Difference between revisions of "Blender/C2/Types-of-Windows-Properties-Part-4/Nepali"
From Script | Spoken-Tutorial
(Created page with '{| border=1 || '''Visual Cue''' || '''Narration''' |- | 00.04 |ब्लेंडर ट्युटोरीअलको शृंखलामा स्वागत छ |- | 00.…') |
|||
Line 3: | Line 3: | ||
|| '''Narration''' | || '''Narration''' | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:04 |
|ब्लेंडर ट्युटोरीअलको शृंखलामा स्वागत छ | |ब्लेंडर ट्युटोरीअलको शृंखलामा स्वागत छ | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:07 |
|यो ट्युटोरीअल ब्लेंडर २.५९को विन्डोको विशेषताको बारेमा रहेको छ | |यो ट्युटोरीअल ब्लेंडर २.५९को विन्डोको विशेषताको बारेमा रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:15 |
|यो स्क्रिप्टमा मन्दिरा थापाको योगदान रहेको छ | |यो स्क्रिप्टमा मन्दिरा थापाको योगदान रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:28 |
|यो ट्युटोरीअल हेरेपछि तपाई प्रोपर्टीज विन्डो के हो जान्नुहुनेछ; | |यो ट्युटोरीअल हेरेपछि तपाई प्रोपर्टीज विन्डो के हो जान्नुहुनेछ; | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:33 |
|प्रोपर्टीज विन्डोको ''' Material panel''' के हो? | |प्रोपर्टीज विन्डोको ''' Material panel''' के हो? | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:37 |
| प्रोपर्टीज विन्डोको ''' Material panel'''को बिभिन्न सेटिंग के हुन्? | | प्रोपर्टीज विन्डोको ''' Material panel'''को बिभिन्न सेटिंग के हुन्? | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:44 |
|म यो मान्दछु कि तपाइलाई ब्लेंडर मा काम गर्ने आधारभूत ज्ञान छ | |म यो मान्दछु कि तपाइलाई ब्लेंडर मा काम गर्ने आधारभूत ज्ञान छ | ||
|- | |- | ||
− | | 00 | + | | 00:49 |
|यदि छैन भने कृपया हाम्रो पहिलेको - Basic Description of the Blender Interface ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | |यदि छैन भने कृपया हाम्रो पहिलेको - Basic Description of the Blender Interface ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | ||
|- | |- | ||
− | |00 | + | |00:57 |
|प्रोपर्टीज विन्डो हाम्रो स्क्रिनको दायाँ पट्टि रहेको छ | |प्रोपर्टीज विन्डो हाम्रो स्क्रिनको दायाँ पट्टि रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:03 |
| हामीले प्रोपर्टीज विन्डोको पहिलो प्यानलहरू र तिनीहरुका सेटिंग पहिलेको ट्युटोरीअलमा हेरिसकेका छौं | | हामीले प्रोपर्टीज विन्डोको पहिलो प्यानलहरू र तिनीहरुका सेटिंग पहिलेको ट्युटोरीअलमा हेरिसकेका छौं | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:10 |
|अब, प्रोपर्टीज विन्डोको अर्को प्यानल हेरौं | |अब, प्रोपर्टीज विन्डोको अर्को प्यानल हेरौं | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:14 |
| पहिले, हामीले प्रोपर्टीज विन्डोलाई राम्ररी देख्न र बुझ्न ठुलो पार्नुपर्छ | | पहिले, हामीले प्रोपर्टीज विन्डोलाई राम्ररी देख्न र बुझ्न ठुलो पार्नुपर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:20 |
| प्रोपर्टीज विन्डोको बायाँ किनारमा लेफ्ट क्लिक गरि थिची राखी बायाँ तिर तान्नुहोस | | प्रोपर्टीज विन्डोको बायाँ किनारमा लेफ्ट क्लिक गरि थिची राखी बायाँ तिर तान्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:28 |
| अब, हामी प्रोपर्टीज विन्डोको विकल्पहरु अझ स्पष्टसँग देख्न सक्छौं | | अब, हामी प्रोपर्टीज विन्डोको विकल्पहरु अझ स्पष्टसँग देख्न सक्छौं | ||
|- | |- | ||
− | |01 | + | |01:33 |
| ब्लेंडर विन्डो कसरि ठुलो/सानो पार्ने जान्न हाम्रो - How to Change Window Types in Blender ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | | ब्लेंडर विन्डो कसरि ठुलो/सानो पार्ने जान्न हाम्रो - How to Change Window Types in Blender ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:43 |
| प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिमा जानुहोस | | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिमा जानुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:51 |
| प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको '''sphere''' आइकनमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको '''sphere''' आइकनमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 01 | + | | 01:58 |
