Difference between revisions of "GIMP/C2/The-Curves-Tool/Oriya"
From Script | Spoken-Tutorial
(Created page with "{| border=1 |'''Time''' |'''Narration''' |- |00:25 | Meet The GIMPର ସ୍ପୋକନ୍ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲକୁ ସ୍ୱାଗତ |- |00:28 | ଏହି ଟ...") |
PoojaMoolya (Talk | contribs) |
||
Line 6: | Line 6: | ||
|00:25 | |00:25 | ||
| Meet The GIMPର ସ୍ପୋକନ୍ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲକୁ ସ୍ୱାଗତ | | Meet The GIMPର ସ୍ପୋକନ୍ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲକୁ ସ୍ୱାଗତ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|00:28 | |00:28 | ||
| ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍, ଉତ୍ତର ଜର୍ମାନୀର ରଲ୍ଫ ଷ୍ଟେଇନର୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବ୍ରେମେନ୍ ରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରାଯାଇଛି | | ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍, ଉତ୍ତର ଜର୍ମାନୀର ରଲ୍ଫ ଷ୍ଟେଇନର୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବ୍ରେମେନ୍ ରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରାଯାଇଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|00:33 | |00:33 | ||
| ଚାଲନ୍ତୁ, ଆଜିର ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ଆରମ୍ଭ କରିବା | | ଚାଲନ୍ତୁ, ଆଜିର ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ଆରମ୍ଭ କରିବା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|00:35 | |00:35 | ||
| ଏହା ହେଉଛି Curves ବିଷୟରେ | | ଏହା ହେଉଛି Curves ବିଷୟରେ | ||
− | + | ||
+ | |- | ||
|00:37 | |00:37 | ||
| ପ୍ରଥମେ, ଟୂଲ୍ ବକ୍ସରେ ଥିବା Curves ଟୂଲ୍ ଆକ୍ଟିଭେଟ୍ କରି ଇମେଜ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବା | | ପ୍ରଥମେ, ଟୂଲ୍ ବକ୍ସରେ ଥିବା Curves ଟୂଲ୍ ଆକ୍ଟିଭେଟ୍ କରି ଇମେଜ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|00:44 | |00:44 | ||
| ଆପଣ ଦେଖିପାରୁଥିବେ, Curves Toolରେ ଗୋଟିଏ ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଅଛି, ଆଉ ଏଠାରେ ଏକ ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ସହିତ ଦୁଇଟି ବାର୍ସ ଅଛି | | ଆପଣ ଦେଖିପାରୁଥିବେ, Curves Toolରେ ଗୋଟିଏ ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଅଛି, ଆଉ ଏଠାରେ ଏକ ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ସହିତ ଦୁଇଟି ବାର୍ସ ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|00:58 | |00:58 | ||
| ତା’ପରେ, Curves Toolରେ ସିଲେକ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Preview, Save, Open ଆଦି | | ତା’ପରେ, Curves Toolରେ ସିଲେକ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Preview, Save, Open ଆଦି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:06 | |01:06 | ||
| କିନ୍ତୁ ଏବେପାଇଁ ଆମେ, Curves Toolର ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ବାର୍ ଉପରେ ଧ୍ୟାନକେନ୍ଦ୍ରିତ କରିବା | | କିନ୍ତୁ ଏବେପାଇଁ ଆମେ, Curves Toolର ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ବାର୍ ଉପରେ ଧ୍ୟାନକେନ୍ଦ୍ରିତ କରିବା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:11 | |01:11 | ||
| ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ବାର୍ ଟି, ମୂଳ ଇମେଜର ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗକୁ ଦେଖାଇଥାଏ | | ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ବାର୍ ଟି, ମୂଳ ଇମେଜର ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗକୁ ଦେଖାଇଥାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:20 | |01:20 | ||
| ଆଉ ଏହି ବାର୍ ରେ, ଗାଢ ରଙ୍ଗର କିଛି ଓ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ରଙ୍ଗର କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି ଏବଂ ତାହା ମଧ୍ୟରେ ଗାଢରୁ ହାଲୁକା ହେଉଥିବା ପିକ୍ସେଲ୍ସ | | ଆଉ ଏହି ବାର୍ ରେ, ଗାଢ ରଙ୍ଗର କିଛି ଓ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ରଙ୍ଗର କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି ଏବଂ ତାହା ମଧ୍ୟରେ ଗାଢରୁ ହାଲୁକା ହେଉଥିବା ପିକ୍ସେଲ୍ସ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:33 | |01:33 | ||
| ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ 256 ପ୍ରକାରର କଲର୍ ଟୋନ୍ସ ଅଛି | | ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ 256 ପ୍ରକାରର କଲର୍ ଟୋନ୍ସ ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:39 | |01:39 | ||
| ଏହି ବାର୍ ର ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ପଏଣ୍ଟ ଶୂନ୍ ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି କଳା ଓ ଶେଷ ବିନ୍ଦୁରେ ଏହା 255 ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି ଧଳା | | ଏହି ବାର୍ ର ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ପଏଣ୍ଟ ଶୂନ୍ ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି କଳା ଓ ଶେଷ ବିନ୍ଦୁରେ ଏହା 255 ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି ଧଳା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:49 | |01:49 | ||
