KTurtle/C3/Programming-Concepts/Nepali
From Script | Spoken-Tutorial
Revision as of 11:22, 25 June 2014 by Pratik kamble (Talk | contribs)
Visual Cue | Narration |
---|---|
00:01 | नमस्कार सबैलाई |
00:03 | KTurtle को यो Programming concepts ट्युटोरीअल मा स्वागत छ |
00:08 | यो ट्युटोरीअलमा हामी कसरि |
00:12 | KTurtle मा प्रोग्राम लेख्ने |
00:15 | युजर इन्पुट राख्न भ्यारीएबल प्रयोग गर्ने |
00:18 | प्रिन्ट कमाण्ड प्रयोग गरि क्यानभास मा प्रिन्ट गर्ने |
00:22 | कुनै लाइन मा कमेन्ट गर्ने भनि सिक्नेछौं |
00:24 | ट्युटोरीअल रेकर्ड गर्न म उबुन्टु लिनक्स ओएस संस्करण ११.१० र केटर्टल ०.८.१ बिटा संस्करण प्रयोग गर्दैछु |
00:37 | हामी यो मान्छौं कि तपाई लाई केटर्टल मा कम गर्ने आधारभूत ज्ञान छ |
00:43 | यदि छैन भने सान्दर्भिक ट्युटोरीअल को लागि हाम्रो वेबसाइटमा हेर्नुहोला http://spoken-tutorial.org |
00:49 | अगाडी बढ्नु पहिले हामी KTurtle को आधारभूत जानकारी बारेमा चर्चा गर्नेछौं |
00:55 | क्यानभास मा देखाईएको "Turtle" लाई called "sprite" भनिन्छ |
01:00 | "Sprite" एउटा सानो चित्र हो जो स्क्रीन वरिपरी घुम्छ जस्तै कर्सर एउटा इस्प्राइट हो |
01:10 | "spritehide" कमान्डले क्यानभास बाट Turtle लाई लुकाउछ |
01:15 | "spriteshow"कमान्डले यदि Turtle लुकेको छ भने देखाउछ |
01:21 | "clear"कमान्डले क्यानभासको सबै चित्र हरु मेट्छ |
01:27 | KTurtle मा, |
01:29 | "$ "चिन्ह भ्यारीएबल राख्ने भाँडो हो |
01:34 | "*"(asterisk) दुई नम्बर हरु गुणा गर्न प्रयोग गरिन्छ |
01:41 | "^"(caret)ले नम्बर को गुणा बढाउछ |
01:45 | "#"(hash) चिन्ह पछी लेखिएको हरफ लाई कमेन्ट मानिन्छ |
01:50 | "sqrt" फंक्सन ले कुनै पनि नम्बर को square root दिन्छ |
01:58 | अब नयाँ KTurtle एप्लिकेसन खोलौं |
02:02 | Dash home >> Media Apps क्लिक गरौँ |
02:07 | टाइप भित्र , एजुकेसन छानौं र KTurtle |
02:13 | KTurtle एप्लिकेसन खुल्छ |
02:20 | हामी टर्मिनल प्रयोग गरेर पनि KTurtle खोल्न सक्छौं |
02:24 | टर्मिनल खोल्न एकैचोटी CTRL+ALT+T थिच्नुहोस |
02:30 | KTurtle टाइप गरि इन्टर थिच्नुहोस, KTurtle एप्लिकेसन खुल्छ |
02:41 | म कोड टाइप गर्नेछु र बर्णन गर्नेछु |
02:46 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्नेछु, यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
02:55 | #program to find square of a number इन्टर थिच्नुहोस |
03:15 | "#" चिन्ह ले यो पछाडी भएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
03:19 | यसको मतलब प्रोग्राम रङ गर्दा, यो लाइन चल्दैन |
03:29 | reset |
03:30 | रिसेट कमान्डले टर्टल लाई यसको साबिक को स्थान मा राखिदिन्छ |
03:38 | दोहोरो उद्धरण भित्र $i= ask, i को लागि एउटा नम्बर इन्टर गरि OK क्लिक गर्नुहोस |
03:58 | "$i"युजर इन्पुट भण्डार गर्ने भ्यारीएबल हो |
04:03 | “ask” कमान्डले भ्यारीएबलमा भण्डार गर्न युजर इन्पुट माग्छ, इन्टर थिच्नुहोस |
04:11 | “fontsize” इस्पेस 28 |
04:17 | fontsize ले प्रिन्ट ले प्रयोग गर्ने फन्ट को साइज मिलाउछ |
