेक विन्डोका प्यारामिटर र ट्याबहरु, कसरि 3D भ्यू मा बस्तु हरु छान्ने, |
00:37 | र बस्तुहरु कसरी X,Y र Z दिशाहरूमा सार्ने |
00:44 | म यो मान्छु कि तपाईलाई ब्लेंडरमा काम सुरु गर्ने ज्ञान छ |
00:48 | यदि छैन भने कृपया हाम्रो पहिलेको ब्लेंडर ट्युटोरीअल हरु हेर्नुहोस |
00:56 | यो 3D प्यानल हो |
00:58 | डिफल्टमा 3D भ्यूमा तिन बस्तुहरु हुन्छन |
01:03 | एउटा cube, एउटा lamp र एउटा camera |
01:10 | क्युब डिफल्टमा छानिएको हुन्छ |
01:15 | lamp छान्न राइट क्लिक गर्नुहोस |
01:19 | camera छान्न राइट क्लिक गर्नुहोस |
01:23 | अब तपाइले 3D भ्यूमा कुनै पनि बस्तु छान्न, तपाइले बस्तु मा राइट क्लिक गर्नुपर्छ |
01:31 | क्युब छान्न राइट क्लिक गर्नुहोस |
01:35 | यी क्युब को बीच बाट निस्केका तिन रंगिन एरोहरुले 3D ट्रांस्फार्म मेनुपुलेटर जनाउछ |
01:44 | मेनुपुलेटरले बस्तुलाई कुनै निश्चित अक्ष मा सार्न मद्दत गर्छ |
01:51 | रातो रंग ले X अक्ष जनाउछ, |
01:55 | हरियो रंगले Y अक्ष जनाउछ, |
01:59 | र निलो रंगले Z अक्ष जनाउछ, |
02:05 | लेफ्ट क्लिक गरि हरियो ह्यान्डल थिची राखी माउस लाई बायाँ देखि दायाँ गर्नुहोस |
02:15 | किबोर्ड सर्टकट को लागि G र Y थिच्नुहोस |
02:22 | हामी यो देख्छौं कि बस्तुहरु Yअक्ष तिर मात्र सर्छन |
02:32 | यसैगरि, बस्तुलाई निलो ह्यान्डल प्रयोग गरी Z अक्षतिर सार्नुहोस |
02:45 | किबोर्ड सर्टकट को लागि G र Zथिच्नुहोस |
02:56 | अब, बस्तु लाई X अक्ष तिर सार्नुहोस |
03:08 | किबोर्ड सर्तकत को लागि G र Xथिच्नुहोस |
03:23 | रातो बाकस ले घेरिएको क्षेत्र 3D view भ्यू हो |
03:32 | 3D भ्यू को तल्लो बायाँ कुनामा जानुहोस |
03:36 | Viewमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यहाँ 3D भ्यू का बिबिध हेर्ने विकल्पहरु रहेका छन |
03:46 | Topमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्ड सर्टकट को लागि नमप्याड 7 थिच्नुहोस |
03:52 | 3D भ्यू युजर पर्स्पेकटिभ बाट टप भ्यू मा बदलिन्छ |
03:57 | हामी टपभ्यू मा हाम्रो बस्तु देख्न सक्छौं |
04:03 | Selectमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यहाँ 3D भ्यू को बिबिध छान्ने बिकल्पहरु रहेका छन |
04:18 | Objectमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यसमा चालु बस्तु हरुलाई सम्पादन गर्ने बिबिध विकल्प हरु रहेका छन |
04:35 | 3D भ्यू को बायाँ पट्टि object Tools प्यानल रहेको छ |
04:41 | यो प्यानल ले चालु बस्तु फेरबदल गर्न प्रयोग गरिने बिबिध टूलहरु देखाउछ |
04:49 | टूल हरु विभिन्न किसिममा छुट्टयाईएका छन |
04:52 | Transform, Object, Shading, Keyframes, Motion Paths, repeat, Grease Pencil |
05:13 | उदाहरण को लागि, ल्याम्प लाई 3D भ्युमा सारौँ |
05:19 | lamp छान्न राइट क्लिक गर्नुहोस |
05:23 | Object tools प्यानल मा जानुहोस |
05:28 | तपाई Object tools प्यानल मा ल्याम्प को लागि बिकल्प हरु देख्न सक्नुहुन्छ |
05:35 | translate मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस र माउस सार्नुहोस |
05:41 | ल्याम्प माउस सारेको दिशामा सर्छ |
