Ruby/C2/Ruby-Methods/Nepali
From Script | Spoken-Tutorial
Time' | Narration |
00.01 | Ruby Methods को स्पोकन ट्यूटोरियलमा स्वागत छ |
00.05 | यो ट्यूटोरियलमा हामी सिक्ने छौ |
00.07 | मेथड भनेको के हो? |
00.09 | मेथड को सिनट्याक्स र |
00.11 | हामी केहि उदाहरणहरू हेर्ने छौ |
00.13 | यहाँ, हामी उबुन्टु लिनक्स संस्करण १२.०४ रुबी १. ९.३ प्रयोग गर्दै छौ |
00.21 | यो ट्यूटोरियल अनुसरण गर्न, तपाईसँग लिनक्स को टर्मिनल र टेक्स्ट एडिटर को बारेमा ज्ञान हुनु पर्छ |
00.28 | अब मेथड्स को परिचयबाट सुरु गरौ |
00.31 | एउटा मेथड एउटा विशिष्ट टास्क एक्जिक्युट गर्ने स्वनिहित प्रोग्राम हो |
00.37 | रुबी मेथड अन्य कुनै पनि प्रोग्रामिंग ल्यांग्वेजको फंक्सनहरुसँग धेरै समान छ |
00.42 | मेथड को नाम लोअर केस अक्षरबाट सुरु हुनुपर्छ |
00.45 | मेथड्स कल गर्नु अघि परिभाषित गर्नुपर्छ |
00.49 | मेथड को सिनट्याक्स हेरौ |
00.52 | मेथड्स' कीवर्ड def सँगै मेथडको नाम दिएर परिभाषित गरिन्छ |
00.57 | आर्गुमेंट्' ले मेथड मा पठाउनु पर्ने मानहरु जनाउँछ |
01.02 | रुबी कोड खण्डले मेथड को मुख्य भाग जनाउँछ |
01.09 | मेथडको मुख्य भागको माथि यो परिभाषा र तल end शब्दले घेरिएको हुन्छ |
01.16 | यसलाई आर्गुमेंट् सहितको मेथड भनिन्छ |
01.19 | मेथडको अर्को सिनट्याक्स |
01.23 | किवर्ड def सँगै मेथडको नाम र र एउटा खाली आर्गुमेंटको सुची |
01.28 | रुबी कोड खण्डले मेथड को मुख्य भाग जनाउँछ |
01.32 | र एण्ड शब्दले मेथडको अन्त्य जनाउँछ |
01.36 | यसलाई विना आर्गुमेंट्को मेथड भनिन्छ |
01.39 | एउटा मेथडलाई कसरी प्रयोग गरिन्छ, हेरौं |
01.42 | मैले पहिले नै gedit एडिटरमा एउटा प्रोग्राम टाइप गरेको छु |
01.46 | यसलाई खोलौ |
01.48 | कृपया याद गरौ, हाम्रो फाईलको नाम method hyphen without hyphen argument dot rb हो |
01.55 | मैले फाईल रुबीप्रोग्राम फोल्डर भित्र सेभ गरेको छु |
01.59 | यो प्रोग्राममा, हामी मेथड प्रयोग गरेर दुई वटा नम्बरहरू जोड्ने हिसाब गर्ने छौ |
02.03 | प्रोग्राम हेरौं |
02.05 | यहाँ, हामीले ग्लोबल भेरिएबल a घोषणा गरेको छौ |
02.08 | र हामीले यसलाई मान 5 राखेर सुरु गरेका छौं |
02.13 | ग्लोबल भेरिएबलको नाम अगाडी एउटा डलर चिन्ह($) राखिन्छ |
02.17 | ग्लोबल भेरिएबलहरु रुबी प्रोग्राममा कहिँ पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ, तिनीहरु घोषणा क्षेत्रमा भर पर्दैनन् |
02.25 | यहाँ हामीले एउटा विना आर्गुमेंटको add मेथड घोषणा गरेका छौ |
02.31 | यहाँ हामीले युजरलाई अर्को नम्बर इन्टर गर्न भन्छौ |
02.35 | युजरले मान इन्टर गर्ने छन् |
02.38 | gets method ले कन्सोलबाट इनपुट पाउँछ तर स्ट्रिंग फर्म्याटमा पाउँछ |
02.44 | त्यसैले, हामीले यसलाई to_i मेथड प्रयोग गरि इन्टिजर मा परिणत गर्न आवश्यक छ |
02.50 | परिवर्तन भएको मान त्यसपछि b मा भण्डार हुन्छ, b एउटा लोकल भेरिएबल हो |