|यो ''' Material panel'''हो, यहाँ हामी चालु बस्तुको लागि सामग्री थप्न सक्छौं | |यो ''' Material panel'''हो, यहाँ हामी चालु बस्तुको लागि सामग्री थप्न सक्छौं | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:05 |
|डिफल्टमा, सामग्री क्युबमा थपिन्छ | |डिफल्टमा, सामग्री क्युबमा थपिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:10 |
|यो सामग्री ''' निलो''' रंगमा रंगिन म्याटरियल स्लटको हिस्सा हो | |यो सामग्री ''' निलो''' रंगमा रंगिन म्याटरियल स्लटको हिस्सा हो | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:15 |
|म्याटरियल स्लट थप्न, म्याटरियल प्यानलको माथिल्लो दायाँ कुनाको '''प्लस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | |म्याटरियल स्लट थप्न, म्याटरियल प्यानलको माथिल्लो दायाँ कुनाको '''प्लस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:24 |
| एउटा म्याटरियल थप्न,''' new'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, डिफल्टमा सबै बस्तुहरु आधारभूत सेटिंग सहित थपिन्छन | | एउटा म्याटरियल थप्न,''' new'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, डिफल्टमा सबै बस्तुहरु आधारभूत सेटिंग सहित थपिन्छन | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:34 |
|नयाँ म्याटरियल स्लट मेट्न प्लस चिन्ह मुनिको '''माइनस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | |नयाँ म्याटरियल स्लट मेट्न प्लस चिन्ह मुनिको '''माइनस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:41 |
|हामी हाम्रो मूल सामग्री मा फर्किएका छौं | |हामी हाम्रो मूल सामग्री मा फर्किएका छौं | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:46 |
| म्याटरियल स्लट बक्स र प्रिभ्यु विन्डोको बिचको आईडी बारमा'''Material'''लाई लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | | म्याटरियल स्लट बक्स र प्रिभ्यु विन्डोको बिचको आईडी बारमा'''Material'''लाई लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 02 | + | | 02:55 |
|किबोर्डबाट '''White''' टाइप गर्नुहोस र '''enter''' कि थिच्नुहोस | |किबोर्डबाट '''White''' टाइप गर्नुहोस र '''enter''' कि थिच्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:01 |
| म्याटरियल र म्याटरियल स्लट दुबै सेतोमा परिवर्तन हुन्छन | | म्याटरियल र म्याटरियल स्लट दुबै सेतोमा परिवर्तन हुन्छन | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:06 |
|हामी नयाँ सामग्रीको स्लट नथपी पनि नयाँ सामग्री थप्न सक्छौं | |हामी नयाँ सामग्रीको स्लट नथपी पनि नयाँ सामग्री थप्न सक्छौं | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:12 |
| म्याटरियल आइडी को नाम बारको दायाँ रहेको '''प्लस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | | म्याटरियल आइडी को नाम बारको दायाँ रहेको '''प्लस चिन्ह'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | |03 | + | |03:18 |
| सामग्रीको स्लटमा नयाँ बस्तु थपिएको छ, यसलाई फेरी '''red'''नाम दिउ, तपाइले अनुमान गर्नुभयो | | सामग्रीको स्लटमा नयाँ बस्तु थपिएको छ, यसलाई फेरी '''red'''नाम दिउ, तपाइले अनुमान गर्नुभयो | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:27 |
|हामी यो सामग्रीको रंग सेतोबाट रातोमा बदल्दैछौं | |हामी यो सामग्रीको रंग सेतोबाट रातोमा बदल्दैछौं | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:31 |
|तर पहिले म्याटरियल आईडी नाम बार मुनिको बटन हरुको पंक्तिमा हेर्नुहोस | |तर पहिले म्याटरियल आईडी नाम बार मुनिको बटन हरुको पंक्तिमा हेर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:37 |
| '''Surface''' ले चालु बस्तुको सामग्री यसको क्षेत्र मानी रेंडर गर्छ | | '''Surface''' ले चालु बस्तुको सामग्री यसको क्षेत्र मानी रेंडर गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | |03 | + | |03:44 |
|यो ब्लेंडरको डिफल्ट रेंडर सामग्री हो | |यो ब्लेंडरको डिफल्ट रेंडर सामग्री हो | ||
|- | |- | ||
− | |03 | + | |03:48 |
| '''Wire''' ले बस्तुलाई तारको संजाल जस्तो गरि रेंडर गर्छ जसमा अब्जेक्ट पोलिगनको धारमात्र देखिन्छ | | '''Wire''' ले बस्तुलाई तारको संजाल जस्तो गरि रेंडर गर्छ जसमा अब्जेक्ट पोलिगनको धारमात्र देखिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 03 | + | | 03:55 |