05:46 | यसलाई नगर्न स्क्रिन मा राइट क्लिक वा किबोर्ड बाट Esc थिच्नुहोस |
05:57 | 3D भ्यू को दायाँ पट्टि डिफल्टमा नदेखिने नदेखिने प्यानल हुन्छ |
06:04 | नदेखिने प्यानल खोल्न 3D भ्यू को माथि दायाँ कुनाको प्लस चिन्हमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
06:12 | किबोर्ड सर्तकट को लागि N थिच्नुहोस |
06:17 | यो थप Transform प्यानल प्रोपरटिज विन्डोमा Object प्यानल जस्तै छ |
06:25 | हामी Object प्यानललाई आउदो ट्युटोरीअल मा बिस्तृत रुपमा हेर्नेछौं |
06:30 | अहिलेको लागि,थप प्यानल लाई लुकाउनुहोस र डिफल्ट 3D भ्युमा फर्कौं |
06:37 | तपाइको कर्सरलाई थप अब्जेक्ट Transform प्यानलको बायाँ किनारमा लैजानुहोस |
06:44 | एउटा डबल हेडेड एरो देखापर्छ |
06:48 | लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस र तपाइको माउसलाई दायाँ तिर सार्नुहोस |
06:52 | थप बस्तु Transform प्यानल फेरी लुक्छ |
06:59 | तपाई लुकाउन वा देखाउन किबोर्ड सर्टकट N पनि प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ |
07:07 | 3D भ्यू को बारेमा अझ जान्न, l Types of Windows - 3D view ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
07:18 | रातो बाकसले घेरिएको क्षेत्र Info प्यानल हो |
07:23 | यो ब्लेंडर इन्टरफेस को मुख्य प्यानल हो, Info मा मुख्य मेनु हुन्छ |
07:33 | File मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
07:36 | यो मेनुको File मा बिबिध बिकल्प रहेका छन, जस्तै नयाँ फायल बनाउने, भैरहेको फायल खोल्ने, फायल सेभ गर्ने, युजर प्रेफरेंसेस, कुनै फायल इम्पोर्ट वा एक्सपोर्ट गर्ने, आदि |
07:57 | Addमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
08:00 | यो object repository हो |
08:04 | हामी यो मेनु प्रयोग गरि 3D भ्यूमा नयाँ बस्तु हरु थप्न सक्छौं |
08:10 | किबोर्ड सर्टकट को लागि Shift र A थिच्नुहोस |
08:18 | अब, 3D भ्यू मा एउटा प्लेन add गरौँ |
08:23 | 3D कर्सर चलाउन स्क्रिन मा कहिँ क्लिक गर्नुहोस |
08:29 | म स्थान छान्दै छु |
08:34 | ADD मेनु निकाल्न Shift र A थिच्नुहोस |
08:39 | Mesh, planeमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
08:44 | 3D भ्युको, 3D कर्सर को स्थानमा नयाँ प्लेन थपिएको छ |
08:51 | 3D कर्सर को बारेमा जान्न, कृपया Navigation – 3D cursor ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
09:00 | यसैगरी, तपाई 3D भ्यूमा केहि थप बस्तुहरु थप्न सक्नुहुन्छ |
09:13 | अब, Info प्यानल मा फर्कौं |
09:16 | रेंडर मेनु खोल्न Render मा क्लिक गरौँ |
09:21 | Renderमा विभिन्न ब्कल्प हरु जस्तै render image, render animation, show वा hide render view, आदि रहेका छन् |
09:34 | Render settingsको बारेमा बिस्तृत जानकारी पछिको ट्युटोरीअलमा दिइनेछ |
09:40 | Info Panel को बारेमा अझ जान्न, Type of Windows - File Browser and Info Panel ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
09:55 | रातो बक्स भित्र को क्षेत्र outliner प्यानल हो |