04:20 | फन्टसाइज ले नम्बर इन्पुट लिन्छ र पिक्जल मिलाउछ |
04:27 | print $i*$i |
04:36 | print $i*$i ले हिसाब गर्छ र नम्बर को इस्क्वेर प्रिन्ट गर्छ , इन्टर थिच्नुहोस |
04:45 | spritehide |
04:48 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
04:53 | अब प्रोग्राम रङ गरौँ |
04:56 | एडिटर मा कोड चलाउन टूलबार मा भारको Run बटन क्लिक गर्नुहोस |
05:03 | यसले कार्यको गरि हरुको सूची देखाउछ |
05:07 | Full speed(no highlighting and inspector) |
05:10 | Full speed,
slow, slower, slowest र step-by-step |
05:17 | म अब slow गति मा चलाउदै छु |
05:21 | एउटा "input bar" देखापर्छ |
05:23 | अब i मा १५ इन्पुट गरौँ र OK क्लिक गर्नुहोस |
05:29 | '15'को square = '225' क्यानभास मा देखाईएको छ |
05:35 | अब प्रोग्राम बाट कुनै नम्बर को n गुणा पाउन सिकौं |
05:42 | म संग पहिले नै टेक्स्ट एडिटर मा प्रोग्राम छ |
05:46 | म टेक्स्ट एडिटर बाट प्रोग्राम कपि गरि KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्छु |
05:56 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र प्रोग्राम KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्नुहोस |
06:03 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्नेछु |
06:07 | प्रोग्राम को बर्णन गर्नेछु |
06:09 | # चिन्ह ले यो पछी लेखिएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
06:13 | reset कमाण्ड ले Turtle लाई साबिक स्थान मा लैजान्छ |
06:18 | $i र $n मा युजर इन्पुट भण्डार गरिन्छ |
06:25 | “ask”कमान्डले भ्यारीएबलमा भण्डार गर्न पर्ने युजर इन्पुट माग्छ |
06:31 | fontsize 28ले प्रिन्ट ले प्रयोग गरेको फन्ट साइज मिलाउछ |
06:37 | फन्टसाइज ले नम्बर लिएर पिक्सल को मिलाउछ |
06:43 | print ($i^$n) हिसाब गर्छ र नम्बर को n गुणा प्रिन्ट गर्छ |
06:52 | spritehideले टर्टल लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
06:57 | अब प्रोग्राम रन गरौँ |
07:00 | अब i मा ‘5’ इन्टर गरौँ र ok गरौँ |
07:05 | n मा ४ इन्टर गरौ र ok क्लिक गरौँ
5^4=625 क्यानभासमा देखाईएको छ |
07:18 | अब "sqrt" फंक्सन प्रयोग गरि कुनै नम्बर को square root निकालौं |
07:27 | म कोड एडिटर बाट कपि गरि KTurtle's एडिटर मा पेस्ट गर्नेछु |
07:35 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र तपाई को KTurtle एडिटर मा प्रोग्राम कपि गर्नुहोस |
07:43 | म प्रोग्राम टेक्स्ट जूम गर्दै छु जसले गर्दा यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
07:49 | अब कोड को बर्णन गरौँ |
07:52 | # चिन्ह ले यो भन्दा पछाडी भएको हरफ लाई कमेन्ट गर्छ |
07:57 | resetकमान्डले Turtle लाई साबिक स्थान मा लान्छ |
08:02 | $i युजर इन्पुट भण्डार गर्ने भ्यारीएबल हो |
08:07 | fontsize 28 ले प्रिन्ट मा प्रयोग भएको साइज मिलाउछ |
08:12 | print sqrt $i ले कुनै नम्बर को square root प्रिन्ट गर्छ |
08:19 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
08:24 | अब म प्रोग्राम रङ गर्दैछु |