|यो मोडेलिंग र रेंडरिंगको समय बचाउने उपयोगी साधन हो | |यो मोडेलिंग र रेंडरिंगको समय बचाउने उपयोगी साधन हो | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:00 |
|हामी तार सहितको संजाल, धार र पोलिगनको बारेमा पछिको ब्लेंडर ट्युटोरीअलमा बिस्तृत रुपमा हेर्नेछौं | |हामी तार सहितको संजाल, धार र पोलिगनको बारेमा पछिको ब्लेंडर ट्युटोरीअलमा बिस्तृत रुपमा हेर्नेछौं | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:09 |
|''' Volume''' ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको पुरै परिमाण मानी रेंडर गर्छ | |''' Volume''' ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको पुरै परिमाण मानी रेंडर गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:15 |
|सामग्रीको सेटिंग सर्फेस र वायेर भन्दा फरक छ | |सामग्रीको सेटिंग सर्फेस र वायेर भन्दा फरक छ | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:20 |
|हामी तिनीहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको भोलुम म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं | |हामी तिनीहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको भोलुम म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:26 |
| '''Halo''' ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको ह्यालो पार्टीकल को रुपमा रेंडर गर्छ | | '''Halo''' ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको ह्यालो पार्टीकल को रुपमा रेंडर गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:32 |
|फेरी, सामग्रीको सेटिंग बदलिएको छ | |फेरी, सामग्रीको सेटिंग बदलिएको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:36 |
| हामी ति सेटिंगहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको ह्यालो म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं | | हामी ति सेटिंगहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको ह्यालो म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:42 |
|याद गर्नुहोस कि यो कुनै बिकल्प पनि 3D भ्युमा देखिदैन | |याद गर्नुहोस कि यो कुनै बिकल्प पनि 3D भ्युमा देखिदैन | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:47 |
|किनकि तिनीहरु रेंडर डिस्प्ले मा मात्र देखिन्छ | |किनकि तिनीहरु रेंडर डिस्प्ले मा मात्र देखिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 04 | + | | 04:52 |
|रेंडर डिस्प्ले को बारेमा जान्न- Types of windows Properties part 1 ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | |रेंडर डिस्प्ले को बारेमा जान्न- Types of windows Properties part 1 ट्युटोरीअल हेर्नुहोला | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:02 |
| '''Surface'''म फर्कनुहोस, हामी सर्फेस सामग्रीको लागि सेटिंग देख्ने छौं | | '''Surface'''म फर्कनुहोस, हामी सर्फेस सामग्रीको लागि सेटिंग देख्ने छौं | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:05 |
|तल रेंडर प्यानलको प्रिभ्यु देखाउने प्रिभ्यु विन्डो रहेको छ | |तल रेंडर प्यानलको प्रिभ्यु देखाउने प्रिभ्यु विन्डो रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:17 |
|दायाँ तिर भिन्न प्रिभ्यु बिकल्प को लागि एउटा '''बटनहरुको कोलोम''' रहेको छ | |दायाँ तिर भिन्न प्रिभ्यु बिकल्प को लागि एउटा '''बटनहरुको कोलोम''' रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:22 |
| '''Plane''' | | '''Plane''' | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:24 |
| '''Sphere''' | | '''Sphere''' | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:26 |
|''' Cube''' | |''' Cube''' | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:29 |
| '''Monkey''' | | '''Monkey''' | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:32 |
|''' Hair''' | |''' Hair''' | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:34 |
| र ''' Sky''', अब, हाम्रो सामग्रीको रंग सेतो बाट रातोमा बदलौं | | र ''' Sky''', अब, हाम्रो सामग्रीको रंग सेतो बाट रातोमा बदलौं | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:42 |