10:00 | यो ब्लेंडर इन्टरफेस को माथिल्लो बायाँ कुनामा रहेको छ |
10:07 | Outliner ले 3D भ्यूमा भएका सबै बस्तुहरुको सूची दिन्छ |
10:14 | आउटलाइनर को बारेमा अझ जान्न,हाम्रो Types of Windows - Outliner ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
10:26 | रातो बक्स भित्र को क्षेत्र properties विन्डो हो |
10:31 | यो विन्डोमा धेरै प्रकारका प्यानलमा धेरै संख्यामा टूल र सेटिंगस् हरु रहेका छन |
10:38 | हामीले ब्लेंडरमा काम गर्दा धेरै पटक यी प्यानलहरु प्रयोग गर्नुपर्छ |
10:44 | Properties विन्डो ब्लेंडर इन्टरफेसमा तल दायाँ कुनामा, outliner विन्डो मुनि हुन्छ |
10:53 | प्रोपरटिज विन्डो को बारेमा अझ जान्न, Types of Windows - Properties Part 1 and 2 ट्युटोरीअल हरु हेर्नुहोला |
11:06 | यो Timeline हो |
11:10 | यो 3D भ्यूको तल हुन्छ |
11:15 | यहाँ हामी एनिमेसन को लागि फ्रेम शृंखला देख्न सक्छौं |
11:21 | यो हरियो ठाडो धर्कोले हाल काम गरिरहेको फ्रेमलाई देखाउछ |
11:28 | तपाई यसलाई फ्रेम शृंखलामा सार्न सक्नुहुन्छ |
11:33 | हरियो धर्कोमा लेफ्ट क्लिक गरिरहनुहोस |
11:36 | अब तपाइको माउस सार्नुहोस |
11:43 | फ्रेम पक्का गर्न लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
11:50 | Start one ले हाम्रो एनिमेसन रेन्जको सुरुको फ्रेम जनाउछ |
11:58 | End 250 ले हाम्रो एनिमेसन रेन्जको अन्तिम फ्रेम जनाउछ |
12:10 | त्यहाँ हाम्रो एनिमेसनको लागि playbackबिकल्प रहेको छ |
12:16 | Timelineको बारेमा जान्न, Types of Windows - Timeline ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
12:25 | यो ब्लेंडर इन्टरफेसको संक्षिप्त जानकारी हो |
12:30 | ब्लेंडर वर्कस्पेसमा डिफल्टमा रहेका यी विन्डोहरु बाहेक, |
12:35 | अरु विन्डोहरु पनि रहेका छन जुन कुनै पनि स्थानमा मेनु बाट छान्न सकिन्छ |
12:42 | यी सबै विन्डोहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा हामी पछिको ट्युटोरीअलमा जानकारी दिनेछौं |
12:51 | अब 3D भ्यूको हरेक बस्तुलाई छान्न्नुहोस; |
12:57 | 3D transform manipulatorप्रयोग गरि, क्युबलाई X, Y र Z दिशाहरुमा सार्नुहोस; |
13:06 | view ट्याबमा हेर्नुहोस; र Object Tools translate प्रयोग गरि क्यामेरालाई 3D भ्यूमा सार्नुहोस |
13:20 | यो ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट ओस्कार ले बनाएको हो र यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटीको सहयोग रहेको छ |
13:28 | यो सम्बन्धि थप जानकारी तलका वेबसाइटमा उपलब्ध रहेका छन |
13:33 | oscar.iitb.ac.in, र spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro |
13:47 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट- |
13:49 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ |
13:53 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ |
13:57 | बिस्तृत जानकारी को लागि, कृपया हामीलाई
contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नुहोला |
14:04 | सहभागिताको लागि धन्यवाद |
14:06 | र कारखाना नेपालबाट, म मन्दिरा बिदा हुदैछु, नमस्कार! |