| ଉଦାହରଣସ୍ୱରୂପ, ଏଠାରେ ଥିବା 184 ହେଉଛି ଗ୍ରେ | | ଉଦାହରଣସ୍ୱରୂପ, ଏଠାରେ ଥିବା 184 ହେଉଛି ଗ୍ରେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|01:53 | |01:53 | ||
| ଏହି ଇମେଜରେ ବହୁତ ରଙ୍ଗ ରହିଛି, ଆଉ ମୁଁ Channel ବଦଳାଇ ଏଠାରେ ଆପଣଙ୍କୁ ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗମାନ ଦେଖାଇବି | | ଏହି ଇମେଜରେ ବହୁତ ରଙ୍ଗ ରହିଛି, ଆଉ ମୁଁ Channel ବଦଳାଇ ଏଠାରେ ଆପଣଙ୍କୁ ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗମାନ ଦେଖାଇବି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:01 | |02:01 | ||
| କଲର୍ ଚାନେଲ୍ ରେ Red ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣ ଇମେଜରେ ରେଡ୍ ଟୋନ୍ସ ଦେଖିପାରିବେ | | କଲର୍ ଚାନେଲ୍ ରେ Red ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣ ଇମେଜରେ ରେଡ୍ ଟୋନ୍ସ ଦେଖିପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:07 | |02:07 | ||
| ସେହିଭଳି ଆପଣ, ସମ୍ୱନ୍ଧିତ ଟୋନ୍ସ ପାଇବା ପାଇଁ Green ଓ Blueକୁ ବଦଳାଇପାରିବେ | | ସେହିଭଳି ଆପଣ, ସମ୍ୱନ୍ଧିତ ଟୋନ୍ସ ପାଇବା ପାଇଁ Green ଓ Blueକୁ ବଦଳାଇପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:14 | |02:14 | ||
| ଆଉ ଏହି ଇମେଜରେ, ଏହା ବହୁତ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟଜନକ ନୁହେଁ ଯେ, ଗ୍ରୀନ୍ ଚାନେଲ୍ ହେଉଛି ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଚାନେଲ୍, ଯେଉଁଥିରେ ଅନେକ ଭାଲ୍ୟୁ ରହିଛି | | ଆଉ ଏହି ଇମେଜରେ, ଏହା ବହୁତ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟଜନକ ନୁହେଁ ଯେ, ଗ୍ରୀନ୍ ଚାନେଲ୍ ହେଉଛି ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଚାନେଲ୍, ଯେଉଁଥିରେ ଅନେକ ଭାଲ୍ୟୁ ରହିଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:24 | |02:24 | ||
| ଏବେ Reset Channel ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ | | ଏବେ Reset Channel ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:27 | |02:27 | ||
| ପ୍ରତ୍ୟେକ ଟୋନ୍ ଉପରେ ଥିବା ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ର କର୍ଭ ହେଉଛି ପିକ୍ସେଲ୍ ର ଗଣନା, ଯାହାର ଉଜ୍ଜ୍ୱଳତା ଅଛି | | ପ୍ରତ୍ୟେକ ଟୋନ୍ ଉପରେ ଥିବା ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ର କର୍ଭ ହେଉଛି ପିକ୍ସେଲ୍ ର ଗଣନା, ଯାହାର ଉଜ୍ଜ୍ୱଳତା ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:38 | |02:38 | ||
| ଆଉ ଆମ ପାଖରେ ଏଠାରେ ଏକ କ୍ଷେତ୍ର ଅଛି, ଯେଉଁଠାରେ ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ଓ ବାର୍ ଉପରେ ଥିବା ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ସହିତ ପିକ୍ସେଲ୍ସର ପ୍ରାୟ ସମାନ ସଂଖ୍ୟା ଅଛି | | ଆଉ ଆମ ପାଖରେ ଏଠାରେ ଏକ କ୍ଷେତ୍ର ଅଛି, ଯେଉଁଠାରେ ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ଓ ବାର୍ ଉପରେ ଥିବା ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ସହିତ ପିକ୍ସେଲ୍ସର ପ୍ରାୟ ସମାନ ସଂଖ୍ୟା ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:49 | |02:49 | ||
| ଏଠାରେ ଉଚ୍ଚତମ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗ ଥିବାର ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଦେଖାଏ | | ଏଠାରେ ଉଚ୍ଚତମ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗ ଥିବାର ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଦେଖାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|02:56 | |02:56 | ||
| Curves Tool ସକ୍ରିୟ ଥିବା ସମୟରେ ଆପଣ ଯେତେବେଳେ ଇମେଜକୁ ଯିବେ, ମାଉସ୍ କର୍ସର୍ ଏକ ଛୋଟ ଡ୍ରପର୍ ରେ ବଦଳିଯିବ. ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ରେ ଥିବା ରେଖା ସେହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଘୁଞ୍ଚିଯାଏ | | Curves Tool ସକ୍ରିୟ ଥିବା ସମୟରେ ଆପଣ ଯେତେବେଳେ ଇମେଜକୁ ଯିବେ, ମାଉସ୍ କର୍ସର୍ ଏକ ଛୋଟ ଡ୍ରପର୍ ରେ ବଦଳିଯିବ. ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ରେ ଥିବା ରେଖା ସେହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଘୁଞ୍ଚିଯାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:10 | |03:10 | ||
| ଆପଣ ଇମେଜ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଇମେଜରେ କେଉଁ ଟୋନ୍ କେଉଁଠାରେ ଅଛି | | ଆପଣ ଇମେଜ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଇମେଜରେ କେଉଁ ଟୋନ୍ କେଉଁଠାରେ ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:18 | |03:18 | ||
| ଆମେ ଏଠାରେ ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ କଭର୍ କଲେ | | ଆମେ ଏଠାରେ ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ କଭର୍ କଲେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:22 | |03:22 | ||