| '''Diffuse'''मा जानुहोस,डीफयुज मुनिको ''' सेतो बार''' मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | | '''Diffuse'''मा जानुहोस,डीफयुज मुनिको ''' सेतो बार''' मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:49 |
|एउटा मेनु देखापर्छ, हामी मेनुबाट हामीले चाहेको रंग छान्न सक्छौं, म रातो छान्दैछु | |एउटा मेनु देखापर्छ, हामी मेनुबाट हामीले चाहेको रंग छान्न सक्छौं, म रातो छान्दैछु | ||
|- | |- | ||
− | | 05 | + | | 05:59 |
|रंगको बर्गको केन्द्रबिन्दुमा रहेको सेतो डटलाई लेफ्ट क्लिक गरि थिची राख्नुहोस | |रंगको बर्गको केन्द्रबिन्दुमा रहेको सेतो डटलाई लेफ्ट क्लिक गरि थिची राख्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:05 |
|तपाइको माउलाई बर्गको रातो क्षेत्र तिर सार्नुहोस | |तपाइको माउलाई बर्गको रातो क्षेत्र तिर सार्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:11 |
|3D भ्यू र म्याटरियल प्यानलको प्रिभ्यु विन्डोमा क्युबको रंग सेतो बाट रातोमा बदलिन्छ | |3D भ्यू र म्याटरियल प्यानलको प्रिभ्यु विन्डोमा क्युबको रंग सेतो बाट रातोमा बदलिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:22 |
|अर्को तरिका - डीफयुज बार मुनिको रातो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | |अर्को तरिका - डीफयुज बार मुनिको रातो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:28 |
|तपाईले रंगको बर्ग मुनि तिन नाम ''' R G र B''' सहितको बार देख्नुभयो? | |तपाईले रंगको बर्ग मुनि तिन नाम ''' R G र B''' सहितको बार देख्नुभयो? | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:35 |
|''' R'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''1''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस | |''' R'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''1''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:43 |
|'''G'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''0''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस | |'''G'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''0''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 06 | + | | 06:52 |
| '''B'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''0''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस, अब, रंग पुरै रातो भयो | | '''B'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''0''' टाइप गरि '''enter''' कि थिच्नुहोस, अब, रंग पुरै रातो भयो | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:05 |
|यसैगरी, '''specular'''को मुनिको सेतो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, '''colour menu''' बाट कुनै पनि रंग छान्नुहोस् | |यसैगरी, '''specular'''को मुनिको सेतो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, '''colour menu''' बाट कुनै पनि रंग छान्नुहोस् | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:14 |
|म हरियो छान्दैछु | |म हरियो छान्दैछु | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:17 |
|अब हेर्नुहोस, क्युबको रंग सेतोबाट हरियोमा बदलिएको छ | |अब हेर्नुहोस, क्युबको रंग सेतोबाट हरियोमा बदलिएको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:22 |
|यदि मैले सेतो सामग्री फेरी प्रयोग गर्न चाहे भने के हुन्छ? म कसरि यसलाई फेरी प्रयोग गर्न सक्छु? | |यदि मैले सेतो सामग्री फेरी प्रयोग गर्न चाहे भने के हुन्छ? म कसरि यसलाई फेरी प्रयोग गर्न सक्छु? | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:29 |
|''' Material ID name bar'''मा जानुहोस, यहाँ नाम बारको बायाँ पट्टि अर्को आइकन छ | |''' Material ID name bar'''मा जानुहोस, यहाँ नाम बारको बायाँ पट्टि अर्को आइकन छ | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:37 |
| '''sphere icon'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो ''' Material menu''' हो | | '''sphere icon'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो ''' Material menu''' हो | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:43 |
|दृश्यमा प्रयोग गरिएको सबै सामग्री यहाँ सुचिकृत छन,अहिले दुई सामग्री देखाईएका छन - '''Red र White''' | |दृश्यमा प्रयोग गरिएको सबै सामग्री यहाँ सुचिकृत छन,अहिले दुई सामग्री देखाईएका छन - '''Red र White''' | ||