02.56 | यो मात्र यहि घोषणा गरेको मेथड भित्र उपलब्ध हुन्छ |
03.01 | यहाँ, हामी ग्लोबल भेरिएबल a र भेरिएबल b को मान जोडछौं |
03.07 | अनि परिणाम sum भेरिएबलमा भण्डार हुन्छ |
03.10 | अनि हामी sum प्रिन्ट गर्छौ |
03.13 | यसले स्ट्रिंग भित्र एउटा भेरिएबल इन्सर्ट गर्ने तरिका देखाउछ |
03.18 | यहाँ,sum को सामग्री एउटा स्ट्रिंग को रूपमा फिर्ता हुन्छ र बाहिरी स्ट्रिंग मा प्रतिस्थापित हुन्छ |
03.25 | end ले मेथडको अन्त्य जनाउँछ |
03.28 | त्यहाँ दुई किसिमको मेथडहरू छन् |
03.31 | User-defined method- जस्तै हाम्रो add मेथड |
03.35 | Pre-defined method - जस्तै print, gets र to_i |
03.42 | यहाँ हामी हाम्रो add मेथड कल गर्छौ |
03.45 | योगफल हुनेछ र नतिजा प्रिन्ट गरिने छ |
03.50 | अब, सेभ बटनमा क्लिक गरौ |
03.53 | पहिले उल्लेख गरे जस्तै यो प्रोग्राम रुबीप्रोग्राम फोल्डरमा सेभ गरिने छ |
03.59 | अब, प्रोग्राम एक्जिक्युट गरौ |
04.02 | Ctrl, Alt र T कीहरू एकै साथ थिचेर टर्मिनल खोलौ |
04.07 | तपाईको स्क्रिनमा टर्मिनल विन्डो देखिन्छ |
04.11 | प्रोग्राम एक्जिक्युट गर्न, हामी सब डीरेक्टरी रुबीप्रोग्राम' मा जान आवश्यक छ |
04.16 | ल, अब, टाइप गरौँ, cd space Desktop/rubyprogram र इन्टर थिचौं |
04.26 | अब, टाइप गरौँ, ruby space method hyphen without hyphen argument dot rb र इन्टर थिचौं |
04.40 | Enter the second number देखाइएको छ |
04.44 | म मान 4 इन्टर गर्ने छु, 4 टाइप गरौ र इन्टर थिचौं |
04.48 | हामी आउटपुट Sum of two numbers 5 and 4 is 9 प्राप्त गर्छौं |
04.53 | अब, आर्गुमेन्टहरू सहितको मेथड को एउटा उदाहरण हेरौ |
04.58 | मैले पहिले नै gedit एडिटरमा यो प्रोग्राम टाइप गरेको छु, यसलाई खोलौ |
05.03 | कृपया याद गरौ: हाम्रो फाईलको नाम method hyphen with hyphen argument dot rb हो |
05.10 | मैले यो फाईल पनि रुबीप्रोग्राम फोल्डर भित्र सेभ गरेको छु |
05.15 | प्रोग्राममा हेरौं |
05.18 | यहाँ, हामीले add नामक एउटा मेथड घोषणा गरेका छौ, a,b मेथड add को आर्गुमेन्टहरू हुन् |
05.26 | यहाँ, a र b को मानहरू जोडिन्छ |
05.29 | र sum मेथड कल मा फर्काइने छ |
05.31 | 'end ले मेथडको अन्त्य जनाउँछ |
05.35 | यहाँ, हामी युजरसँग इनपुट माग्छौं |
05.38 | युजरले a र b मानहरु इन्टर गर्नेछन् |
05.41 | मानहरु क्रमश भेरिएबल a रb मा भण्डार हुनेछन् |
05.46 | यहाँ हामी add method लाई कल गर्नेछौं |
05.49 | अनि हामी a र b को रुपमा आर्गुमेन्टहरू पठाऊछौ |
05.52 | method add ले जोड पछि फर्काउने मान c मा भण्डार हुनेछ |
05.59 | यहाँ, हामी sum प्रिन्ट गर्छौ जुन c मा भण्डार हुनेछ |
06.03 | यो कोड एक्जिक्युट गरौ, टर्मिनलमा जाँऊ |
06.07 | पहिले टर्मिनल सफा गरौँ, clear टाइप गरौ र इन्टर' थिचौ |
06.14 | हामी पहिले नै सब डीरेक्टरी रुबीप्रोग्राम मा छौ |