| ଆଉ ଏହା ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ | | ଆଉ ଏହା ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:26 | |03:26 | ||
| ଏଠାରେ ମଧ୍ୟ 256 ବିଭିନ୍ନ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି, ଯେଉଁଗୁଡ଼ିକ ଇମେଜ୍ ଗଠନ କରନ୍ତି | | ଏଠାରେ ମଧ୍ୟ 256 ବିଭିନ୍ନ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି, ଯେଉଁଗୁଡ଼ିକ ଇମେଜ୍ ଗଠନ କରନ୍ତି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:33 | |03:33 | ||
| ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ରହିଛି, ଯାହାକୁ କର୍ଭ ଭିତରେ ରଖାଯାଏ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ଅଛି, ଯାହାକୁ ବାହାରେ ରଖାଯାଏ | | ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ରହିଛି, ଯାହାକୁ କର୍ଭ ଭିତରେ ରଖାଯାଏ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ଅଛି, ଯାହାକୁ ବାହାରେ ରଖାଯାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:44 | |03:44 | ||
| ଗ୍ରାଫ୍ ମଝିରେ ଯାଇଥିବା ଏହି ରେଖା ହେଉଛି Translation Function | | ଗ୍ରାଫ୍ ମଝିରେ ଯାଇଥିବା ଏହି ରେଖା ହେଉଛି Translation Function | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|03:53 | |03:53 | ||
| ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ ଟ୍ରାନ୍ସଲେଶନ୍ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ଯେତେବେଳେ ବାମପଟେ ଥିବା ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ କୁ ଯାଏ, ମୁଁ ପୁଣିଥରେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ କୁ ଆସିଯାଏ | | ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ ଟ୍ରାନ୍ସଲେଶନ୍ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ଯେତେବେଳେ ବାମପଟେ ଥିବା ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ କୁ ଯାଏ, ମୁଁ ପୁଣିଥରେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ କୁ ଆସିଯାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:04 | |04:04 | ||
| ମୁଁ ଯେପରି ଚାହିଁବି ଏହି କର୍ଭକୁ ଟାଣିପାରିବି ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏହାକୁ ତଳକୁ ଟାଣେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ଇମେଜଟି ଗାଢ ହୋଇଗଲା | | ମୁଁ ଯେପରି ଚାହିଁବି ଏହି କର୍ଭକୁ ଟାଣିପାରିବି ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏହାକୁ ତଳକୁ ଟାଣେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ଇମେଜଟି ଗାଢ ହୋଇଗଲା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:13 | |04:13 | ||
| ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ବାମକୁ ଯାଏ, ମୁଁ ଗାଢ ଗ୍ରେ କୁ ଆସେ | | ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ବାମକୁ ଯାଏ, ମୁଁ ଗାଢ ଗ୍ରେ କୁ ଆସେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:23 | |04:23 | ||
| ଆପଣ ଏଠାରେ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଲୋୱର୍ ବାର୍ ହେଉଛି Curve Toolର ମୂଳ ଇନପୁଟ୍ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ | | ଆପଣ ଏଠାରେ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଲୋୱର୍ ବାର୍ ହେଉଛି Curve Toolର ମୂଳ ଇନପୁଟ୍ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:34 | |04:34 | ||
| ମୁଁ ଏହି କର୍ଭକୁ ଅନେକ ବିଭିନ୍ନ ମାର୍ଗରେ ବଦଳାଇପାରିବି, ଯାହାର କୌଣସି ସୀମା ନାହିଁ | | ମୁଁ ଏହି କର୍ଭକୁ ଅନେକ ବିଭିନ୍ନ ମାର୍ଗରେ ବଦଳାଇପାରିବି, ଯାହାର କୌଣସି ସୀମା ନାହିଁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:43 | |04:43 | ||
| ଗୋଟିଏ ସୀମା ହେଉଛି ଯେ, ମୁଁ କର୍ଭକୁ ପଛୁଆ ଟାଣିପାରିବି ନାହିଁ, ଆଉ ଯଦି ମୁଁ ସେପରି କରେ, Curves Toolର ପଏଣ୍ଟକୁ ହରାଇଥାଏ | | ଗୋଟିଏ ସୀମା ହେଉଛି ଯେ, ମୁଁ କର୍ଭକୁ ପଛୁଆ ଟାଣିପାରିବି ନାହିଁ, ଆଉ ଯଦି ମୁଁ ସେପରି କରେ, Curves Toolର ପଏଣ୍ଟକୁ ହରାଇଥାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|04:53 | |04:53 | ||
| କିନ୍ତୁ, ଯଦି ମୁଁ ଇମେଜରେ କୌଣସି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଦେଖିବାକୁ ଚାହେଁନାହିଁ, ତେବେ ମୁଁ ସମସ୍ତ ପଏଣ୍ଟସ୍ କୁ ତଳକୁ ଟାଣିଆଣିବି, ଆଉ ଇମେଜଟି ପାଖାପାଖି କଳା ହୋଇଯିବ | | କିନ୍ତୁ, ଯଦି ମୁଁ ଇମେଜରେ କୌଣସି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଦେଖିବାକୁ ଚାହେଁନାହିଁ, ତେବେ ମୁଁ ସମସ୍ତ ପଏଣ୍ଟସ୍ କୁ ତଳକୁ ଟାଣିଆଣିବି, ଆଉ ଇମେଜଟି ପାଖାପାଖି କଳା ହୋଇଯିବ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:10 | |05:10 | ||
| ଏହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଉପରକୁ ଟାଣନ୍ତୁ, ଆଉ ଆପଣ କେତେକ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜିନିଷ ଏଠାରେ ପାଇବେ | | ଏହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଉପରକୁ ଟାଣନ୍ତୁ, ଆଉ ଆପଣ କେତେକ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜିନିଷ ଏଠାରେ ପାଇବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:17 | |05:17 | ||
| ଅନେକ ବର୍ଷ ପୂର୍ବରୁ ଫେଶନ୍ ରେ ଥିବା ଇମେଜ୍ ପାଇବା ପାଇଁ ଆପଣ Curves Tool ସହିତ ଖେଳିପାରନ୍ତି | | ଅନେକ ବର୍ଷ ପୂର୍ବରୁ ଫେଶନ୍ ରେ ଥିବା ଇମେଜ୍ ପାଇବା ପାଇଁ ଆପଣ Curves Tool ସହିତ ଖେଳିପାରନ୍ତି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:28 | |05:28 | ||