|- | |- | ||
− | | 07 | + | | 07:53 |
| '''White'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, फेरी एकचोटी, क्युब रातोबाट सेतोमा बदलिएको छ | | '''White'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, फेरी एकचोटी, क्युब रातोबाट सेतोमा बदलिएको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:00 |
| '''डिफ्युज''' र '''स्पेकुलर'''को मुनि इन्टेनसिटि बारहरु रहेका छन | | '''डिफ्युज''' र '''स्पेकुलर'''को मुनि इन्टेनसिटि बारहरु रहेका छन | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:05 |
|डिफल्टमा डीफयुजको इन्टेनसिटि ''' 0.8''' हुन्छ भने स्पेकुलरको '''0.5''' हुन्छ | |डिफल्टमा डीफयुजको इन्टेनसिटि ''' 0.8''' हुन्छ भने स्पेकुलरको '''0.5''' हुन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:15 |
| तिनीहरु तपाइले आफुले चाहेको सामग्रीको प्रारुप अनुसार फेर्न सकिन्छ | | तिनीहरु तपाइले आफुले चाहेको सामग्रीको प्रारुप अनुसार फेर्न सकिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:21 |
| Matt फिनिश को मतलब डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि कम हुन्छ | | Matt फिनिश को मतलब डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि कम हुन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:27 |
|उदाहरणको लागि, एउटा प्राकृतिक काठको सामग्रीमा म्याट फिनिश हुन्छ | |उदाहरणको लागि, एउटा प्राकृतिक काठको सामग्रीमा म्याट फिनिश हुन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:33 |
| Glossy फिनिशमा डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि धेरै हुन्छ | | Glossy फिनिशमा डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि धेरै हुन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:39 |
|उदाहरणको लागि, कार रंगाउने सामग्रीमा ग्लसी फिनिश हुन्छ | |उदाहरणको लागि, कार रंगाउने सामग्रीमा ग्लसी फिनिश हुन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:46 |
|''' Lambert''' ब्लेंडरमा डिफ्युजको डिफल्ट सेडर हो | |''' Lambert''' ब्लेंडरमा डिफ्युजको डिफल्ट सेडर हो | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:52 |
| '''Lambert'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो डिफ्युज सेडर मेनु हो | | '''Lambert'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो डिफ्युज सेडर मेनु हो | ||
|- | |- | ||
− | | 08 | + | | 08:57 |
|यहाँ हामी सेडर छान्न सक्छौं जस्तै '''Fresnel, Minnaert, Toon, Oren-Nayar र Lambert''' | |यहाँ हामी सेडर छान्न सक्छौं जस्तै '''Fresnel, Minnaert, Toon, Oren-Nayar र Lambert''' | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:08 |
|इन्टेनसिटि जस्तै सेडर पनि सामग्री अनुसार फरक हुन्छ, उदाहरणको लागि,एउटा सिसाको सामग्रीले Fresnel सेडर प्रयोग गर्छ | |इन्टेनसिटि जस्तै सेडर पनि सामग्री अनुसार फरक हुन्छ, उदाहरणको लागि,एउटा सिसाको सामग्रीले Fresnel सेडर प्रयोग गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:19 |
|यसैगरि, '''Cooktorr''' ब्लेंडरमा स्पेकुलर को लागि डिफल्ट सेडर हो | |यसैगरि, '''Cooktorr''' ब्लेंडरमा स्पेकुलर को लागि डिफल्ट सेडर हो | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:25 |
| ''' Cooktorr'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो ''' स्पेकुलर सेडर मेनु'''हो | | ''' Cooktorr'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो ''' स्पेकुलर सेडर मेनु'''हो | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:32 |
|'''Blinn र phong''' , सबैभन्दा बढी ९०% सामग्रीमा प्रयोग हुने स्पेकुलर सेडर हो | |'''Blinn र phong''' , सबैभन्दा बढी ९०% सामग्रीमा प्रयोग हुने स्पेकुलर सेडर हो | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:40 |
| '''Hardness''' ले बस्तुको चमक कसरी छरिएको छ भनि दिन्छ | | '''Hardness''' ले बस्तुको चमक कसरी छरिएको छ भनि दिन्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:48 |
| '''Hardness 50'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''100''' टाइप गरि '''enter''' थिच्नुहोस | | '''Hardness 50'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''100''' टाइप गरि '''enter''' थिच्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 09 | + | | 09:57 |