08:28 | अब i मा '169' इन्टर गरौँ र ok क्लिक गरौँ |
08:34 | 169 को square रुट = 13,क्यानभास मा देखाईएको छ |
08:39 | फेरी रङ गरौँ |
08:42 | i मा 169 इन्टर गरौँ र ok मा क्लिक गरौँ |
08:49 | यदि हामीले नेगेटिभ नम्बर इन्टर गरेउ भने 'nan' देखाउछ जसको मतलब नम्बर हैन भन्ने हो |
08:56 | किनकि नेगेटिभ नम्बर को square रुट real नम्बर होइन |
09:02 | अब एउटा प्रोग्राम बाट क्युब रुट निकालौं |
09:08 | म प्रोग्राम एडिटर बाट KTurtleको एडिटर मा पेस्ट गर्दै छु |
09:19 | कृपया यहाँ ट्युटोरीअल रोक्नुहोस र प्रोग्राम तपाइको KTurtle एडिटर मा पेस्ट गर्नुहोस |
09:25 | म प्रोग्राम टेक्स्ट मा जूम गर्दैछु, त्यसैले यो अलिकति धमिलो हुन सक्छ |
09:31 | म प्रोग्राम बर्णन गर्दैछु |
09:35 | # चिन्ह ले यसको पछी भएको लाइन लाई कमेन्ट गर्छ |
09:38 | ध्यान दिनुहोस कि यो एउटा लाइन को मात्र कमेन्ट हो |
09:42 | हरेक कमेन्ट एउटा # चिन्ह बाट सुरु हुन्छ |
09:48 | reset कमान्डले Turtleलाई साबिक स्थान राख्छ |
09:53 | $i र $Cभण्डार गर्न प्रयोग हुने भ्यारीएबल हुन |
09:59 | $C=($i)^(1/3) ले नम्बर को क्युब रुट दिन्छ |
10:07 | fontsize 28 ले प्रिन्ट ले प्रयोग गरेको साइज सेट गर्छ |
10:13 | print $C ले नम्बर को क्युब रुट प्रिन्ट गर्छ |
10:19 | spritehide ले Turtle लाई क्यानभास बाट लुकाउछ |
10:23 | अब प्रोग्राम रङ गरौँ |
10:27 | अब i मा 343 इन्टर गरौँ र OK क्लिक गरौँ |
10:34 | क्यानभास मा 343को क्युब रुट = 7 देखाईएको छ |
10:40 | यो संगै हामी यो ट्युटोरीअल को अन्त्यमा आइपुगेका छौं |
10:43 | संक्षेप मा हेरौं |
10:46 | यो ट्युटोरीअल मा हामीले यी कुरा सिकेउ |
10:49 | प्रोग्रमिंग ज्ञानहरु |
10:52 | sqrt फंक्सन को प्रयोग |
10:55 | प्रिन्ट कमाण्ड को प्रयोग |
10:57 | KTurtle एडिटर र क्यानभास प्रयोग गर्न |
11:02 | रुट कार्य, तपाई सामान्य प्रोग्रमिंग कमाण्डहरु प्रयोग गरि यी कुरा हरु पाउनुहोस् |
11:08 | नम्बर को क्युब |
11:11 | n गुणा रुट |
11:15 | यो लिंक मा उपलब्ध भिडियो हेर्नुहोला
http://spoken-tutorial.org/What is a Spoken Tutorial |
11:19 | यसरी स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट सकिन्छ |
11:22 | यदि तपाइको ब्याण्ड विड्थ राम्रो छैन भने डाउनलोड गर्नुहोस र हेर्नुहोस |
11:27 | स्पोकन प्रोजेक्ट टिम: |
11:29 | स्पोकन ट्युटोरीअल हरु प्रयोग गरि कार्यशाला हरु आयोजना गर्छ |
11:32 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ |
11:35 | बिस्तृत जानकारी को लागि contact@spoken-tutorial.org मा लेख्नु होला |
11:44 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट, टक टू अ टिचर कार्यक्रम को एक हिस्सा हो |
11:48 | यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेशन थ्रूआईसिटी, एमएचआरडी, भारत सरकार को सहयोग रहेको छ |
11:55 | यो मिसन सम्बन्धि थप जानकारी यो वेबसाइट मा उपलब्ध छ
http://spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro |
11:59 | कारखाना नेपाल बाट म मन्दिरा बिदा हुदैछु,
सहभागिता को लागि धन्यवाद |