| Reset ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଆମେ କର୍ଭକୁ ରିଷ୍ଟାର୍ଟ କରି ମୂଳ କର୍ଭ ପାଇପାରିବା | | Reset ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଆମେ କର୍ଭକୁ ରିଷ୍ଟାର୍ଟ କରି ମୂଳ କର୍ଭ ପାଇପାରିବା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:34 | |05:34 | ||
| Curves Toolରେ ଆଉ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Linear Mode ଓ Logarithmic Mode | | Curves Toolରେ ଆଉ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Linear Mode ଓ Logarithmic Mode | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:42 | |05:42 | ||
| Logarithmic Modeରେ, ଛୋଟ ଭାଲ୍ୟୁ ସବୁ ଉପରକୁ ଉଠିଯିବ | | Logarithmic Modeରେ, ଛୋଟ ଭାଲ୍ୟୁ ସବୁ ଉପରକୁ ଉଠିଯିବ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:49 | |05:49 | ||
| Linear Modeରେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ରେଖା ତୁଳନାରେ ଏହି ରେଖାରେ ଦୁଇଗୁଣ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି | | Linear Modeରେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ରେଖା ତୁଳନାରେ ଏହି ରେଖାରେ ଦୁଇଗୁଣ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|05:56 | |05:56 | ||
| Logarithmic Modeରେ, ଏହି ରେଖା 1, ଏହା 10, ଏହା 100 ଓ ଏହା 1000 ହୋଇପାରେ | | Logarithmic Modeରେ, ଏହି ରେଖା 1, ଏହା 10, ଏହା 100 ଓ ଏହା 1000 ହୋଇପାରେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|06:06 | |06:06 | ||
| ପ୍ରତ୍ୟେକ ପଦାଙ୍କ ଆପଣଙ୍କୁ 10 ଗୁଣ ଅଧିକ ଭାଲ୍ୟୁ ଦିଏ, ଆଉ ଏହା ସହିତ ଆପଣ, Linear Modeରେ ଥିବା ଛୋଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଲୁଚି ରହିଥିବାର ଦେଖିପାରିବେ | | ପ୍ରତ୍ୟେକ ପଦାଙ୍କ ଆପଣଙ୍କୁ 10 ଗୁଣ ଅଧିକ ଭାଲ୍ୟୁ ଦିଏ, ଆଉ ଏହା ସହିତ ଆପଣ, Linear Modeରେ ଥିବା ଛୋଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଲୁଚି ରହିଥିବାର ଦେଖିପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|06:17 | |06:17 | ||
| ଏହି କୋଣରେ ଆପଣ ଏହାକୁ ଦେଖୁଛନ୍ତି; ଆପଣ କହିପାରିବେ ନାହିଁ ଯେ, ଏଠାରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି, ଯାହାର ଭାଲ୍ୟୁ ହେଉଛି 250ରୁ ଅଧିକ | | ଏହି କୋଣରେ ଆପଣ ଏହାକୁ ଦେଖୁଛନ୍ତି; ଆପଣ କହିପାରିବେ ନାହିଁ ଯେ, ଏଠାରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି, ଯାହାର ଭାଲ୍ୟୁ ହେଉଛି 250ରୁ ଅଧିକ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|06:27 | |06:27 | ||
| କିନ୍ତୁ Logarithmicରେ, ଇମେଜର ପୂର୍ଣ୍ଣ ବର୍ଗ ଉପରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଥିବାର ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ | | କିନ୍ତୁ Logarithmicରେ, ଇମେଜର ପୂର୍ଣ୍ଣ ବର୍ଗ ଉପରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଥିବାର ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|06:40 | |06:40 | ||
− | | ତା’ପରେ ଏଠାରେ, Curve Type ନାମକ ଏକ ବଟନ୍ ଅଛି. ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ମୁଁ ଏଠାରେ ଥିବା ଟୂଲ୍ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲି, ଯେଉଁଠାରେ କର୍ଭ, କର୍ଭକୁ ପ୍ରାପ୍ତ କରେ, ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ କର୍ଭର ପ୍ରକାରକୁ ବଦଳାଏ, ମୁଁ ପ୍ରକୃତରେ କର୍ଭକୁ ପେଣ୍ଟ କରିପାରେ ଏବଂ ପ୍ରକୃତରେ କିଛି ମଜାଦାର ଜିନିଷ ପାଇବା, ଯାହାକୁ ମୁଁ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବ୍ୟବହାର କରିନାହିଁ | + | | ତା’ପରେ ଏଠାରେ, Curve Type ନାମକ ଏକ ବଟନ୍ ଅଛି. ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ମୁଁ ଏଠାରେ ଥିବା ଟୂଲ୍ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲି, ଯେଉଁଠାରେ କର୍ଭ, କର୍ଭକୁ ପ୍ରାପ୍ତ କରେ, ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ କର୍ଭର ପ୍ରକାରକୁ ବଦଳାଏ, ମୁଁ ପ୍ରକୃତରେ କର୍ଭକୁ ପେଣ୍ଟ କରିପାରେ ଏବଂ |
+ | ପ୍ରକୃତରେ କିଛି ମଜାଦାର ଜିନିଷ ପାଇବା, ଯାହାକୁ ମୁଁ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବ୍ୟବହାର କରିନାହିଁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:12 | |07:12 | ||
| ତା’ପରେ ସେଥିରେ Save ଓ Open ଡାୟଲଗ୍ ବଟନ୍ ଅଛି | | ତା’ପରେ ସେଥିରେ Save ଓ Open ଡାୟଲଗ୍ ବଟନ୍ ଅଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:17 | |07:17 | ||
| ଆପଣ ଯେତେବେଳେ କର୍ଭ ବଦଳାଇବା ସମାପ୍ତ କରିବେ, ପରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା ପାଇଁ ତାକୁ ସେଭ୍ କରି ଯେତେବେଳେ ଚାହିଁବେ ମନେପକାଇପାରିବେ | | ଆପଣ ଯେତେବେଳେ କର୍ଭ ବଦଳାଇବା ସମାପ୍ତ କରିବେ, ପରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା ପାଇଁ ତାକୁ ସେଭ୍ କରି ଯେତେବେଳେ ଚାହିଁବେ ମନେପକାଇପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:28 | |07:28 | ||