|प्रिभ्यु गोलार्धमा स्पेकुलर क्षेत्र एउटा सानो बर्गमा घट्छ | |प्रिभ्यु गोलार्धमा स्पेकुलर क्षेत्र एउटा सानो बर्गमा घट्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:04 |
|फेरी Hardness '''100'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''10''' टाइप गरि '''enter''' थिच्नुहोस | |फेरी Hardness '''100'''मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट '''10''' टाइप गरि '''enter''' थिच्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:13 |
|अब, स्पेकुलर क्षेत्र ठुलो बन्छ र सबै प्रिभ्युस्फेर भरि देखापर्छ | |अब, स्पेकुलर क्षेत्र ठुलो बन्छ र सबै प्रिभ्युस्फेर भरि देखापर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:20 |
|ल, यो म्याटरियल प्यानलको आधारभूत सेटिंग रहेको छ | |ल, यो म्याटरियल प्यानलको आधारभूत सेटिंग रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:25 |
|बाकी सेटिंगहरु पछिको ट्युटोरीअलमा चर्चा गरिनेछ | |बाकी सेटिंगहरु पछिको ट्युटोरीअलमा चर्चा गरिनेछ | ||
|- | |- | ||
− | |10 | + | |10:29 |
|अब तपाई एउटा नयाँ फायल बनाउनुहोस; | |अब तपाई एउटा नयाँ फायल बनाउनुहोस; | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:33 |
| क्युबमा नयाँ सामग्री थप्नुहोस र यसको रंग बदलेर, ब्लु नाम दिनुहोस | | क्युबमा नयाँ सामग्री थप्नुहोस र यसको रंग बदलेर, ब्लु नाम दिनुहोस | ||
− | + | |- | |
− | |10 | + | |10:39 |
| यो ट्युटोरीअल प्रोजेकट ओस्कार ले बनाएको हो र यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी को सहयोग रहेको छ | | यो ट्युटोरीअल प्रोजेकट ओस्कार ले बनाएको हो र यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी को सहयोग रहेको छ | ||
|- | |- | ||
− | | 10 | + | | 10:48 |
| यस सम्बन्धि थप जानकारीको तलका लिंकहरुमा उपलब्ध छन | | यस सम्बन्धि थप जानकारीको तलका लिंकहरुमा उपलब्ध छन | ||
''' oscar.iitb.ac.in''' र '''spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro''' | ''' oscar.iitb.ac.in''' र '''spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro''' | ||
|- | |- | ||
− | | 11 | + | | 11:08 |
| स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट | | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 11:11 |
| स्पोकन ट्युटोरीअल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ | | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 11 | + | | 11:14 |
| अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ | | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ | ||
|- | |- | ||
− | | 11 | + | | 11:19 |
| बिस्तृत जानकारीको, कृपया हामीलाई contact@spoken-tutorial.orgमा सम्पर्क गर्नुहोस | | बिस्तृत जानकारीको, कृपया हामीलाई contact@spoken-tutorial.orgमा सम्पर्क गर्नुहोस | ||
|- | |- | ||
− | | 11 | + | | 11:25 |
| सहभागिताको लागि धन्यबाद | | सहभागिताको लागि धन्यबाद | ||
|- | |- | ||
− | | 11 | + | | 11:27 |
| र कारखाना नेपालबाट म मन्दिरा थापा बिदा हुदैछु, नमस्कार! | | र कारखाना नेपालबाट म मन्दिरा थापा बिदा हुदैछु, नमस्कार! | ||
|} | |} |
Revision as of 11:31, 20 June 2014
Visual Cue | Narration |
00:04 | ब्लेंडर ट्युटोरीअलको शृंखलामा स्वागत छ |
00:07 | यो ट्युटोरीअल ब्लेंडर २.५९को विन्डोको विशेषताको बारेमा रहेको छ |
00:15 | यो स्क्रिप्टमा मन्दिरा थापाको योगदान रहेको छ |
00:28 | यो ट्युटोरीअल हेरेपछि तपाई प्रोपर्टीज विन्डो के हो जान्नुहुनेछ; |
00:33 | प्रोपर्टीज विन्डोको Material panel के हो? |
00:37 | प्रोपर्टीज विन्डोको Material panelको बिभिन्न सेटिंग के हुन्? |
00:44 | म यो मान्दछु कि तपाइलाई ब्लेंडर मा काम गर्ने आधारभूत ज्ञान छ |
00:49 | यदि छैन भने कृपया हाम्रो पहिलेको - Basic Description of the Blender Interface ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
00:57 | प्रोपर्टीज विन्डो हाम्रो स्क्रिनको दायाँ पट्टि रहेको छ |
01:03 | हामीले प्रोपर्टीज विन्डोको पहिलो प्यानलहरू र तिनीहरुका सेटिंग पहिलेको ट्युटोरीअलमा हेरिसकेका छौं |