06.17 | अब, अघिल्लो कमान्ड प्राप्त गर्न दुई पटक अप एरो की थिच्नुहोस् |
06.22 | method hyphen without hyphen arguments dot rbलाई method hyphen with hyphen arguments dot rb संग बदलौ |
06.32 | र इन्टर थिचौं |
06.35 | Enter the values of a and b देखिन्छ |
06.38 | म8 र 9 इन्टर गर्नेछु |
06.41 | 8 टाइप गरौ र इन्टर थिचौं |
06.43 | 9 टाइप गरौ र इन्टर थिचौं |
06.46 | हामी यस्तो आउटपुट प्राप्त गर्छौ |
06.47 | Sum of two numbers 8 and 9 is 17. |
06.52 | अब म तपाईलाई रुबी मेथड को एक महत्वपूर्ण विशेषता देखाउने छुँ |
06.56 | टेक्स्ट एडिटरको प्रोग्राममा फर्कौं |
06.59 | कीवर्ड return मेटौं |
07.02 | अब सेभ बटन क्लिक गरौ |
07.05 | कोड एक्जिक्युट गरौ, टर्मिनलमा जाँऊ |
07.09 | अघिल्लो कमान्ड प्राप्त गर्न अप एरो की थिचौं र इन्टर थिचौं |
07.14 | Enter the values of a and b देखिन्छ |
07.18 | म 10 र 15 इन्टर गर्ने छु |
07.21 | 10 टाइप गरौ, इन्टर थिचौं 15 टाइप गरौ र इन्टर थिचौं |
07.27 | हामी यस्तो आउटपुट प्राप्त गर्छौ |
07.29 | Sum of two numbers 10 and 15 is 25. |
07.33 | हामी देख्न सक्छौं कि कीवर्ड return मेटे पछि पनि प्रोग्राम कुनै पनि एरर विना एक्जिक्युट हुन्छ |
07.40 | यो किनभने रुबी ले स्वतः मेथड मा गणना गरेको मान फर्काउछ |
07.46 | method को return कीवर्ड रुबी मा वैकल्पिक हुन्छ |
07.50 | यसले हामीलाई यो स्पोकन ट्यूटोरियलको अन्त्यमा ल्याएको छ |
07.53 | स्लाइडमा फर्कौं |
07.55 | संक्षेपमा हेरौं |
07.57 | यो ट्युटोरियलमा हामीले सिक्यौ |
07.59 | मेथड्हरु को बारेमा |
08.01 | विना आर्गुमेन्टको मेथड को सिनट्याक्स |
08.04 | र आर्गुमेन्ट सहितको मेथड |
08.06 | मेथड बाट मान फर्काउन |
08.08 | एउटा कार्य |
08.10 | एउटा वर्गको क्षेत्रफल गणना गर्न एउटा प्रोग्राम लेख्नुहोस् |
08.13 | मेथड प्रयोग गर्नुहोस् |
08.14 | र युजरबाट इनपुट लिनुहोस् |
08.17 | तलको लिंकमा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोस् |
08.20 | यसले स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्टको सार दिन्छ |
08.23 | यदि तपाइसँग राम्रो ब्याण्डविड्थ छैन भने डाउनलोड गरि हेर्न सक्नुहुन्छ |
08.28 | स्पोकन ट्यूटोरियल प्रोजेक्ट टिमले |
08.30 | स्पोकन ट्यूटोरियल प्रयोग गरी कार्यशाला संचालन गर्छ |
08.33 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ |
08.36 | विस्तृत जानकारीको लागि contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नुहोस् |
08.44 | स्पोकन ट्युटोरियल प्रोजेक्ट टक टु अ टिचर प्रोजेक्टको एक भाग हो |
08.49 | यसलाई नेशनल मिशन अन एजुकेशन थ्रु ICT, MHRD, भारत सरकारको सहयोग रहेको छ |
08.55 | यो मिशन सम्बन्धि थप जानकारी तलको लिंकमा उपलब्ध छ |
09.00 | म मन्दिरा थापा बिदा हुदैछुँ, |
09.04 | सहभागिताको लागि धन्यवाद!!
नमस्कार |