| ମୁଁ ଜଣେ ଲୋକକୁ ଜାଣିଛି, ଯିଏ ବହୁତ ବାହାଘର ଶୂଟ୍ କରେ ଓ ତା’ପାଖରେ ବିଶେଷ ବ୍ରାଇଟ୍ ଶଟ୍ କର୍ଭ ଅଛି, ଯାହା ଧଳା ଡ୍ରେସ୍ କୁ ଷ୍ଟ୍ରକଚର୍ ଦେବା ପାଇଁ ଧଳାରେ ଫାଇନ୍ ଟ୍ୟୁନ୍ ଅଟେ | | ମୁଁ ଜଣେ ଲୋକକୁ ଜାଣିଛି, ଯିଏ ବହୁତ ବାହାଘର ଶୂଟ୍ କରେ ଓ ତା’ପାଖରେ ବିଶେଷ ବ୍ରାଇଟ୍ ଶଟ୍ କର୍ଭ ଅଛି, ଯାହା ଧଳା ଡ୍ରେସ୍ କୁ ଷ୍ଟ୍ରକଚର୍ ଦେବା ପାଇଁ ଧଳାରେ ଫାଇନ୍ ଟ୍ୟୁନ୍ ଅଟେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:42 | |07:42 | ||
| ଏହି ଇମେଜରେ ମୁଁ କିପରି Curves Tool ବ୍ୟବହାର କରିବି? | | ଏହି ଇମେଜରେ ମୁଁ କିପରି Curves Tool ବ୍ୟବହାର କରିବି? | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:47 | |07:47 | ||
| ଇମେଜର ଗାଢ ଭାଗକୁ ମୁଁ ଆଉ ଟିକିଏ ଗାଢ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି | | ଇମେଜର ଗାଢ ଭାଗକୁ ମୁଁ ଆଉ ଟିକିଏ ଗାଢ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|07:52 | |07:52 | ||
| ମୁଁ, ମିଡ୍ ଟର୍ମ୍ସକୁ ସେହିପରି ରଖିବା ସହ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି | | ମୁଁ, ମିଡ୍ ଟର୍ମ୍ସକୁ ସେହିପରି ରଖିବା ସହ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:00 | |08:00 | ||
| ଆଉ ଏହା କରିବାକୁ, ମୁଁ ଭାବୁଛି, S କର୍ଭ ବ୍ୟବହାର କରିବି | | ଆଉ ଏହା କରିବାକୁ, ମୁଁ ଭାବୁଛି, S କର୍ଭ ବ୍ୟବହାର କରିବି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:06 | |08:06 | ||
| ତଳ ଭାଗରେ କର୍ଭକୁ ଅଳ୍ପ ତଳକୁ କରନ୍ତୁ ଓ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଗାଢ ଭାଗ ଆହୁରି ଗାଢ ହୋଇଯାଉଛି ଏବଂ ମୁଁ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଯାଇ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଠେଲି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆହୁରି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବି | | ତଳ ଭାଗରେ କର୍ଭକୁ ଅଳ୍ପ ତଳକୁ କରନ୍ତୁ ଓ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଗାଢ ଭାଗ ଆହୁରି ଗାଢ ହୋଇଯାଉଛି ଏବଂ ମୁଁ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଯାଇ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଠେଲି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆହୁରି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:25 | |08:25 | ||
| ଅଧିକ ବ୍ରାଇଟନେସ୍ ପାଇଁ ଆପଣ କର୍ଭକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉପରକୁ ଟାଣି ପାରିବେ | | ଅଧିକ ବ୍ରାଇଟନେସ୍ ପାଇଁ ଆପଣ କର୍ଭକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉପରକୁ ଟାଣି ପାରିବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:39 | |08:39 | ||
| ମୁଁ ଯେତେବେଳେ OK କ୍ଲିକ୍ କରେ, କର୍ଭଗୁଡ଼ିକର ଭାଲ୍ୟୁ ଷ୍ଟୋର୍ ହୋଇଯାଏ | | ମୁଁ ଯେତେବେଳେ OK କ୍ଲିକ୍ କରେ, କର୍ଭଗୁଡ଼ିକର ଭାଲ୍ୟୁ ଷ୍ଟୋର୍ ହୋଇଯାଏ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:44 | |08:44 | ||
| ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏଠାରେ ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାର ପୁନରାବୃତ୍ତି କରେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ବଦଳିଗଲା | | ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏଠାରେ ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାର ପୁନରାବୃତ୍ତି କରେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ବଦଳିଗଲା | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|08:52 | |08:52 | ||
| ଏଠାରେ କୌଣସି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ସହିତ ମଝିରେ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ନାହିଁ ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ Logarithmic Mode ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ସେଠାରେ ମଧ୍ୟ ଆପଣ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ପାଇଁ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ଦେଖିବାକୁ ପାଇବେନାହିଁ | | ଏଠାରେ କୌଣସି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ସହିତ ମଝିରେ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ନାହିଁ ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ Logarithmic Mode ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ସେଠାରେ ମଧ୍ୟ ଆପଣ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ପାଇଁ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ଦେଖିବାକୁ ପାଇବେନାହିଁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|09:04 | |09:04 | ||
| ପ୍ରତ୍ୟେକଥର ଯେତେବେଳେ ଆପଣ Curve Tool ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି, ଇମେଜରେ କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାନ୍ତି | | ପ୍ରତ୍ୟେକଥର ଯେତେବେଳେ ଆପଣ Curve Tool ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି, ଇମେଜରେ କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାନ୍ତି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|09:12 | |09:12 | ||