01:10 | अब, प्रोपर्टीज विन्डोको अर्को प्यानल हेरौं |
01:14 | पहिले, हामीले प्रोपर्टीज विन्डोलाई राम्ररी देख्न र बुझ्न ठुलो पार्नुपर्छ |
01:20 | प्रोपर्टीज विन्डोको बायाँ किनारमा लेफ्ट क्लिक गरि थिची राखी बायाँ तिर तान्नुहोस |
01:28 | अब, हामी प्रोपर्टीज विन्डोको विकल्पहरु अझ स्पष्टसँग देख्न सक्छौं |
01:33 | ब्लेंडर विन्डो कसरि ठुलो/सानो पार्ने जान्न हाम्रो - How to Change Window Types in Blender ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
01:43 | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिमा जानुहोस |
01:51 | प्रोपर्टीज विन्डोको माथिको पंक्तिको sphere आइकनमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
01:58 | यो Material panelहो, यहाँ हामी चालु बस्तुको लागि सामग्री थप्न सक्छौं |
02:05 | डिफल्टमा, सामग्री क्युबमा थपिन्छ |
02:10 | यो सामग्री निलो रंगमा रंगिन म्याटरियल स्लटको हिस्सा हो |
02:15 | म्याटरियल स्लट थप्न, म्याटरियल प्यानलको माथिल्लो दायाँ कुनाको प्लस चिन्हमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
02:24 | एउटा म्याटरियल थप्न, newमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, डिफल्टमा सबै बस्तुहरु आधारभूत सेटिंग सहित थपिन्छन |
02:34 | नयाँ म्याटरियल स्लट मेट्न प्लस चिन्ह मुनिको माइनस चिन्हमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
02:41 | हामी हाम्रो मूल सामग्री मा फर्किएका छौं |
02:46 | म्याटरियल स्लट बक्स र प्रिभ्यु विन्डोको बिचको आईडी बारमाMaterialलाई लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
02:55 | किबोर्डबाट White टाइप गर्नुहोस र enter कि थिच्नुहोस |
03:01 | म्याटरियल र म्याटरियल स्लट दुबै सेतोमा परिवर्तन हुन्छन |
03:06 | हामी नयाँ सामग्रीको स्लट नथपी पनि नयाँ सामग्री थप्न सक्छौं |
03:12 | म्याटरियल आइडी को नाम बारको दायाँ रहेको प्लस चिन्हमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
03:18 | सामग्रीको स्लटमा नयाँ बस्तु थपिएको छ, यसलाई फेरी redनाम दिउ, तपाइले अनुमान गर्नुभयो |
03:27 | हामी यो सामग्रीको रंग सेतोबाट रातोमा बदल्दैछौं |
03:31 | तर पहिले म्याटरियल आईडी नाम बार मुनिको बटन हरुको पंक्तिमा हेर्नुहोस |
03:37 | Surface ले चालु बस्तुको सामग्री यसको क्षेत्र मानी रेंडर गर्छ |
03:44 | यो ब्लेंडरको डिफल्ट रेंडर सामग्री हो |
03:48 | Wire ले बस्तुलाई तारको संजाल जस्तो गरि रेंडर गर्छ जसमा अब्जेक्ट पोलिगनको धारमात्र देखिन्छ |
03:55 | यो मोडेलिंग र रेंडरिंगको समय बचाउने उपयोगी साधन हो |
04:00 | हामी तार सहितको संजाल, धार र पोलिगनको बारेमा पछिको ब्लेंडर ट्युटोरीअलमा बिस्तृत रुपमा हेर्नेछौं |
04:09 | Volume ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको पुरै परिमाण मानी रेंडर गर्छ |
04:15 | सामग्रीको सेटिंग सर्फेस र वायेर भन्दा फरक छ |
04:20 | हामी तिनीहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको भोलुम म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं |
04:26 | Halo ले सामग्रीलाई चालु बस्तुको ह्यालो पार्टीकल को रुपमा रेंडर गर्छ |
04:32 | फेरी, सामग्रीको सेटिंग बदलिएको छ |
04:36 | हामी ति सेटिंगहरुको बारेमा बिस्तृत रुपमा पछिको ह्यालो म्याटरियल ट्युटोरीअलमा हेर्नेछौं |
04:42 | याद गर्नुहोस कि यो कुनै बिकल्प पनि 3D भ्युमा देखिदैन |
04:47 | किनकि तिनीहरु रेंडर डिस्प्ले मा मात्र देखिन्छ |
04:52 | रेंडर डिस्प्ले को बारेमा जान्न- Types of windows Properties part 1 ट्युटोरीअल हेर्नुहोला |
05:02 | Surfaceम फर्कनुहोस, हामी सर्फेस सामग्रीको लागि सेटिंग देख्ने छौं |
05:05 | तल रेंडर प्यानलको प्रिभ्यु देखाउने प्रिभ्यु विन्डो रहेको छ |
05:17 | दायाँ तिर भिन्न प्रिभ्यु बिकल्प को लागि एउटा बटनहरुको कोलोम रहेको छ |
05:22 | Plane |
05:24 | Sphere |
05:26 | Cube |
05:29 | Monkey |
05:32 | Hair |
05:34 | र Sky, अब, हाम्रो सामग्रीको रंग सेतो बाट रातोमा बदलौं |
05:42 | Diffuseमा जानुहोस,डीफयुज मुनिको सेतो बार मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
05:49 | एउटा मेनु देखापर्छ, हामी मेनुबाट हामीले चाहेको रंग छान्न सक्छौं, म रातो छान्दैछु |
05:59 | रंगको बर्गको केन्द्रबिन्दुमा रहेको सेतो डटलाई लेफ्ट क्लिक गरि थिची राख्नुहोस |