| ତେଣୁ, ବିପରୀତ କରି, ଯେପରି ଏଠାରେ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଟାଣି ଓ ଏଠାରେ ତଳକୁ ଟାଣି, କର୍ଭ କାର୍ଯ୍ୟକୁ Undo କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ ନାହିଁ | | ତେଣୁ, ବିପରୀତ କରି, ଯେପରି ଏଠାରେ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଟାଣି ଓ ଏଠାରେ ତଳକୁ ଟାଣି, କର୍ଭ କାର୍ଯ୍ୟକୁ Undo କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ ନାହିଁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|09:24 | |09:24 | ||
| OK କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଆଉ ଏବେ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏହା ବହୁତ ବହୁତ ଖରାପ ହୋଇଯାଏ ଓ ଶେଷରେ ଆପଣଙ୍କୁ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ସହିତ ଏକ ଇମେଜ୍ ମିଳେ | | OK କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଆଉ ଏବେ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏହା ବହୁତ ବହୁତ ଖରାପ ହୋଇଯାଏ ଓ ଶେଷରେ ଆପଣଙ୍କୁ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ସହିତ ଏକ ଇମେଜ୍ ମିଳେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|09:38 | |09:38 | ||
| ତେଣୁ, କେବଳ ଗୋଟିଏ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ପାଇଁ Curves Toolକୁ ଯତ୍ନର ସହ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ. ଅନ୍ୟଥା ଆପଣ, ଇମେଜରୁ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାଇବେ ଓ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ଥିବା ଏକ ଇମେଜ୍ ପାଇବେ | | ତେଣୁ, କେବଳ ଗୋଟିଏ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ପାଇଁ Curves Toolକୁ ଯତ୍ନର ସହ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ. ଅନ୍ୟଥା ଆପଣ, ଇମେଜରୁ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାଇବେ ଓ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ଥିବା ଏକ ଇମେଜ୍ ପାଇବେ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|09:56 | |09:56 | ||
| ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ପାଇଁ ଏତିକି | | ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ପାଇଁ ଏତିକି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|10:01 | |10:01 | ||
| ଆଉ, ଆଗାମୀ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ସହ ଦେଖା ହେବ ବୋଲି ମୁଁ ଆଶା କରୁଛି | | ଆଉ, ଆଗାମୀ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ସହ ଦେଖା ହେବ ବୋଲି ମୁଁ ଆଶା କରୁଛି | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|10:08 | |10:08 | ||
| ଯଦି ଆପଣ କୌଣସି ମତାମତ ପଠାଇବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ଦୟାକରି info@meetthegimp.orgକୁ ଲେଖନ୍ତୁ, ଆଉ ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଶୁଣିବାକୁ ଚାହୁଁଛି; ତେଣୁ ମୋ ବ୍ଲଗ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଛାଡ଼ନ୍ତୁ | | ଯଦି ଆପଣ କୌଣସି ମତାମତ ପଠାଇବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ଦୟାକରି info@meetthegimp.orgକୁ ଲେଖନ୍ତୁ, ଆଉ ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଶୁଣିବାକୁ ଚାହୁଁଛି; ତେଣୁ ମୋ ବ୍ଲଗ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଛାଡ଼ନ୍ତୁ | ||
+ | |||
|- | |- | ||
|10:23 | |10:23 | ||
| ଆଇଆଇଟି ବମ୍ୱେ ତରଫରୁ ମୁଁ ପ୍ରଦୀପ ଚନ୍ଦ୍ର ମହାପାତ୍ର ଆପଣଙ୍କଠାରୁ ବିଦାୟ ନେଉଛି. | | ଆଇଆଇଟି ବମ୍ୱେ ତରଫରୁ ମୁଁ ପ୍ରଦୀପ ଚନ୍ଦ୍ର ମହାପାତ୍ର ଆପଣଙ୍କଠାରୁ ବିଦାୟ ନେଉଛି. | ||
+ | |} |
Latest revision as of 17:16, 6 April 2017
Time | Narration |
00:25 | Meet The GIMPର ସ୍ପୋକନ୍ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲକୁ ସ୍ୱାଗତ |
00:28 | ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍, ଉତ୍ତର ଜର୍ମାନୀର ରଲ୍ଫ ଷ୍ଟେଇନର୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବ୍ରେମେନ୍ ରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରାଯାଇଛି |
00:33 | ଚାଲନ୍ତୁ, ଆଜିର ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ଆରମ୍ଭ କରିବା |
00:35 | ଏହା ହେଉଛି Curves ବିଷୟରେ |
00:37 | ପ୍ରଥମେ, ଟୂଲ୍ ବକ୍ସରେ ଥିବା Curves ଟୂଲ୍ ଆକ୍ଟିଭେଟ୍ କରି ଇମେଜ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବା |
00:44 | ଆପଣ ଦେଖିପାରୁଥିବେ, Curves Toolରେ ଗୋଟିଏ ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଅଛି, ଆଉ ଏଠାରେ ଏକ ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ସହିତ ଦୁଇଟି ବାର୍ସ ଅଛି |
00:58 | ତା’ପରେ, Curves Toolରେ ସିଲେକ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Preview, Save, Open ଆଦି |
01:06 | କିନ୍ତୁ ଏବେପାଇଁ ଆମେ, Curves Toolର ଗ୍ରେ ସ୍କେଲ୍ ବାର୍ ଉପରେ ଧ୍ୟାନକେନ୍ଦ୍ରିତ କରିବା |
01:11 | ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ବାର୍ ଟି, ମୂଳ ଇମେଜର ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗକୁ ଦେଖାଇଥାଏ |
01:20 | ଆଉ ଏହି ବାର୍ ରେ, ଗାଢ ରଙ୍ଗର କିଛି ଓ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ରଙ୍ଗର କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି ଏବଂ ତାହା ମଧ୍ୟରେ ଗାଢରୁ ହାଲୁକା ହେଉଥିବା ପିକ୍ସେଲ୍ସ |
01:33 | ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ 256 ପ୍ରକାରର କଲର୍ ଟୋନ୍ସ ଅଛି |
01:39 | ଏହି ବାର୍ ର ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ପଏଣ୍ଟ ଶୂନ୍ ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି କଳା ଓ ଶେଷ ବିନ୍ଦୁରେ ଏହା 255 ଅଟେ, ଯାହା ହେଉଛି ଧଳା |
01:49 | ଉଦାହରଣସ୍ୱରୂପ, ଏଠାରେ ଥିବା 184 ହେଉଛି ଗ୍ରେ |
01:53 | ଏହି ଇମେଜରେ ବହୁତ ରଙ୍ଗ ରହିଛି, ଆଉ ମୁଁ Channel ବଦଳାଇ ଏଠାରେ ଆପଣଙ୍କୁ ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗମାନ ଦେଖାଇବି |
02:01 | କଲର୍ ଚାନେଲ୍ ରେ Red ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣ ଇମେଜରେ ରେଡ୍ ଟୋନ୍ସ ଦେଖିପାରିବେ |
02:07 | ସେହିଭଳି ଆପଣ, ସମ୍ୱନ୍ଧିତ ଟୋନ୍ସ ପାଇବା ପାଇଁ Green ଓ Blueକୁ ବଦଳାଇପାରିବେ |
02:14 | ଆଉ ଏହି ଇମେଜରେ, ଏହା ବହୁତ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟଜନକ ନୁହେଁ ଯେ, ଗ୍ରୀନ୍ ଚାନେଲ୍ ହେଉଛି ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଚାନେଲ୍, ଯେଉଁଥିରେ ଅନେକ ଭାଲ୍ୟୁ ରହିଛି |
02:24 | ଏବେ Reset Channel ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ |
02:27 | ପ୍ରତ୍ୟେକ ଟୋନ୍ ଉପରେ ଥିବା ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ର କର୍ଭ ହେଉଛି ପିକ୍ସେଲ୍ ର ଗଣନା, ଯାହାର ଉଜ୍ଜ୍ୱଳତା ଅଛି |
02:38 | ଆଉ ଆମ ପାଖରେ ଏଠାରେ ଏକ କ୍ଷେତ୍ର ଅଛି, ଯେଉଁଠାରେ ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ଓ ବାର୍ ଉପରେ ଥିବା ଏହି ଟର୍ମିନଲ୍ ସହିତ ପିକ୍ସେଲ୍ସର ପ୍ରାୟ ସମାନ ସଂଖ୍ୟା ଅଛି |
02:49 | ଏଠାରେ ଉଚ୍ଚତମ ରଙ୍ଗ ବର୍ଗ ଥିବାର ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ଦେଖାଏ |
02:56 | Curves Tool ସକ୍ରିୟ ଥିବା ସମୟରେ ଆପଣ ଯେତେବେଳେ ଇମେଜକୁ ଯିବେ, ମାଉସ୍ କର୍ସର୍ ଏକ ଛୋଟ ଡ୍ରପର୍ ରେ ବଦଳିଯିବ. ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ରେ ଥିବା ରେଖା ସେହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଘୁଞ୍ଚିଯାଏ |
03:10 | ଆପଣ ଇମେଜ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଇମେଜରେ କେଉଁ ଟୋନ୍ କେଉଁଠାରେ ଅଛି |
03:18 | ଆମେ ଏଠାରେ ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ କଭର୍ କଲେ |
03:22 | ଆଉ ଏହା ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ |
03:26 | ଏଠାରେ ମଧ୍ୟ 256 ବିଭିନ୍ନ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି, ଯେଉଁଗୁଡ଼ିକ ଇମେଜ୍ ଗଠନ କରନ୍ତି |
03:33 | ହୋରିଜୋଣ୍ଟାଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ରହିଛି, ଯାହାକୁ କର୍ଭ ଭିତରେ ରଖାଯାଏ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ରେ ସେହି ଡେଟା ଅଛି, ଯାହାକୁ ବାହାରେ ରଖାଯାଏ |
03:44 | ଗ୍ରାଫ୍ ମଝିରେ ଯାଇଥିବା ଏହି ରେଖା ହେଉଛି Translation Function |
03:53 | ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ ଟ୍ରାନ୍ସଲେଶନ୍ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ଯେତେବେଳେ ବାମପଟେ ଥିବା ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ କୁ ଯାଏ, ମୁଁ ପୁଣିଥରେ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ କୁ ଆସିଯାଏ |
04:04 | ମୁଁ ଯେପରି ଚାହିଁବି ଏହି କର୍ଭକୁ ଟାଣିପାରିବି ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏହାକୁ ତଳକୁ ଟାଣେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ଇମେଜଟି ଗାଢ ହୋଇଗଲା |
04:13 | ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ମିଡ୍ ଗ୍ରେ ରୁ କର୍ଭକୁ ଯାଏ ଓ ତା’ପରେ ବାମକୁ ଯାଏ, ମୁଁ ଗାଢ ଗ୍ରେ କୁ ଆସେ |
04:23 | ଆପଣ ଏଠାରେ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଲୋୱର୍ ବାର୍ ହେଉଛି Curve Toolର ମୂଳ ଇନପୁଟ୍ ଓ ଭର୍ଟିକଲ୍ ବାର୍ ହେଉଛି ଆଉଟପୁଟ୍ |
04:34 | ମୁଁ ଏହି କର୍ଭକୁ ଅନେକ ବିଭିନ୍ନ ମାର୍ଗରେ ବଦଳାଇପାରିବି, ଯାହାର କୌଣସି ସୀମା ନାହିଁ |
04:43 | ଗୋଟିଏ ସୀମା ହେଉଛି ଯେ, ମୁଁ କର୍ଭକୁ ପଛୁଆ ଟାଣିପାରିବି ନାହିଁ, ଆଉ ଯଦି ମୁଁ ସେପରି କରେ, Curves Toolର ପଏଣ୍ଟକୁ ହରାଇଥାଏ |
04:53 | କିନ୍ତୁ, ଯଦି ମୁଁ ଇମେଜରେ କୌଣସି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଦେଖିବାକୁ ଚାହେଁନାହିଁ, ତେବେ ମୁଁ ସମସ୍ତ ପଏଣ୍ଟସ୍ କୁ ତଳକୁ ଟାଣିଆଣିବି, ଆଉ ଇମେଜଟି ପାଖାପାଖି କଳା ହୋଇଯିବ |
05:10 | ଏହି ପଏଣ୍ଟକୁ ଉପରକୁ ଟାଣନ୍ତୁ, ଆଉ ଆପଣ କେତେକ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଜିନିଷ ଏଠାରେ ପାଇବେ |
05:17 | ଅନେକ ବର୍ଷ ପୂର୍ବରୁ ଫେଶନ୍ ରେ ଥିବା ଇମେଜ୍ ପାଇବା ପାଇଁ ଆପଣ Curves Tool ସହିତ ଖେଳିପାରନ୍ତି |
05:28 | Reset ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଆମେ କର୍ଭକୁ ରିଷ୍ଟାର୍ଟ କରି ମୂଳ କର୍ଭ ପାଇପାରିବା |
05:34 | Curves Toolରେ ଆଉ କିଛି ବଟନ୍ସ ଅଛି, ଯେପରି Linear Mode ଓ Logarithmic Mode |
05:42 | Logarithmic Modeରେ, ଛୋଟ ଭାଲ୍ୟୁ ସବୁ ଉପରକୁ ଉଠିଯିବ |
05:49 | Linear Modeରେ, ଏଠାରେ ଥିବା ଏହି ରେଖା ତୁଳନାରେ ଏହି ରେଖାରେ ଦୁଇଗୁଣ ଭାଲ୍ୟୁ ଅଛି |