06:05 | तपाइको माउलाई बर्गको रातो क्षेत्र तिर सार्नुहोस |
06:11 | 3D भ्यू र म्याटरियल प्यानलको प्रिभ्यु विन्डोमा क्युबको रंग सेतो बाट रातोमा बदलिन्छ |
06:22 | अर्को तरिका - डीफयुज बार मुनिको रातो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस |
06:28 | तपाईले रंगको बर्ग मुनि तिन नाम R G र B सहितको बार देख्नुभयो? |
06:35 | Rमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 1 टाइप गरि enter कि थिच्नुहोस |
06:43 | Gमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 0 टाइप गरि enter कि थिच्नुहोस |
06:52 | Bमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 0 टाइप गरि enter कि थिच्नुहोस, अब, रंग पुरै रातो भयो |
07:05 | यसैगरी, specularको मुनिको सेतो बारमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, colour menu बाट कुनै पनि रंग छान्नुहोस् |
07:14 | म हरियो छान्दैछु |
07:17 | अब हेर्नुहोस, क्युबको रंग सेतोबाट हरियोमा बदलिएको छ |
07:22 | यदि मैले सेतो सामग्री फेरी प्रयोग गर्न चाहे भने के हुन्छ? म कसरि यसलाई फेरी प्रयोग गर्न सक्छु? |
07:29 | Material ID name barमा जानुहोस, यहाँ नाम बारको बायाँ पट्टि अर्को आइकन छ |
07:37 | sphere iconमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो Material menu हो |
07:43 | दृश्यमा प्रयोग गरिएको सबै सामग्री यहाँ सुचिकृत छन,अहिले दुई सामग्री देखाईएका छन - Red र White |
07:53 | Whiteमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, फेरी एकचोटी, क्युब रातोबाट सेतोमा बदलिएको छ |
08:00 | डिफ्युज र स्पेकुलरको मुनि इन्टेनसिटि बारहरु रहेका छन |
08:05 | डिफल्टमा डीफयुजको इन्टेनसिटि 0.8 हुन्छ भने स्पेकुलरको 0.5 हुन्छ |
08:15 | तिनीहरु तपाइले आफुले चाहेको सामग्रीको प्रारुप अनुसार फेर्न सकिन्छ |
08:21 | Matt फिनिश को मतलब डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि कम हुन्छ |
08:27 | उदाहरणको लागि, एउटा प्राकृतिक काठको सामग्रीमा म्याट फिनिश हुन्छ |
08:33 | Glossy फिनिशमा डीफयुज र स्पेकुलर दुबैको इन्टेनसिटि धेरै हुन्छ |
08:39 | उदाहरणको लागि, कार रंगाउने सामग्रीमा ग्लसी फिनिश हुन्छ |
08:46 | Lambert ब्लेंडरमा डिफ्युजको डिफल्ट सेडर हो |
08:52 | Lambertमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो डिफ्युज सेडर मेनु हो |
08:57 | यहाँ हामी सेडर छान्न सक्छौं जस्तै Fresnel, Minnaert, Toon, Oren-Nayar र Lambert |
09:08 | इन्टेनसिटि जस्तै सेडर पनि सामग्री अनुसार फरक हुन्छ, उदाहरणको लागि,एउटा सिसाको सामग्रीले Fresnel सेडर प्रयोग गर्छ |
09:19 | यसैगरि, Cooktorr ब्लेंडरमा स्पेकुलर को लागि डिफल्ट सेडर हो |
09:25 | Cooktorrमा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, यो स्पेकुलर सेडर मेनुहो |
09:32 | Blinn र phong , सबैभन्दा बढी ९०% सामग्रीमा प्रयोग हुने स्पेकुलर सेडर हो |
09:40 | Hardness ले बस्तुको चमक कसरी छरिएको छ भनि दिन्छ |
09:48 | Hardness 50मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 100 टाइप गरि enter थिच्नुहोस |
09:57 | प्रिभ्यु गोलार्धमा स्पेकुलर क्षेत्र एउटा सानो बर्गमा घट्छ |
10:04 | फेरी Hardness 100मा लेफ्ट क्लिक गर्नुहोस, किबोर्डबाट 10 टाइप गरि enter थिच्नुहोस |
10:13 | अब, स्पेकुलर क्षेत्र ठुलो बन्छ र सबै प्रिभ्युस्फेर भरि देखापर्छ |
10:20 | ल, यो म्याटरियल प्यानलको आधारभूत सेटिंग रहेको छ |
10:25 | बाकी सेटिंगहरु पछिको ट्युटोरीअलमा चर्चा गरिनेछ |
10:29 | अब तपाई एउटा नयाँ फायल बनाउनुहोस; |
10:33 | क्युबमा नयाँ सामग्री थप्नुहोस र यसको रंग बदलेर, ब्लु नाम दिनुहोस |
10:39 | यो ट्युटोरीअल प्रोजेकट ओस्कार ले बनाएको हो र यसलाई नेशनल मिसन अन एजुकेसन थ्रु आइसीटी को सहयोग रहेको छ |
10:48 | यस सम्बन्धि थप जानकारीको तलका लिंकहरुमा उपलब्ध छन
oscar.iitb.ac.in र spoken-tutorial.org/NMEICT-Intro |
11:08 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रोजेक्ट |
11:11 | स्पोकन ट्युटोरीअल प्रयोग गरि कार्यशाला संचालन गर्छ |
11:14 | अनलाइन टेस्ट पास गर्नेलाई प्रमाणपत्र प्रदान गर्छ |
11:19 | बिस्तृत जानकारीको, कृपया हामीलाई contact@spoken-tutorial.orgमा सम्पर्क गर्नुहोस |
11:25 | सहभागिताको लागि धन्यबाद |
11:27 | र कारखाना नेपालबाट म मन्दिरा थापा बिदा हुदैछु, नमस्कार! |