05:56 | Logarithmic Modeରେ, ଏହି ରେଖା 1, ଏହା 10, ଏହା 100 ଓ ଏହା 1000 ହୋଇପାରେ |
06:06 | ପ୍ରତ୍ୟେକ ପଦାଙ୍କ ଆପଣଙ୍କୁ 10 ଗୁଣ ଅଧିକ ଭାଲ୍ୟୁ ଦିଏ, ଆଉ ଏହା ସହିତ ଆପଣ, Linear Modeରେ ଥିବା ଛୋଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଲୁଚି ରହିଥିବାର ଦେଖିପାରିବେ |
06:17 | ଏହି କୋଣରେ ଆପଣ ଏହାକୁ ଦେଖୁଛନ୍ତି; ଆପଣ କହିପାରିବେ ନାହିଁ ଯେ, ଏଠାରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଅଛି, ଯାହାର ଭାଲ୍ୟୁ ହେଉଛି 250ରୁ ଅଧିକ |
06:27 | କିନ୍ତୁ Logarithmicରେ, ଇମେଜର ପୂର୍ଣ୍ଣ ବର୍ଗ ଉପରେ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ଥିବାର ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ |
06:40 | ତା’ପରେ ଏଠାରେ, Curve Type ନାମକ ଏକ ବଟନ୍ ଅଛି. ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ମୁଁ ଏଠାରେ ଥିବା ଟୂଲ୍ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲି, ଯେଉଁଠାରେ କର୍ଭ, କର୍ଭକୁ ପ୍ରାପ୍ତ କରେ, ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ କର୍ଭର ପ୍ରକାରକୁ ବଦଳାଏ, ମୁଁ ପ୍ରକୃତରେ କର୍ଭକୁ ପେଣ୍ଟ କରିପାରେ ଏବଂ
ପ୍ରକୃତରେ କିଛି ମଜାଦାର ଜିନିଷ ପାଇବା, ଯାହାକୁ ମୁଁ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବ୍ୟବହାର କରିନାହିଁ |
07:12 | ତା’ପରେ ସେଥିରେ Save ଓ Open ଡାୟଲଗ୍ ବଟନ୍ ଅଛି |
07:17 | ଆପଣ ଯେତେବେଳେ କର୍ଭ ବଦଳାଇବା ସମାପ୍ତ କରିବେ, ପରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା ପାଇଁ ତାକୁ ସେଭ୍ କରି ଯେତେବେଳେ ଚାହିଁବେ ମନେପକାଇପାରିବେ |
07:28 | ମୁଁ ଜଣେ ଲୋକକୁ ଜାଣିଛି, ଯିଏ ବହୁତ ବାହାଘର ଶୂଟ୍ କରେ ଓ ତା’ପାଖରେ ବିଶେଷ ବ୍ରାଇଟ୍ ଶଟ୍ କର୍ଭ ଅଛି, ଯାହା ଧଳା ଡ୍ରେସ୍ କୁ ଷ୍ଟ୍ରକଚର୍ ଦେବା ପାଇଁ ଧଳାରେ ଫାଇନ୍ ଟ୍ୟୁନ୍ ଅଟେ |
07:42 | ଏହି ଇମେଜରେ ମୁଁ କିପରି Curves Tool ବ୍ୟବହାର କରିବି? |
07:47 | ଇମେଜର ଗାଢ ଭାଗକୁ ମୁଁ ଆଉ ଟିକିଏ ଗାଢ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି |
07:52 | ମୁଁ, ମିଡ୍ ଟର୍ମ୍ସକୁ ସେହିପରି ରଖିବା ସହ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି |
08:00 | ଆଉ ଏହା କରିବାକୁ, ମୁଁ ଭାବୁଛି, S କର୍ଭ ବ୍ୟବହାର କରିବି |
08:06 | ତଳ ଭାଗରେ କର୍ଭକୁ ଅଳ୍ପ ତଳକୁ କରନ୍ତୁ ଓ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଗାଢ ଭାଗ ଆହୁରି ଗାଢ ହୋଇଯାଉଛି ଏବଂ ମୁଁ ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଯାଇ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଠେଲି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ ଭାଗକୁ ଆହୁରି ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବି |
08:25 | ଅଧିକ ବ୍ରାଇଟନେସ୍ ପାଇଁ ଆପଣ କର୍ଭକୁ ଆଉ ଟିକିଏ ଉପରକୁ ଟାଣି ପାରିବେ |
08:39 | ମୁଁ ଯେତେବେଳେ OK କ୍ଲିକ୍ କରେ, କର୍ଭଗୁଡ଼ିକର ଭାଲ୍ୟୁ ଷ୍ଟୋର୍ ହୋଇଯାଏ |
08:44 | ଆଉ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଏଠାରେ ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାର ପୁନରାବୃତ୍ତି କରେ, ଦେଖନ୍ତୁ, ହିଷ୍ଟୋଗ୍ରାମ୍ ବଦଳିଗଲା |
08:52 | ଏଠାରେ କୌଣସି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ସହିତ ମଝିରେ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ନାହିଁ ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ Logarithmic Mode ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରେ, ସେଠାରେ ମଧ୍ୟ ଆପଣ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ପାଇଁ କୌଣସି ଭାଲ୍ୟୁ ଦେଖିବାକୁ ପାଇବେନାହିଁ |
09:04 | ପ୍ରତ୍ୟେକଥର ଯେତେବେଳେ ଆପଣ Curve Tool ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି, ଇମେଜରେ କିଛି ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାନ୍ତି |
09:12 | ତେଣୁ, ବିପରୀତ କରି, ଯେପରି ଏଠାରେ କର୍ଭକୁ ଉପରକୁ ଟାଣି ଓ ଏଠାରେ ତଳକୁ ଟାଣି, କର୍ଭ କାର୍ଯ୍ୟକୁ Undo କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ ନାହିଁ |
09:24 | OK କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଆଉ ଏବେ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଯେ, ଏହା ବହୁତ ବହୁତ ଖରାପ ହୋଇଯାଏ ଓ ଶେଷରେ ଆପଣଙ୍କୁ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ସହିତ ଏକ ଇମେଜ୍ ମିଳେ |
09:38 | ତେଣୁ, କେବଳ ଗୋଟିଏ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ପାଇଁ Curves Toolକୁ ଯତ୍ନର ସହ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ. ଅନ୍ୟଥା ଆପଣ, ଇମେଜରୁ ପିକ୍ସେଲ୍ସ ହରାଇବେ ଓ କଲର୍ ବେଣ୍ଡିଙ୍ଗ୍ ଥିବା ଏକ ଇମେଜ୍ ପାଇବେ |
09:56 | ଏହି ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ପାଇଁ ଏତିକି |
10:01 | ଆଉ, ଆଗାମୀ ଟ୍ୟୁଟୋରିଆଲ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ସହ ଦେଖା ହେବ ବୋଲି ମୁଁ ଆଶା କରୁଛି |
10:08 | ଯଦି ଆପଣ କୌଣସି ମତାମତ ପଠାଇବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ ଦୟାକରି info@meetthegimp.orgକୁ ଲେଖନ୍ତୁ, ଆଉ ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଶୁଣିବାକୁ ଚାହୁଁଛି; ତେଣୁ ମୋ ବ୍ଲଗ୍ ରେ ଆପଣଙ୍କ ମତାମତ ଛାଡ଼ନ୍ତୁ |
10:23 | ଆଇଆଇଟି ବମ୍ୱେ ତରଫରୁ ମୁଁ ପ୍ରଦୀପ ଚନ୍ଦ୍ର ମହାପାତ୍ର ଆପଣଙ୍କଠାରୁ ବିଦାୟ ନେଉଛି. |